Styrk
kunder
med øjeblikkelige svar

Opret et flot videnlager og ofte stillede spørgsmål med lethed.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vidensbaseret software til bedre selvbetjening

Giv den bedste kundeoplevelse med vores selvbetjeningskundeportal. Forbedre den daglige rutine for dine kundesupport-agenter, og giv en fantastisk brugeroplevelse med selvbetjeningssupportmuligheder. Udnyt LiveAgents vidensbaseværktøjer og giv relevante artikler, vejledninger og andre nyttige oplysninger til hver enkelt kunde. Prøv vores vidensbaseplatform i dag, og se, hvordan den kan hjælpe dig med at forbedre din kundesupport.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Vidensbase software /
Kundeportaldemo

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Vidensbase software

Hvad er videnbase-software?

Vidensbase software er en centraliseret platform der skaber, administrerer og deler information. Det strømliner interne ressourcer som virksomhedens politikker og undervisningsmaterialer, mens det også imødekommer kundernes behov for eksterne ressourcer som guider, vejledninger og ofte stillede spørgsmål.

Med LiveAgent, kan virksomheder nemt skabe og administrere vidensbaser, der er let tilgængelige, hvilket forbedrer virksomhedens effektivitet og kundeservice.

Oplev forskellen ved at prøve LiveAgents alsidige vidensbase software.

Hvorfor er en vidensbase vigtig?

I dagens tempofyldte verden, er en velstruktureret vidensbase en nødvendighed. Med LiveAgent kan du implementere tilpassede vidensbaser til både dit team og kunder.

I betragtning af at 67% af kunderne foretrækker selvbetjening, en omhyggeligt organiseret ekstern vidensbase, som giver hurtig adgang til ofte stillede spørgsmål, produktinformation og vejledninger, hvilket øger kundetilfredsheden. Samtidigt sikrer en strømlinet intern vidensbase, at dit team nemt kan finde vigtig information, hvilket øger deres effektivitet.

LiveAgent's knowledge base page

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Ledelse af videnbasen

Forbedre din vidensstyring og giv relevante svar til alle, der søger gode kundeserviceoplevelser.

Lets talk

Videnstyring for support teams

Vores intuitive vidensbasesoftware kan hjælpe dig med at administrere virksomhedens viden og gøre den tilgængelig for enhver kunde. Løs kundeproblemer og kundesupportbilletter med videndeling og fokuser på mere presserende problemer.

Bare noget af det, dine agenter kan bruge:

  • Skriv og tilbyd detaljerede artikler til kunder med vores WYSIWYG-editor
  • Eksterne og interne vidensbaser til videndeling
  • Temaer, der kan tilpasses, og en flot grænseflade til dit videncenter

Hvad er funktionerne i nøglevidenbasesoftware?

Giv nemme svar på spørgsmål og skær ned på din svartid. Vores værktøj kommer med flere typer vidensbaser,
søgefunktioner og teamsamarbejdsværktøjer.

Indholdsstyring

WYSIWYG editor

Vores What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor kan hjælpe dig med at oprette artikler, vejledninger, vejledninger og informationssegmenter for at hjælpe dig med at udvide dit videncenter. Det er nemt at dele viden med vores flotte editor. Formater dine tekster, tilføj billeder eller drag fordel af andre avancerede funktioner til din rådighed. Den fungerer også som en markdown-editor, så du kan også bruge HTML eller CSS til at skabe brugerdefinerede designs.

  • Skriv dit læringsindhold med vores WYSIWYG-editor
  • Brug HTML eller CSS til at forbedre dine artikler
Content management

Sporing af besøgende

Forum

LiveAgent-forum er en integreret del af din vidensbaseplatform. Ethvert kunde- eller kundesupportteam kan deltage i en forumsamtale. Det er muligt at fejlfinde problemer, komme med forslag og finde løsninger på problemer sammen med dem. Du kan også drage fordel af interne forum og samarbejde om interne vidensbaseproblemer med én vidensbaseløsning.

