Call center software

Yd support på et mere personligt niveau med opkald.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Kom godt i gang med et dedikeret indgående call center

LiveAgents call centerfunktioner er det rigtige værktøj til at opbygge forhold og give en mere personlig tilgang til problemløsning. Vores call centersystem understøtter alle populære VoIP-udbydere, så du kan komme i gang næsten med det samme. Det understøttes af en række funktioner, der gør opkald så meget nemmere. Prøv det i dag og oplev det i praksis. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Call center software i din helpdesk

00:00 / 02:02

LiveAgent Call center software in your helpdesk | Live AgentP0Y0M0DT0H0M123SYoutube video: LiveAgent  Call center software in your helpdesk
Live Agent

Hvorfor du burde vælge LiveAgent call center?

Vores call center er den perfekte tilføjelse til vores multi-channel helpdesk-software, der kan hjælpe dig med at yde effektiv kundeservice. Vores løsning er ideel for en mere personlig håndtering af kundeforhold og til hurtig kundesupport.

Call center software demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Udforsk vores call center-software

Vil du opleve det i aktion? Tag et kig på, hvordan LiveAgent call centeret fungerer, og bliv fortrolig med vores produktivitetsfunktioner, der kan gøre din arbejdsgang til en leg. Se, hvor nemt det er at konfigurere og bruge. Det tager kun et par minutter.

Giv dine kontaktcenter agenter de rigtige værktøjer med LiveAgent

Tag et kig på, hvor nem oplevelsen er med LiveAgent callcenter. Hvert værktøj og alle funktioner er let tilgængelige direkte i dit LiveAgent-dashboard for den bedste agentoplevelse og arbejdsgang, du kan få.

Hvad får dine kontaktcentermedarbejdere:

  • Hurtigere løsningshastigheder for tidsfølsomme problemer
  • Overvågning i realtid og call center-data
  • Adskillelige samtalekanaler i en enkelt grænseflade
LiveAgent call center support

Få overblik over vores call centerløsning

Tag et kig på nogle af nøglefunktionerne i LiveAgent-call center og se, hvordan du kan bruge dem til at skabe en fantastisk arbejdsgang.

Call center software funktioner​​

Se alle vores call centerfunktioner og se, hvordan du kan bruge dem til at forbedre din telefonsupport.

Interne opkald

Interne opkald er en funktion, der giver dig mulighed for at kommunikere med dine kolleger, når de arbejder, hvis der er brug for det og giver dig mulighed for at viderestille opkald.

Få flere oplysninger om interne opkald

Omnichannel help desk software

Vores omnichannel call center software kan håndtere flere kanaler – vores call center, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, kundeportal, e-mail og mere.

Få flere oplysninger om help desk software

Klik for at ringe og sende-funktionen

Vores webbaserede call center kan ringe til ethvert internetnummer. Klik på det nummer, du gerne vil ringe til, og LiveAgent klarer resten. Det kan også bruge mail-to-protokoller.

Få flere oplysninger om opkaldsknapper

Opkaldsoverførsler

Vores callcenter har bemandede og rådgivende overførsler. Bemandede overførsler øger kundetilfredsheden og sikrer, at den, der ringer, er knyttet til en agent, før opkaldet afsluttes.

Få flere oplysninger om opkaldsoverførsler

VoIP call center telefonsystem

LiveAgent call center integreres med over 99 % af VoIP-udbydere med SIP Trunk. Kan du ikke se din foretrukne VoIP-partner? Kontakt os, og vi vil med glæde tilføje den til vores liste.

Få flere oplysninger om VoIP-partnere

Call back funktioner

Øg kundetilfredsheden ved at lade kunderne anmode om call back, når de ikke har tid til at vente, eller når dine agenter har for travlt til at svare.

Få flere oplysninger om automatisk call back

Software til udgående call center

Støt dine kunder ved at kontakte dem med vores manuelle udgående call center. Forbedre kundeforhold og optimer udgående kundeinteraktioner.

Få flere oplysninger om udgående call center software

Viderestilling af opkald til en personlig enhed

Agenter kan viderestille indgående opkald til en personlig enhed, såsom en mobiltelefon. Brug vores via viderestilling til et GSM-telefonnummer eller vores LivePhone-app.

Få flere oplysninger om viderestilling af opkald

Mange understøttede opkaldsenheder og telefonnumre

Forbind ubegrænsede opkaldsenheder og telefonnumre med din call centerløsning. LiveAgent er kompatibel med både hardware og virtuelle opkaldsenheder, såsom softphones.

Få flere oplysninger om understøttede opkaldsenheder

Omnichannel agent desktop

LiveAgents alt-i-én call centerløsning tilbyder en kontekstrig desktop. Giv dit callcenter overgange mellem besvarelse af opkald og at finde klientdata.

Få flere oplysninger om universel indbakke

Indbyggede og tredjeparts CRM-integrationer

Dit kontaktcenter kan sikre, at dine agenter til enhver tid yder personlig service med en af vores tre CRM-integrationer. Du kan også bruge vores indbyggede CRM-værktøjer.

Få flere oplysninger om CRM-integrationer

Computer telephony integration (CTI)

Integrer dine computere, laptops og hardwaretelefoner med LiveAgent. Besvar og foretag opkald med lethed, mens du yder god kundesupport.

Få flere oplysninger om computer telephony integration

LiveAgent's call center integrations

In-app push notifications

Aktiver push notifications i LivePhone-appen, og den vil advare dig med en push-besked, hver gang der er en chat der ringer, et opkald eller en indgående billet.

