Telefonsupport er kun begyndelsen. Få e-mail, live chat, sociale medier og vidensbase for at give dine kunder flere muligheder.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
LiveCall
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
LiveCall tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
LiveCall tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center
|
LiveCall tilbyder Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
LiveCall tilbyder ikke selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Facebook-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
|
LiveCall tilbyder en WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
LiveCall tilbyder en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
LiveCall tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
LiveCall tilbyder ikke automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
LiveCall tilbyder ikke API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
LiveCall tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
LiveCall tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Gå videre med din supportdesk med e-mails, live chat, sociale medier og videnbase.
GGiv dine kunder flere muligheder for at komme i kontakt med dig og omdan dem til betalende kunder. Du får alt dette til en pris, der ikke tømmer bankkontoen.
Livechat giver dig den hurtigste måde for dine kunder at komme i kontakt med dig på. Du kan øge antallet af konverteringer og effektivt omdanne webstedsbesøgende til betalende kunder.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Kan du holde trit?
Call center er nemt at konfigurere og nemt at bruge. LiveAgents grænseflade vil uden problemer guide dig gennem hele processen. Kom i kontakt med dine kunder via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.
LiveAgent klarer det hele for dig, så der er der ikke behov for 3. parts udbydere. Du kan fokusere på det vigtige og yde support uden yderligere besvær.
Hvis du giver dine kunder og agenter flere muligheder, betyder det ikke, at du skal overbetale. LiveAgent har tre fantastiske betalte planer, der er spækket med de bedste værktøjer og funktioner til at yde kundesupport.
Hvis du vil, kan du altid købe separate funktioner uden at betale for meget for dem. Klik nedenfor og find ud af mere.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære callcenterløsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Har du brug for et Collab Alternativ?
Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.
Leder du efter det rigtige SysAid alternativ?
LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Læs mere om vores helpdesk, og start din gratis prøveperiode i dag.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team