  • Opbyg relationer til kunder via supportforum
  • Samarbejde med kolleger og kunder ét sted

Gladere kunder

Feedback og forslag

Indsamling af feedback og læseforslag fra kunder forbedrer både din vidensbase og din virksomhed. Det kan hjælpe dig med at forbedre læringsindholdet og opbygge bedre relationer til kunderne, hvis du læser forslag og reagerer på dem. Tilbyd dine kunder mulighed for at foreslå ændringer eller give dig nye ideer til forbedringer. Tilføj og tilpas feedback-knappen efter din smag.

  • Samle feedback og forslag med én knap
  • Forbedre relationer ved at lytte til kundeforslag
Happier customers

Avanceret søgning

Søg widget

Dine kunder kan bruge et søgefelt til at hjælpe dem med hurtigt at finde svar eller specifikke emner i din vidensbase. Med vores kraftfulde søgemaskinebar er vores vidensstyringssoftware nem at bruge, især når der er meget indhold. Ved at tilbyde en nem søgefunktion kan du hjælpe kunder med at finde vidensartikler og reducere antallet af supportbilletter til hyppige problemer.

  • Avanceret søgewidget, der hjælper kunder med at finde svar
  • Hurtigere problemløsning og gladere kunder

Intuitiv grænseflade

Brugervenligt dashboard

At have en effektiv vidensbase handler om at hjælpe dine kunder med relevant indhold. Du bør dog ikke også glemme dine medarbejdere. At have et brugervenligt dashboard i et videnstyringsværktøj er en anden nøglefunktion, som ofte kan overses. LiveAgents grænseflade lader dine agenter oprette nye artikler med lidt eller ingen træningstid. Klar til at prøve det? Prøv den gratis demo og se selv.

  • Intuitiv grænseflade med nem navigation
  • Nem at bruge selv uden kendskab eller erfaring
Intuitive interface

Simpel organisering

Kategorier

Hele pointen med at skabe en online vidensbase-softwareløsning er, at den skal være let søgbar. Men jo mere indhold din virksomhed laver, jo mere kan den blive kaotisk. Derfor giver LiveAgent dig mulighed for at oprette kategorier til dine kunder, og du vil ikke farer vild i indholdet. Opret forskellige kategorier for de mest almindelige emner, der skal besvares, og opdel læringsindhold, som det passer dig.

  • Forbedre deling af viden med kategorier
  • Gør dine artikler nemme at finde i henhold til relevante emner

Verdensomspændende rækkevidde

Flersproget support

LiveAgents vidensbaseløsning er en fremragende måde at tilbyde en selvbetjeningsmulighed 24/7 i flere lande. Din virksomhed behøver kun at skabe vigtige artikler og levere dem på sprog, som dine kunder har brug for. Denne løsning kan forbedre kundeoplevelsen og dermed kundetilfredsheden. Opret en kategori for hvert sprog for at opdatere dit vidensbaseindhold til nye målgrupper.

  • Opret vidensbaseindhold til flere sprog
  • Kom i kontakt med flere målgrupper med dine offentlige vidensbaser
Worldwide reach

Multi-vidensbase

Multi-vidensbase support

En multi-vidensbase er meget praktisk, hvis din virksomhed sælger flere produkter, brands eller leverer flere uafhængige tjenester. En enkelt LiveAgent-konto giver dig mulighed for at skabe ubegrænsede vidensbaser, hvor hver af dem har sit eget unikke design, indstillinger og indhold. Giv dine kunder den viden, de ønsker, med fantastiske guider.

  • Administrer flere eksterne vidensbaser
  • Opret flere private vidensbaser til agenter

Brugervejledninger

Artikler

Skriv omfattende artikler fyldt med nyttige oplysninger, og de skal være organiserede og nemme at finde. Artikler er nemme at skrive med LiveAgents WYSIWYG-editor. Spred viden og lad dine kunder finde løsninger på egen hånd. Vil du uddanne dit kundesupportteam? Intern vidensbase-artikler kan tjene som undervisningsmateriale, og de kan hjælpe dine agenter med at løse problemer hurtigere.

