Oplev LiveAgent – en kundeservicesoftware med masser af funktioner, der kan dække flere kommunikationskanaler og sociale medier. Hold kontakten til dine kunder med e-mail, live chat, call center, kundeportal, Viber, WhatsApp og sociale medier. Få mere at vide om LiveAgent, eller start din gratis 14-dages prøveperiode for at opleve det.
Funktion | LiveAgent | Dixa |
---|---|---|
Billettering | ✅Ja | ✅Ja |
Live Chat | ✅Ja | ✅Ja |
✅Ja | ✅Ja | |
Selvbetjening | ✅Ja | ❌Nej |
✅Ja | ✅Ja | |
✅Ja | ❌ Nej | |
✅Ja | ❌Nej | Viber | ✅Ja | ❌Nej |
✅Ja | ✅Ja | |
Vidensbase | ✅Ja | ❌Nej |
Kundeforum | ✅Ja | ❌Nej |
Automatisering og regler | ✅Ja | ✅Ja |
API | ✅Ja | ✅Ja |
Interactive Voice Response (IVR) | ✅Ja | ✅Ja |
Video Opkald | ✅Ja | ❌Nej |
Ubegrænset historik | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede websteder | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede chatknapper | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset antal billetter/mails | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset optagelse af telefonsamtale | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset 24/7 support | ✅Ja | ✅Ja |
Enestående kundeservice bør komme fra flere steder, som er bekvemme for dine kunder. Heldigvis kan du håndtere kundeservice af høj kvalitet fra ét billetsystem. Klare e-mail-billettering og opkald, konfigurer din live chat widget og forbind Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp og Viber. Alt samlet, som det burde være, så dine agenter kan fokusere på at hjælpe, uden at skulle skifte mellem apps.
Sociale medier bliver stadig bedre og hurtigere kundeserviceværktøjer til supportmedarbejdere. Derfor er Facebook og Facebook Messenger integrationer indbygget i LiveAgent, så du blot kan forbinde din konto. Det samme gælder for Twitter og Instagram. Bliv social via et brugervenligt billetsystem, administrer dine opslag, svar på kommentarer og gør ganske enkelt mere fra ét sted.
Løs kundeproblemer hurtigere med den rigtige kundesupportløsning. Få fantastisk kundefeedback takket være den hurtigste live chat-widget på markedet. Live chat er et af de bedste kundesupportværktøjer, og LiveAgent understøtter det med nøglefunktioner, for at sikre en gnidningsløs oplevelse. Tag et kig på den fulde liste over livechatfunktioner og se, hvad der gør den fantastisk til kundetilfredshed.
Vi håndterer kundesamtaler 24/7 for at sikre, at vi kan hjælpe alle til enhver tid. Ring til os call, chat med os eller send os en email , når du har brug for vores hjælp til at løse et problem, eller når du vil lære noget nyt om LiveAgent. Du kan også kigge i vores supportportal, der er fyldt med nyttige artikler om vores kundeserviceløsning.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at give enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Kig på tour-videoen for at se, hvad LiveAgent ellers kan gøre, eller start vores gratis 14-dages prøveperiode for at opleve det på egen hånd. Du kan også se vores prismæssigt overkommelige planer, der passer til virksomheder i de fleste størrelser og brancher. Tilmeld dig LiveAgent i dag for at forbedre agentens produktivitet med vores helpdesk-løsning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team