Vidensbase software

Opret en flot vidensbase & Ofte stillede spørgsmål med et minimum af indsats.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Vidensbase software til fremragende selvbetjening

Kæmper du med kundeforespørgsler og ville du ønske, at de bare løste sig selv? Vidensbasesoftware fra LiveAgent kan give dig din egen vidensbase og et dedikeret kundeportalwebsted. Fyld den med uddannelsesmæssige artikler og ofte stillede spørgsmål, så kunderne kan hjælpe sig selv, eller diskutere med kunder på forum. Prøv det i dag, og se, hvordan du kan lette dit arbejde.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Besked forhåndsvisning

Fordi LiveAgent kan hjælpe dig med at være med i vidensbasespillet til en rimelig pris og med minimal indsats. Du får din egen vidensbase-hjemmeside lige efter registreringen og du kan begynde at bygge og skrive artikler med det samme. Vores funktioner kan hjælpe dig hvert skridt af vejen og du kan bruge mange af vores tilgængelige integrationer for at forbedre oplevelsen.

Message sneak-peeks

Vidensbase /
Kundeportal Demo

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Vidensbase software

LiveAgent kan hjælpe dig med at skabe din egen kundeportal med minimal indsats! Vores vidensbasesoftware er fyldt med en intuitiv grænseflade, funktionsrig teksteditor og andre vigtige funktioner, der kan hjælpe dig med at forberede indholdet til dine kunder. LiveAgent understøtter også flere sprog, brugerdefinerede temaer, diskussionsforum, søgning og meget mere!

  • Let tilgængelige vidensbaseartikler for alle kunder
  • Pålidelig videnstyring i én kundesupportløsning

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Knowledge base management

Se, hvor nemt det er at komme i gang med LiveAgent vidensbase-software. Begynd med fire nemme trin for at levere fantastisk kundeservice til alle!

Lets talk

Vidensstyring for support teams

Spar din helpdesk noget tid, og kom i gang med vidensstyring. Du kan nemt administrere hvert enkelt vidensbaseindhold og billet direkte fra LiveAgent-dashboard. Det er nemt og effektivt for enhver slags bruger takket være vores intuitive grænseflade.

Bare noget af det, dine agenter kan bruge:

  • Skriv uddybende artikler til kunder med vores WYSIWYG editor
  • Eksterne og interne vidensbaser til videndeling
  • Tilpasselige temaer og en smuk grænseflade til dit videns-hub

Dette får du med vores vidensbasesoftware

Tag et kig på nogle af de vigtigste funktioner i vores vidensbaseløsning og vores helpdesk-software.

Indholdsstyring

LiveAgents What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) editor er det perfekte værktøj for at oprette artikler. Det tilbyder et fantastisk sæt redigerings- og formateringsfunktioner, så du kan være kreativ og skabe fantastiske artikler, vejledninger og informationssegmenter for at udvide din vidensbase. Tilføj billeder og videoer eller endda dele af HTML og CSS-koder, for at tilpasse din vidensbase endnu mere.

  • Skriv dit eget indhold med vores WYSIWYG editor
  • Support af HTML, CSS og medier i artikler
Content management

Sporing af besøgende

Vores forumfunktion er en integreret del af hver LiveAgent-vidensbase. Ethvert medlem af kundeserviceteam eller kunde kan deltage i forumsamtale, og de kan dele løsninger mellem hinanden. LiveAgent har også interne forum og intern vidensbase for at dele viden udelukkende for medarbejdere. Forum kan også bruges til at oprette billetter, for at spore forespørgsler. 

  • Opbyg kundeforhold via forum
  • Samarbejde med kolleger og kunder

Gladere kunder

Feedback er en integreret del af enhver virksomhed, fordi det kan hjælpe dig med at finde dine svagheder såvel som dine styrker. LiveAgent kan hjælpe dig med at holde styr på kundefeedback med vores Feedback & Forslags-funktioner. Giv dine kunder mulighed for at foreslå ændringer eller nye ideer til forbedringer. Du kan også tilpasse feedbackknappen. 

  • Indsaml feedback og forslag med én knap
  • Forbedre dine kundeforhold med forslag
Happier customers

Avanceret søgning

At lede efter artikler kan være en skræmmende opgave, især når du søger på omfattende vidensbaser. Derfor har vi gjort søgningen nemmere med vores vidensbase – Search-widget. Den passer perfekt til enhver LiveAgent-vidensbase, og du behøver ikke at røre en finger for at integrere den. Det er nemt at bruge, og det kan hjælpe dig og dine kunder med at finde præcis det I har brug for. 

  • Simpel, men effektiv search widget til nemme søgninger
  • Forbedret brugeroplevelse i vidensbasen

Intuitiv grænseflade

Brugervenligt dashboard

At have en effektiv vidensbase drejer sig om at hjælpe dine kunder med relevant indhold. Du bør dog ikke glemme dine medarbejdere. LiveAgent tilbyder et brugervenligt og nemt at navigere i dashboard, der gør enhver arbejdsgang til en nem opgave. Du behøver ikke at tage et kursus for at komme i gang, fordi vi gør alt så intuitivt, som vi kan og vi bliver fortsat bedre.

