Overfør din delte indbakke til en multi-channel helpdesk billetløsning. LiveAgent håndterer mere klientkommunikation med et billetsystem, der forener flere kanaler. Forbedre din helpdesk med flere e-mailkonti, live chat, sociale medier, call center, eller kundeportal.
Yde kundeservice i verdensklasse og håndterer forretningskommunikation mere effektivt. Start vores gratis 14-dages prøveperiode i dag og oplev LiveAgent.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Hiver
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Hiver tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En realtids chat-widget, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Hiver tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Hiver tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan reHiverer for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent
tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Hiver
tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Facebook-integration.
|
Hiver tilbyder ikke Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Hiver tilbyder ikke Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Instagram-integration.
|
Hiver tilbyder ikke Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og sende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Viber-integration.
|
Hiver tilbyder ikke Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
|
Hiver tilbyder en WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler
|
LiveAgent
tilbyder en vidensbase.
|
Hiver
tilbyder ikke en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Hiver tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Hiver tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Hiver tilbyder ikke API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Hiver tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Hiver tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Hiver tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Hiver tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Hiver tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Hiver tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset
optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Hiver tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Hiver tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Er du træt af at håndtere flere e-mails-login og skifte mellem vinduer? Begynd at bruge en løsning, der forener alle kunde-e-mails ind i én indbakke. LiveAgents billetsystem kan håndtere mere end Gmail eller Outlook, du kan også forbinde e-mail-konti fra mange forskellige udbydere.
Den støttes af en avanceret filtrering og andre fantastiske funktioner, så du kan fokusere og levere den bedste kundeoplevelse. Se denfulde liste over billetfunktionerne, som LiveAgent tilbyder.
Lever upåklagelig service til kunderne med et varieret værktøjssæt, der håndterer hver vigtig kundekommunikationskanal. Løs opgaven med en kundeserviceplatform, der leveres med e-mail billettering, live chat, call center, kundeportal, Viber, WhatsApp og sociale medier – Facebook, Instagram og Twitter. Skab en kraftfuld arbejdsgang mellem alle kanaler og giv dine kunder en personlig serviceoplevelse.
Live chat er et fantastisk værktøj for hurtigt at yde kundesupport takket være en widget placeret på dit websted. LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, som gør kundebeskeder gnidningsløse og hurtige. Det understøttes også med funktioner såsom indtastningsvisning i realtid, proaktive chatinvitationer og mere, der giver forbedret funktionalitet. Tilpas din branding, så den passer til din virksomhed, og giv personlig, menneskecentreret service til alle.
Vi drager omsorg for vores kunder, og vi gør vores bedste for at give dem fremragende kundeservice. Vores kundesupportteam er klar til at hjælpe dig med eventuelle problemer eller give dig information, når du har brug for det. Du kan kontakte os 24/7 via email, live chat eller bare ringe til os. Du er også velkommen til at kigge vores kundeportal, der er fyldt med nyttige artikler om LiveAgent.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Forbedre agentproduktiviteten med vores multi-kanal billetsystem i dag. Du skal blot starte din gratis 14-dages prøveperiode og prøve at arbejde med LiveAgent-værktøjssæt. Hvis du vil se alt, hvad den kan, så tag et kig på tour video, hvor vi dækker de fleste funktioner og hvordan du kan bruge dem. Skift over til LiveAgent i dag og giv support til kunden på tværs af alle vigtige kanaler.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Opdag, hvordan kundekontakt software kan revolutionere din kundeservice! LiveAgent samler alle kommunikationskanaler i en enkelt indbakke, hvilket gør det nemt for kundeservicemedarbejdere at håndtere kontakter sikkert og effektivt. Prøv vores gratis prøveversion uden forpligtelser og oplev, hvordan forbedret kundekommunikation kan øge din produktivitet og servicekvalitet. Besøg os nu for at lære mere!
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team