Forbedre din kundeservice med den rigtige software ogfå mere end bare et chatværktøj. LiveAgent tilbyder kraftfulde værktøjer, en masse nyttige funktioner til at gøre dit arbejde lettere og integrationer for yderligere at øge din arbejdsgang. Tusinder af virksomheder rundt om i verden skiftede til LiveAgent og forbedrede deres kundesupport med vores hjælp.
Fortsæt med at læse og find ud af, hvorfor vores chatværktøj er det bedste og hvorfor vi gør det bedre end LivePerson. Se, hvordan du kan give en bedre kundeoplevelse med et bedre værktøjssæt. Start en gratis prøveperiode i dag eller bliv ved med at læse og find ud af mere.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupport alternativ gratis! Intet kreditkort kræves.
|
LivePerson
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering
|
LivePerson tilbyder billettering
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
LivePerson tilbyder Live Chat.
|
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder Callcenter.
|
LivePerson tilbyder ikke Callcenter.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
|
LiveAgent tilbyder Selvbetjening portal.
|
LivePerson tilbyder Selvbetjening portal.
|
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook -integration.
|
LivePerson tilbyder en Facebook -integration.
|
Twitter
En Twitter -integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter -integration.
|
LivePerson tilbyder en Twitter -integration.
|
Instagram
En Instagram -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram -integration.
|
LivePerson tilbyder en Instagram -integration.
|
Viber
En Viber -integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra helpdesk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber -integration.
|
LivePerson tilbyder ikke en Viber -integration.
|
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
LivePerson tilbyder vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
LivePerson tilbyder kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
LivePerson tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API -funktioner.
|
LivePerson tilbyder API -funktioner.
|
Interaktivt stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR -funktioner.
|
LivePerson tilbyder ikke IVR -funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
LivePerson tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
LivePerson tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
|
LivePerson tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
|
Ubegrænsede chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
LivePerson tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
LivePerson tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
LivePerson tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
LivePerson tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
Et godt LivePerson -alternativ bør være pakket med bedre live chat. Vi har arbejdet hårdt for at gøre vores live chat i top. Sådan formåede vi at levere den hurtigste live chat til vores kunder, med chat visning hastighed på kun 2,5 sekunder.
Live chat er fyldt med nyttige funktioner, såsom visning i realtid, proaktive chatinvitationer og overvågning af websteder at gøre support mere engagerende og mere effektiv. Få din kundesupport eller dit salg udført med den hurtigste live chat widget på markedet. Forøg dine salgskonverteringer, blygenerering, chatoplevelse og skab bedre relationer med dine kunder og klienter. Sammenlign os med LivePerson ved hjælp af videoen herunder.
At tale om det gør det ikke retfærdighed. Hvorfor ikke se vores live chat i aktion? I denne video kan du finde ud af, hvor let og problemfrit dine kunder kan få forbindelse til dig. Videoen viser vores live chat både fra kundens og agentens perspektiv.
Så gå videre, se om det passer dig, lav din egen sammenligning og find ud af, om vi gør det bedre end LivePerson.
Prøv LiveAgent gratis, eller se vores betalingsplaner for at få flere oplysninger om tilgængelige værktøjer, funktioner og integrationspriser.
Her er de 3 vigtigste fordele, der gør LiveAgent til det bedste LivePerson alternativ.
Tid er penge, så hvorfor ikke spare begge dele? Live chat med LiveAgent er den hurtigste på markedet, hvilket betyder hurtigere svartider til dine kunder.
Modtagelse af pragtfuldt feedback fra kunder bakkes op af fantastiske mennesker og fantastisk software. Øg kundetilfredsheden med de rigtige værktøjer.
Få mere udført med kundesupportløsning, der fungerer, som du forventer det. LiveAgents funktioner er der for dig, når du har brug for dem.
Vi ved, at LivePerson gjorde et godt stykke arbejde med deres værktøjer. Men her er vores tilbud. Live chat og chat support generelt er kun en af de tilgængelige muligheder for at yde kundesupport. Vil du gerne have adgang tile-mail, callcenter, vidensbase og endda sociale mediekanaler som f.eks Instagram, Facebook messenger eller Viber?
Gjort og gjort. Du kan få det hele med den rigtige plan og få virkelige forbindelse til dine kunder eller kundeemner overalt via dine og deres foretrukne kanaler. Alt håndteres via et pålideligt billetteringssystem, så du nemt kan holde styr på dem. LiveAgent er der for dig, når du har brug for det, uanset om du er et salgsteam eller en supportagent.
E-mail er et vigtigt værktøj til salg og support
Tilpasselige live chat widgets, hastighed, pålidelighed. LiveAgent har det hele.
Opkald er stadig en af de mest populære kontaktmetoder derude.
Lad dine kunder finde løsninger på egen hånd med vidensbase.
Chatbot kan være en god ting, men intet kan sammenlignes med menneskelig kontakt … chatbot … chatbot … chatbot … tja, den kan blive hængende eller forvirret, selvom teknologien bliver bedre for hver dag. Vi forstår, at en moderne kundesupportsoftware ikke bare kan fungere som en beskedkanal. Den skal give menneskelige agenter med mere end bare besked samtaler og andre samtaleløsninger.
Automatiseringer, autosvar, videochat, Slack, chatanalyse … der er en masse funktioner, egenskaber og integrationer, LiveAgent kan tilbyde til dine agenter for at gøre deres arbejde lettere. LiveAgent kan let skræddersyes til en personlig oplevelse ved hjælp af mange integrationer og hjælpe med at give en bedre samtaleoplevelse og opfylde forbrugernes forventninger.
En kundesupportsoftware er lavet til at gøre livet lettere for kunderne, og vi ved det. Et firma, der skaber sådan softwareskulle gå foran som et godt eksempel, bruge sine egne værktøjer og yde fremragende support til deres kunder. Derfor gør vi vores bedste for at holde vores kunder tilfredse og opbygge loyalitet.
Vi tilbyder 24/7 support til vores kunder som en del af vores aftale. Kontakt os, når du har brug for det, så hjælper vi dig. Ingen chatbots, bare almindelige søde mennesker herovre. Vil du gerne blive en glad kunde med LiveAgent? Klik herunder!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der lader osyde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
At holde ting inden for dit budget er en af vores topprioriteter, så vi skræddersyede vores priser derefter. Betal for det, du har brug for, fair og square. Vores planer starter så billigt som $15. Selvfølgelig ved vi, at det er bedre at prøve et produkt, før du køber det.Derfor kan du starte vores gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.
Så kan du lide os bedre end LivePerson hidtil? Hvis du vil prøve det, skal du rulle ned herunder og give os et skud. Og vær ikke genert for at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Du finder vores kontaktoplysninger nederst på siden.
Nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære softwareløsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt, hvad vi har at tilbyde.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Discover why top software development companies choose LiveAgent, the #1 rated helpdesk software for SMBs in 2019. Enhance customer service with omnichannel support, real-time assistance, and self-service knowledge bases. Start your free trial today—no credit card needed—and join over 21,000 satisfied businesses.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.
Leder du efter et Chaport-alternativ?
Leder du efter et Chaport-alternativ? LiveAgent er den førende løsning uden opsætningsgebyr, 24/7 kundeservice, og kræver intet kreditkort. Oplev den hurtigste live chat-widget, flere integrationer og fordelagtige priser. Prøv gratis i 14 dage, og oplev, hvorfor LiveAgent er det bedste valg for din virksomhed!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team