Betragt LiveAgent som hovedløsningen for dit kundeserviceteam, hvis du leder efter alternative kundesupportplatforme. LiveAgent tilbyder alle værktøjerne til at løse kundeproblemer og skabe bedre kundeforhold.
Vi tilbyder dig mere end 125 robuste funktioner, gode værktøjer og utallige integrationer for at hjælpe dig med at løse kundesupportbilletter hurtigt og nemt. Udnyt fordelene ved e-mail-billettering, live chat, call center, sociale medie- funktioner eller vidensbase for at skabe en bedre oplevelse med vores software og bruge det meste fra en enkelt platform.
Er du interesseret? Læs videre for at se alle fordelene ved LiveAgent, eller start din 14-dages gratis prøveperiode. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og uden nogen forpligtelser.
LiveAgent er en komplet løsning klar til at tackle kundesupportprocessen med en række produktivitetsværktøjer. Vores omfattende udvalg af funktioner hjælper dig med at løse kundebilletter hurtigere, mens du eliminerer gentagne opgaver og øger din agents produktivitet.
Billetsystemet omdanner alle kundesamtaler såsom e-mails til helpdesk-billetter, der kan løses af kundeserviceagenter. At placere en live chat-widget på dit websted kan betale sig i relation til problemfri samtaler med kunder.
Vis verden en fantastisk kundesupportoplevelse via sociale medier som Facebook, Twitter, eller Instagram. Forbedre din Customer Relationship Management med LiveAgent call center eller opret kundeportaler, også kendt som en vidensbase.
Du behøver ikke kun at håndtere forespørgsler fra kunder via e-mails. LiveAgent kan vedligeholde din agentpræstation og hjælpe med at fuldføre kunderejser på dit websted med den hurtigste live chat-widget på markedet.
Gør dig klar til hurtigere svar og løs kundeforespørgsler hurtigt. Livechat-widgets er ikke kun et effektivt kundesupportværktøj, men de kan også omdanne dit brugerfællesskab til betalende glade kunder.
Kombineret med andre LiveAgent-funktioner, såsom dåsesvar, indtastningsvisning i realtid og svar-arkiver kan du klare arbejdet med LiveAgents mange produktivitetsapplikationer og værktøjer.
Vores funktioner giver dig mulighed for at udføre mange helpdesk-aktiviteter og opgaveautomatiseringer som ellers ville gøre din svartid meget længere. Eliminer gentagne opgaver og besvar de mest almindelige spørgsmål med dåsesvar.
Når du har tid til overs, er du velkommen til at hjælpe dine kolleger med vanskelige opgaver i din delte multi-kanal indbakke. Forbedre din arbejdsgang med kraftige arbejdsgangs-automatiseringsregler, tags og interne noter i kundesupportbilletter. Sørg for at indsamle kundefeedback for at fortsætte det gode arbejde.
Forøg din kundeinteraktion i sociale mediekanaler og forbind anden software og tredjepartsværktøjer for at skabe problemfri integrationer med LiveAgent. Udforsk LiveAgents funktioner og værktøjssæt og se, hvorfor det er et populært valg for virksomheder over hele verden.
Vil du bare have kundesupport-billetter eller flere kanaler til kommunikation med kunder?
LiveAgent kan være en kundesupportsoftware eller en samarbejdssoftware, der passer til dit kundesupportteams stil og formål.
Arbejder du fra din Gmail-indbakke? Forbind alle de e-mailadresser, du har, til din LiveAgent-teamindbakke, og tag vare om dine kundesupport-e-mails.
LiveAgents delte indbakke kan tjene dig som den ultimative e-mail-klient. Brug e-mailskabeloner, indstil tildelingsregler og læg agentnotater for effektivt at betjene millioner af kunder.
Få adgang til livechat for at forenkle kommunikationsprocessen for agenter. Livechat er også det ideelle valg for kunder, der gerne vil have deres spørgsmål besvaret hurtigt.
Put en knap på dit websted og øg kundetilfredsheden med chat. Få meddelelser i realtid, og hold styr på, hvor mange mennesker der surfer på dit web.
Giv en fantastisk kundesupportoplevelse med dit eget call center. Telefonopkald er en del af billetsystemet, så du kan holde styr på kundeforespørgsler.
LiveAgent optager alle kundesamtaler, inklusive telefonopkald. Opret brugerdefinerede IVR-træer og diriger opkald til de rigtige kundeservicemedarbejdere.
En af de nye populære kundekommunikationskanaler er sociale medier. Facebook, Twitter og Instagram er der for dig for at forbedre din helpdesk.
Virksomheder bruger sociale mediekanaler til at give en bedre kundeoplevelse, opnå kundeloyalitet og andre kundesupportaktiviteter.
Help desk-platforme bruger selvbetjeningsportaler fyldt med nyttige artikler. Vidensbase-artikler øger selvbetjeningsmulighederne for folk, der ønsker at finde svar.
LiveAgent fungerer godt som vidensbasesoftware. Tilføj vidensbaseartikler fyldt med værdifulde vidensressourcer og arkiver af svar, så dine kunder kan få det fulde udbytte af selvbetjeningsmuligheder.
LiveAgents brugergrænseflade er fyldt med funktioner, der håndterer simple processer og massive opgavebelastninger. Produktivitetsapplikationer er en del af en standard helpdesk.
Kundesupport billetadministration bliver nemmere med integrationer med tredjepartsværktøjer. LiveAgent bliver derefter til et multikanals samarbejdsværktøj til forskellige formål.
LiveAgent er et multikanals kundeserviceværktøj. For at give vores kunder det bedst mulige serviceværktøj tilbyder vi også en mobil app, så du kan yde personlig kundeservice døgnet rundt.
Hvis dit kundesuccesteam ikke har adgang til en desktop, kan de drage fordel af mobilappen, der er tilgængelig til både Android og iOS-brugere.
På den måde kan din virksomhed håndtere alle kundeforespørgsler hurtigt, hvilket fører til forbedrede tilfredshedsvurderinger fra dine kunder.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via e-mail, sociale medier eller ringe til os.
Vi er her 24/7 for at hjælpe dig med alt vedrørende kundesupport og LiveAgent. Prøv LiveAgent gratis i dag uden krav om kreditkortoplysninger og uden nogen forpligtelser.
Hvis du vil have mere information, kan du se vores tour-video med eksempler på brug af værktøj og effektiv arbejdsgang for at se alt det, LiveAgent har at byde på.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Opdag, hvordan kundekontakt software kan revolutionere din kundeservice! LiveAgent samler alle kommunikationskanaler i en enkelt indbakke, hvilket gør det nemt for kundeservicemedarbejdere at håndtere kontakter sikkert og effektivt. Prøv vores gratis prøveversion uden forpligtelser og oplev, hvordan forbedret kundekommunikation kan øge din produktivitet og servicekvalitet. Besøg os nu for at lære mere!
Oplev LiveAgent's helpdesk-portal: en alt-i-en løsning til effektiv kundesupport, der samler alle kommunikationskanaler i ét dashboard. Med muligheder for cloud-baseret, open-source og enterprise software, tilpasser vi os dine virksomhedsbehov. Start din gratis konto i dag og opdag, hvordan vores billetværktøj kan strømline din supportproces og sikre hurtige løsninger. Besøg os nu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team