LiveAgents call centerfunktioner er det rigtige værktøj til at opbygge forhold og give en mere personlig tilgang til problemløsning. Vores call centersystem understøtter alle populære VoIP-udbydere, så du kan komme i gang næsten med det samme. Det understøttes af en række funktioner, der gør opkald så meget nemmere. Prøv det i dag og oplev det i praksis.
00:00 / 02:02
Vores call center er den perfekte tilføjelse til vores multi-channel helpdesk-software, der kan hjælpe dig med at yde effektiv kundeservice. Vores løsning er ideel for en mere personlig håndtering af kundeforhold og til hurtig kundesupport.
00:00 / 04:39
Vil du opleve det i aktion? Tag et kig på, hvordan LiveAgent call centeret fungerer, og bliv fortrolig med vores produktivitetsfunktioner, der kan gøre din arbejdsgang til en leg. Se, hvor nemt det er at konfigurere og bruge. Det tager kun et par minutter.
Tag et kig på, hvor nem oplevelsen er med LiveAgent callcenter. Hvert værktøj og alle funktioner er let tilgængelige direkte i dit LiveAgent-dashboard for den bedste agentoplevelse og arbejdsgang, du kan få.
Hvad får dine kontaktcentermedarbejdere:
Vi tager os af dine kunder, når du bruger LiveAgent. Vind deres loyalitet takket være en effektiv call center-service, der er tilgængelig døgnet rundt, og hjælp dem med at løse problemer hurtigere over telefonen.
Gå over kundernes forventninger
Tag et kig på nogle af nøglefunktionerne i LiveAgent-call center og se, hvordan du kan bruge dem til at skabe en fantastisk arbejdsgang.
Se alle vores call centerfunktioner og se, hvordan du kan bruge dem til at forbedre din telefonsupport.
Interne opkald er en funktion, der giver dig mulighed for at kommunikere med dine kolleger, når de arbejder, hvis der er brug for det og giver dig mulighed for at viderestille opkald.
Vores omnichannel call center software kan håndtere flere kanaler – vores call center, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, kundeportal, e-mail og mere.
Få flere oplysninger om help desk software
Vores webbaserede call center kan ringe til ethvert internetnummer. Klik på det nummer, du gerne vil ringe til, og LiveAgent klarer resten. Det kan også bruge mail-to-protokoller.
Få flere oplysninger om opkaldsknapper
Vores callcenter har bemandede og rådgivende overførsler. Bemandede overførsler øger kundetilfredsheden og sikrer, at den, der ringer, er knyttet til en agent, før opkaldet afsluttes.
LiveAgent call center integreres med over 99 % af VoIP-udbydere med SIP Trunk. Kan du ikke se din foretrukne VoIP-partner? Kontakt os, og vi vil med glæde tilføje den til vores liste.
Øg kundetilfredsheden ved at lade kunderne anmode om call back, når de ikke har tid til at vente, eller når dine agenter har for travlt til at svare.
Støt dine kunder ved at kontakte dem med vores manuelle udgående call center. Forbedre kundeforhold og optimer udgående kundeinteraktioner.
Agenter kan viderestille indgående opkald til en personlig enhed, såsom en mobiltelefon. Brug vores via viderestilling til et GSM-telefonnummer eller vores LivePhone-app.
Forbind ubegrænsede opkaldsenheder og telefonnumre med din call centerløsning. LiveAgent er kompatibel med både hardware og virtuelle opkaldsenheder, såsom softphones.
LiveAgents alt-i-én call centerløsning tilbyder en kontekstrig desktop. Giv dit callcenter overgange mellem besvarelse af opkald og at finde klientdata.
Få flere oplysninger om universel indbakke
Dit kontaktcenter kan sikre, at dine agenter til enhver tid yder personlig service med en af vores tre CRM-integrationer. Du kan også bruge vores indbyggede CRM-værktøjer.