  • Skriv omfattende artikler og vejledninger til løsning af problemer
  • Uddan dine kundesupportteams og gør dem til eksperter
User manuals

Fil support

Vedhæftede filer

Vil Du forbedre din skriftlige viden med vedhæftede filer? Tilføj billeder, skærmbilleder, fotos, lydfiler såsom optagelser eller endda videofiler, og integrer videoer fra tjenester som YouTube. Vedhæftede filer kan gøre dine artikler lettere at forstå og læse, eller gøre dem mere underholdende. Tilføj videoselvstudier eller demoer til dine vejledninger, eller vis trinvise instruktioner med produktskærmbilleder.

  • Tilføj alle vigtige vedhæftede filer til dine artikler
  • Forbedre dine artikler med billeder, videoer eller stemmeoptagelser
Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi har byde på med en gratis 30-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Nemme forretningsprocesser
med en vidensbaseplatform

Du kender dine kunder bedst. Giv dem den information, de har brug for, og fokuser på deres tilfredshed.

Clock icon

Utålmodige kunder søger hjælp

En velskrevet vidensbaseartikel giver dine kunder den hurtigste hjælp. Lav et udkast, design og rediger alle vidensbaseartikler med en WYSIWYG-editor.

Forvirrede og rådvilde kunder

Fortabte kunder kan betyde kundeafgang. For at forhindre det skal du oprette FAQ (ofte stillede spørgsmål) og tekniske produktvejledninger som en del af din supportportal.

Overbelastet kundesupport

Vil du give fremragende kundeservice med begrænsede ressourcer? Reducer belastningen af ​​indgående e-mails og chats ved at oprette en vidensbase.

Forbedre med fleksibel vidensstyringssoftware

Forbedre din virksomhed i alle vigtige aspekter, og begynd at opfylde kundernes forventninger med den rigtige vidensbaseløsning

Opnå en fordel

Få et forspring til konkurrenterne

Størstedelen af ​​virksomhederne fokuserer deres kundeserviceteams udelukkende på direkte support. Kom foran med software til vidensbasestyring, og giv de rigtige ressourcer til kundens selvbetjening.

  • Kom foran med en fantastisk vidensbasesupport
  • Forbedre din virksomhed med bedre kundeservice
Chart

1%

af virksomheder bruger vidensbaser

Du skal ikke spare på selvbetjening. Få et forspring i forhold til konkurrenterne med en vidensbase til din kundebase. Giv dine kunder en pålidelig selvhjælpsmulighed

Opfyld forventningerne

Opfyld kundernes forventninger

Kunder forventer relevante svar uden at skulle kontakte et kundesupportteam. Vores søgefunktionalitet kan hjælpe dig med at give øjeblikkelige svar og reducere antallet af kundeforespørgsler.

  • Øg kundetilfredsheden med en vidensbase
  • Giv øjeblikkelige svar og mindsk antallet af billetter
Chart

66%

af kunder foretrækker selvbetjening

Størstedelen af ​​kunderne forsøger at løse deres problemer på egen hånd, før de kontakter kundesupport. Forbedre deres tilfredshed ved at levere kraftfulde selvstøtteværktøjer.

Skab kundeloyalitet

Øge din indtjening

Størstedelen af ​​vidensbasebesøgende omdannes til betalende kunder takket være masser af vidensbaseartikler. Udvid din kundebase med effektiv vidensbasesoftware.

  • Tiltræk flere kunder med informativt indhold
  • Forøg dit investeringsafkast og din indtjening
Chart

90%

af kunderne kommer fra vidensbaser

Artikler i vidensbasen kan hjælpe dig med at få flere kunder og øge kundefastholdelsen takket være nyttige og kyndige råd

Udtalelser

Få LiveAgent
og slut dig til 7000 tilfredse kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Den bedste værdi for dine penge

Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at sprænge banken.

7 eller 30 dages gratis prøveperiode 
Gratis prøveperiode i 14 dage med en gratis e-mail eller 30 dage med en virksomhedse-mail
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$15 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x