  • Intuitiv grænseflade med nem navigation
  • Nem at bruge selv uden kendskab til det eller erfaring
Intuitive interface

Simpel organisering

Kategorier

At søge efter artikler kan gøres endnu nemmere, når du kan placere dem i kategorier. LiveAgent lader dig gøre det, og du kan oprette så mange brugerdefinerede kategorier, som du har brug for, for at organisere dine artikler i overensstemmelse hermed. På den måde vil dine kunder og agenter ikke fare vild i indholdet, og de vil nemt kunne finde artikler. 

  • Forbedre videndeling med kategorier
  • Gør dine artikler nemme at finde med relevante emner

Verdensomspændende rækkevidde

Lad ikke sprogbarrierer stoppe dig. LiveAgents vidensbase understøtter over 40 sprog, så du kan yde support på det sprog, du har brug for. Forbedre kundetilfredsheden og gør din videnstyring flersproget, for at kunne kontakte flere kunder i forskellige lande.

  • Opret vidensbaseindhold på flere sprog
  • Kontakt flere målgrupper med dine vidensbaser
Worldwide reach

Multi-vidensbase

Har du brug for en løsning til flere virksomheder, eller vil du gerne adskille artikler for bedre styring? Vi har dig dækket. LiveAgent kan understøtte en multi-vidensbase. Du kan oprette lige så mange, som du har brug for, og tilpasse hver af dem. Nu kan du administrere viden fra flere brands eller virksomheder med én løsning. 

  • Administrer flere eksterne vidensbaser
  • Opret flere private vidensbaser til agenter

Brugervejledninger

Artikler

At redigere artikler er nemt i vores fantastiske artikeleditor, og du behøver ikke at overholde nogen begrænsninger. Skriv naturligt og nemt med vores fuldt udstyrede editor og brug den hurtige artikelkonfiguration til at skjule dem eller redigere dem på meget kort tid. Opret nemt interne og eksterne artikler med LiveAgent.

  • Skriv omfattende artikler og vejledninger
  • Uddan dine kundesupportteams
User manuals

Fil support

Du behøver ikke kun at forlade dig på tekst, når du opretter indhold i LiveAgent. Tilføj billeder, skærmbilleder, fotos, lydfiler eller endda videofiler til dine artikler til enhver tid. Vedhæftede filer er gode til at berige dine artikler med indhold og bringe fokus på de vigtige ting.

  • Tilføj mange slags vedhæftede filer til artikler
  • Forbedre dine artikler med billeder, videoer eller stemme
Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Forbedre med fleksibel vidensstyringssoftware

Forbedre din virksomhed i alle vigtige aspekter, og begynd at opfylde kundernes forventninger med den rigtige vidensbaseløsning.

Få en fordel

Størstedelen af virksomhederne fokuserer udelukkende deres kundeserviceteams på direkte support. Kom et skridt foran med software til videnbasestyring og tilbyd de rigtige ressourcer til kundens selvbetjening.

  • Opnå et forspring med fantastisk videnbasesupport
  • Forbedre din virksomhed med bedre kundeservice
Chart

1%

af virksomheder bruger vidensbaser

Spar ikke på selvbetjening og få et forspring i forhold til konkurrenterne med en vidensbase til din kundebase. Giv dine kunder en pålidelig selvhjælpsmulighed

Opfyld forventningerne

Kunder forventer relevante svar uden at skulle kontakte et kundesupportteam. Vores søgefunktionalitet kan hjælpe dig med at give øjeblikkelige svar og reducere antallet af kundeforespørgsler.

  • Øg kundetilfredsheden med en vidensbase
  • Giv øjeblikkelige svar, og mindsk antallet af billetter
Chart

66%

af kunder foretrækker selvbetjening

Størstedelen af kunderne forsøger at løse deres problemer på egen hånd, før de kontakter kundesupport. Forbedre deres tilfredshed ved at levere kraftfulde self-support-værktøjer

Skab kundeloyalitet

Størstedelen af vidensbasebesøgende omdannes til betalende kunder, takket være masser af videnbaseartikler. Udvid din kundebase med effektiv videnbasesoftware.

  • Tiltræk flere kunder med informativt indhold
  • Forøg dit investeringsafkast og din indtjening
Chart

90%

af kunderne kommer fra vidensbaser

Vidensbase-artikler kan hjælpe dig med at få flere kunder og øge kundefastholdelse, takket være nyttige og kyndige råd

Spar mere på livechattjenesten

Vælg en fantastisk software med chatfunktioner til den rigtige pris. Spar penge med vores prisberegner og få den bedste
værdi for chatfunktionalitet.

Anmeldelser

Få LiveAgent
og slut dig til 7000 tilfredse kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x