Intercom er et fantastisk stykke software, der giver en platform til virksomhedsmeddelelser. Intercom bruger chatbots og live chat og er skalerbar. Men hvis du leder efter et intercom-alternativ, så overvej LiveAgent.
Se vores elegante universelle indbakke med mere end 179 help desksfunktioner og over 40+ integrationer. Med LiveAgent vil du se, at med fantastisk software følger god kundeservice.
Migrer fra intercom til LiveAgent på få minutter.Vi tilbyder en assisteret Intercom-migrering, der importerer alle dine data fra Intercom til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.
Find ud af, hvordan LiveAgent adskiller sig i mange henseender fra alternativer
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være pærelet.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Intercom
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Intercom tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Intercom tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Intercom tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Intercom tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-software til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Intercom tilbyder en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Intercom tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Intercom tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-software til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Intercom tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
|
Intercom tilbyder WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Intercom tilbyder vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Intercom tilbyder kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Intercom tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Intercom tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Intercom tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent
tilbyder videoopkald.
|
Intercom
tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Intercom tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Intercom tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Intercom tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Intercom tilbyder ubegrænsede billetter/mails
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Intercom tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Intercom tilbyder ubegrænset 24/7 supportt.
|
Det er afgørende at finde den bedste værdi for pengene, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Intercom tilbyder tre forskellige basispakker og yderligere tilføjelsesfunktioner. LiveAgent tilbyder 4 basispakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret intercom-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid billetstrøm, samlet omni-channel-indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere!
Se forbruget, statistik, evaluer effektivitetsrapporter, og lær af kundetilfredshedsvurderinger.
Hvis du leder efter et Intercom-alternativ, og hastighed er et mål, der er vigtigt for dig, er LiveAgent måske det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet – den vises på kun 2,5 sekunder.
En hurtig chat-widget er vejen frem, hvis du virkelig vil omdanne en besøgende på hjemmesiden til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog, 35% af de besøgende på webstedet et onlinekøb efter at have brugt live chat.
Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig med 43 forskellige oversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Du er dækket ind.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til Intercom. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde forhold til dine kunder.
Se, hvordan vi måler os med Intercom baseret på kundeanmeldelser på Capterra
Du må meget gerne tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Opdag LiveAgent som det bedste Kayako-alternativ med 179+ funktioner og 40+ integrationer. Nyd 24/7 kundeservice, gratis opsætning, og nem migration fra Kayako. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev forbedret kundetilfredshed og produktivitet.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.
Leder du efter det rigtige SysAid alternativ?
LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Læs mere om vores helpdesk, og start din gratis prøveperiode i dag.
Leder du efter et Chaport-alternativ?
Leder du efter et Chaport-alternativ? LiveAgent er den førende løsning uden opsætningsgebyr, 24/7 kundeservice, og kræver intet kreditkort. Oplev den hurtigste live chat-widget, flere integrationer og fordelagtige priser. Prøv gratis i 14 dage, og oplev, hvorfor LiveAgent er det bedste valg for din virksomhed!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.