Få flere oplysninger om in-app push notifications i appen

Opkaldslog

Gennemgå dine interaktioner om de opkald, der blev foretaget, modtaget, besvaret eller ubesvaret af agenter. Få det i kontekst mht. kundehistorik takket være opkaldslogfiler og historiefunktioner.

Få flere oplysninger om opkaldsdetaljer

Interactive voice response (IVR)

LiveAgent call center software understøtter IVR-træer. Optag dine egne beskeder, eller upload forudindspillede filer til dit LiveAgent voice response system for intelligent routing.

Få flere oplysninger om interactive voice response

Automatic call distribution (ACD)

Vores call center-app distribuerer opkald i henhold til agentprioritet eller tilfældig tildeling. Vælg den indstilling, der passer til dig, samt brugerdefinerede indstillinger såsom pausetider.

Få flere oplysninger om automatic call distribution

Optagelse af telefonsamtaler

Få oplysninger om kundehistorik med ubegrænset optagelse af telefonsamtaler, der gemmer hvert opkald. Afspil dem når som helst for at se, hvordan du giver en enestående kundeoplevelse.

Få flere oplysninger om optagelse af telefonsamtaler

Softphones

Vores business call center software er kompatible med mange cloud VoIP-telefonsystemer. Forbind dem til dit LiveAgent call center, og ring med de enheder, du foretrækker.

Få flere oplysninger om softphone software

Call center softphones integration

Indgående call center software

Vores omfattende call centerløsning kan administrere flere enheder til opkald. Systemet giver dig besked, hver gang nogen forsøger at ringe til dig på et hvilket som helst nummer.

Få flere oplysninger om indgående call center software

Indbygget vidensbase

Yd 24/7 support og forbedre kundetilfredsheden, selv når dine agenter er offline. Brug vores vidensbase til offline support.

Få flere oplysninger om vidensbase

Call center softphones integration

Historiske rapporter

Brug vores historiske rapporter til at forbedre din kundeservice. Brug grafer eller diagrammer, og segmenter dine data på den måde, du gerne vil have. Hold styr på opkald, ledige perioder og meget mere.

Få flere oplysninger om rapporter

Videoopkaldssoftware

Vores webbaserede call centersoftware gør det muligt for kontaktcenteragenter at videochatte med kunder. Videoopkald understøtter video, tale og chat uden mulighed for at optage.

Få flere oplysninger om software til videoopkald

Hurtige løsninger

Få hurtigere kontakt til kunderne

Vores call center er nemt at konfigurere, og du kan begynde at bruge det i løbet af få minutter. Det er fuldt integreret med vores multi-kanal billetteringssystem, så du kan bruge hurtig, multi-channel, hybrid kommunikation til enhver tid.

  • Kortere ventetid og gladere kunder
  • Skab mere personlige forbindelser til kunderne
Chart

20s

Gennemsnitlig rækkevidde

Integrer din multi-channel billetteringssoftware med apps, du bruger dagligt. Vi har over 150 integrationer tilgængelige via plugins.

Bedre rækkevidde

Udvid din rækkevidde og forbedre din support

Opkald er stadig en af de mest populære måder at kontakte helpdesk på, hvilket gør opkald til en af de hurtigste måder at tilfredsstille dine kunder på. Få en af de mest populære kundekommunikationskanaler og kontakt flere kunder. 

Opkald er måske ikke den mest moderne kommunikationsmetode, men de er bestemt kommet for at blive. De er en af de hurtigste måder at kommunikere på, og de gør det meget nemmere at øge kundetilfredsheden.

  • Brug en populær kundekommunikationskanal
  • Kontakt flere kunder & løse flere problemer
Chart

50 %

af alle kunder foretager opkald

Halvdelen af din kundebase venter måske på en mulighed for at ringe til dig i stedet for at sende e-mails. Selv nogle få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheden.

Kvalitetsservice

Yd kundeservice af høj kvalitet

Det er meget nemmere at forstå og løse problemer over telefonen. Opkald kan hjælpe dig med at håndtere kunder på et andet niveau, samtidig med at du undgår lange samtaler via e-mails. Du kan også bruge videoopkald. 

  • Løs tidsfølsomme problemer direkte 
  • Tilføj videoopkald, og ring til kunder ansigt til ansigt
Chart

70 %

Gennemsnitlig løsningshastighed>

Undersøgelser viser, at opkald er en af de mest pålidelige kanaler til at løse problemer. Opgrader dit værktøjssæt til tidsfølsomme problemer eller opkald med vigtige kunder.

Spar mere på callcentersoftware

Opkaldsfunktioner behøver ikke at få dig til at gå konkurs, brug blot vores lommeregner og se, hvor meget du kan spare med LiveAgent.

Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Over 60 VoIP-udbyder integrationer
med LiveAgent

Integrer, automatiser, innoverer

LiveAgent VoIP providers

Anbefalinger

Få LiveAgent og slut dig til 7000 tilfredse kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Book en demo

requestDemo
Hvad vil du lære under demoen
  • Sådan opnår du dine forretningsmål med LiveAgent – uanset om det er at forbedre kundetilfredsheden eller skabe mere salg.
  • Sådan fungerer LiveAgent. Vi giver dig en tour i produktet, så du kan få en idé om, hvordan det er at bruge vores software.
  • Svar på alle spørgsmål, du måtte have om priser, service, integrationer og funktioner.
 

“Kontakt hver kunde med henblik på at hjælpe ham eller hende med at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Salgschef

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x