Integrer dine computere, laptops og hardwaretelefoner med LiveAgent. Besvar og foretag opkald med lethed, mens du yder god kundesupport.
Aktiver push notifications i LivePhone-appen, og den vil advare dig med en push-besked, hver gang der er en chat der ringer, et opkald eller en indgående billet.
Gennemgå dine interaktioner om de opkald, der blev foretaget, modtaget, besvaret eller ubesvaret af agenter. Få det i kontekst mht. kundehistorik takket være opkaldslogfiler og historiefunktioner.
LiveAgent call center software understøtter IVR-træer. Optag dine egne beskeder, eller upload forudindspillede filer til dit LiveAgent voice response system for intelligent routing.
Vores call center-app distribuerer opkald i henhold til agentprioritet eller tilfældig tildeling. Vælg den indstilling, der passer til dig, samt brugerdefinerede indstillinger såsom pausetider.
Få oplysninger om kundehistorik med ubegrænset optagelse af telefonsamtaler, der gemmer hvert opkald. Afspil dem når som helst for at se, hvordan du giver en enestående kundeoplevelse.
Vores business call center software er kompatible med mange cloud VoIP-telefonsystemer. Forbind dem til dit LiveAgent call center, og ring med de enheder, du foretrækker.
Vores omfattende call centerløsning kan administrere flere enheder til opkald. Systemet giver dig besked, hver gang nogen forsøger at ringe til dig på et hvilket som helst nummer.
Yd 24/7 support og forbedre kundetilfredsheden, selv når dine agenter er offline. Brug vores vidensbase til offline support.
Brug vores historiske rapporter til at forbedre din kundeservice. Brug grafer eller diagrammer, og segmenter dine data på den måde, du gerne vil have. Hold styr på opkald, ledige perioder og meget mere.
Vores webbaserede call centersoftware gør det muligt for kontaktcenteragenter at videochatte med kunder. Videoopkald understøtter video, tale og chat uden mulighed for at optage.
Hurtige løsninger
Vores call center er nemt at konfigurere, og du kan begynde at bruge det i løbet af få minutter. Det er fuldt integreret med vores multi-kanal billetteringssystem, så du kan bruge hurtig, multi-channel, hybrid kommunikation til enhver tid.
20s
Gennemsnitlig rækkevidde
Integrer din multi-channel billetteringssoftware med apps, du bruger dagligt. Vi har over 150 integrationer tilgængelige via plugins.
Bedre rækkevidde
Opkald er stadig en af de mest populære måder at kontakte helpdesk på, hvilket gør opkald til en af de hurtigste måder at tilfredsstille dine kunder på. Få en af de mest populære kundekommunikationskanaler og kontakt flere kunder.
Opkald er måske ikke den mest moderne kommunikationsmetode, men de er bestemt kommet for at blive. De er en af de hurtigste måder at kommunikere på, og de gør det meget nemmere at øge kundetilfredsheden.
50 %
af alle kunder foretager opkald
Halvdelen af din kundebase venter måske på en mulighed for at ringe til dig i stedet for at sende e-mails. Selv nogle få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheden.
Kvalitetsservice
Det er meget nemmere at forstå og løse problemer over telefonen. Opkald kan hjælpe dig med at håndtere kunder på et andet niveau, samtidig med at du undgår lange samtaler via e-mails. Du kan også bruge videoopkald.
70 %
Gennemsnitlig løsningshastighed>
Undersøgelser viser, at opkald er en af de mest pålidelige kanaler til at løse problemer. Opgrader dit værktøjssæt til tidsfølsomme problemer eller opkald med vigtige kunder.
Opkaldsfunktioner behøver ikke at få dig til at gå konkurs, brug blot vores lommeregner og se, hvor meget du kan spare med LiveAgent.
Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode
Integrer, automatiser, innoverer
“Kontakt hver kunde med henblik på at hjælpe ham eller hende med at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Salgschef
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team