Kæmper du med kundeforespørgsler og ville du ønske, at de bare løste sig selv? Vidensbasesoftware fra LiveAgent kan give dig din egen vidensbase og et dedikeret kundeportalwebsted. Fyld den med uddannelsesmæssige artikler og ofte stillede spørgsmål, så kunderne kan hjælpe sig selv, eller diskutere med kunder på forum. Prøv det i dag, og se, hvordan du kan lette dit arbejde.
Besked forhåndsvisning
Fordi LiveAgent kan hjælpe dig med at være med i vidensbasespillet til en rimelig pris og med minimal indsats. Du får din egen vidensbase-hjemmeside lige efter registreringen og du kan begynde at bygge og skrive artikler med det samme. Vores funktioner kan hjælpe dig hvert skridt af vejen og du kan bruge mange af vores tilgængelige integrationer for at forbedre oplevelsen.
00:00/05:06
Vidensbase software
LiveAgent kan hjælpe dig med at skabe din egen kundeportal med minimal indsats! Vores vidensbasesoftware er fyldt med en intuitiv grænseflade, funktionsrig teksteditor og andre vigtige funktioner, der kan hjælpe dig med at forberede indholdet til dine kunder. LiveAgent understøtter også flere sprog, brugerdefinerede temaer, diskussionsforum, søgning og meget mere!
Se, hvor nemt det er at komme i gang med LiveAgent vidensbase-software. Begynd med fire nemme trin for at levere fantastisk kundeservice til alle!
Spar din helpdesk noget tid, og kom i gang med vidensstyring. Du kan nemt administrere hvert enkelt vidensbaseindhold og billet direkte fra LiveAgent-dashboard. Det er nemt og effektivt for enhver slags bruger takket være vores intuitive grænseflade.
Bare noget af det, dine agenter kan bruge:
Vidensbasen er nem at bruge for enhver kunde. Vores avancerede funktionssæt kan tage sig af artikelsøgning, hjemmesidedesign og meget mere. Tilbyd en dedikeret kundeportal til hver kunde og vær forsikret om, at der er en effektiv selvbetjening, der kan hjælpe dig med at lette din byrde.
Bare nogle af de ting, dine kunder får:
Tag et kig på nogle af de vigtigste funktioner i vores vidensbaseløsning og vores helpdesk-software.
Indholdsstyring
LiveAgents What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) editor er det perfekte værktøj for at oprette artikler. Det tilbyder et fantastisk sæt redigerings- og formateringsfunktioner, så du kan være kreativ og skabe fantastiske artikler, vejledninger og informationssegmenter for at udvide din vidensbase. Tilføj billeder og videoer eller endda dele af HTML og CSS-koder, for at tilpasse din vidensbase endnu mere.
Sporing af besøgende
Vores forumfunktion er en integreret del af hver LiveAgent-vidensbase. Ethvert medlem af kundeserviceteam eller kunde kan deltage i forumsamtale, og de kan dele løsninger mellem hinanden. LiveAgent har også interne forum og intern vidensbase for at dele viden udelukkende for medarbejdere. Forum kan også bruges til at oprette billetter, for at spore forespørgsler.
Gladere kunder
Feedback er en integreret del af enhver virksomhed, fordi det kan hjælpe dig med at finde dine svagheder såvel som dine styrker. LiveAgent kan hjælpe dig med at holde styr på kundefeedback med vores Feedback & Forslags-funktioner. Giv dine kunder mulighed for at foreslå ændringer eller nye ideer til forbedringer. Du kan også tilpasse feedbackknappen.
Avanceret søgning
At lede efter artikler kan være en skræmmende opgave, især når du søger på omfattende vidensbaser. Derfor har vi gjort søgningen nemmere med vores vidensbase – Search-widget. Den passer perfekt til enhver LiveAgent-vidensbase, og du behøver ikke at røre en finger for at integrere den. Det er nemt at bruge, og det kan hjælpe dig og dine kunder med at finde præcis det I har brug for.
Intuitiv grænseflade
At have en effektiv vidensbase drejer sig om at hjælpe dine kunder med relevant indhold. Du bør dog ikke glemme dine medarbejdere. LiveAgent tilbyder et brugervenligt og nemt at navigere i dashboard, der gør enhver arbejdsgang til en nem opgave. Du behøver ikke at tage et kursus for at komme i gang, fordi vi gør alt så intuitivt, som vi kan og vi bliver fortsat bedre.
Simpel organisering
At søge efter artikler kan gøres endnu nemmere, når du kan placere dem i kategorier. LiveAgent lader dig gøre det, og du kan oprette så mange brugerdefinerede kategorier, som du har brug for, for at organisere dine artikler i overensstemmelse hermed. På den måde vil dine kunder og agenter ikke fare vild i indholdet, og de vil nemt kunne finde artikler.
Verdensomspændende rækkevidde
Lad ikke sprogbarrierer stoppe dig. LiveAgents vidensbase understøtter over 40 sprog, så du kan yde support på det sprog, du har brug for. Forbedre kundetilfredsheden og gør din videnstyring flersproget, for at kunne kontakte flere kunder i forskellige lande.
Multi-vidensbase
Har du brug for en løsning til flere virksomheder, eller vil du gerne adskille artikler for bedre styring? Vi har dig dækket. LiveAgent kan understøtte en multi-vidensbase. Du kan oprette lige så mange, som du har brug for, og tilpasse hver af dem. Nu kan du administrere viden fra flere brands eller virksomheder med én løsning.
Brugervejledninger
At redigere artikler er nemt i vores fantastiske artikeleditor, og du behøver ikke at overholde nogen begrænsninger. Skriv naturligt og nemt med vores fuldt udstyrede editor og brug den hurtige artikelkonfiguration til at skjule dem eller redigere dem på meget kort tid. Opret nemt interne og eksterne artikler med LiveAgent.
Fil support
Du behøver ikke kun at forlade dig på tekst, når du opretter indhold i LiveAgent. Tilføj billeder, skærmbilleder, fotos, lydfiler eller endda videofiler til dine artikler til enhver tid. Vedhæftede filer er gode til at berige dine artikler med indhold og bringe fokus på de vigtige ting.
Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode
Forbedre din virksomhed i alle vigtige aspekter, og begynd at opfylde kundernes forventninger med den rigtige vidensbaseløsning.
Få en fordel
Størstedelen af virksomhederne fokuserer udelukkende deres kundeserviceteams på direkte support. Kom et skridt foran med software til videnbasestyring og tilbyd de rigtige ressourcer til kundens selvbetjening.
1%
af virksomheder bruger vidensbaser
Spar ikke på selvbetjening og få et forspring i forhold til konkurrenterne med en vidensbase til din kundebase. Giv dine kunder en pålidelig selvhjælpsmulighed
Opfyld forventningerne
Kunder forventer relevante svar uden at skulle kontakte et kundesupportteam. Vores søgefunktionalitet kan hjælpe dig med at give øjeblikkelige svar og reducere antallet af kundeforespørgsler.
66%
af kunder foretrækker selvbetjening
Størstedelen af kunderne forsøger at løse deres problemer på egen hånd, før de kontakter kundesupport. Forbedre deres tilfredshed ved at levere kraftfulde self-support-værktøjer
Skab kundeloyalitet
Størstedelen af vidensbasebesøgende omdannes til betalende kunder, takket være masser af videnbaseartikler. Udvid din kundebase med effektiv videnbasesoftware.
90%
af kunderne kommer fra vidensbaser
Vidensbase-artikler kan hjælpe dig med at få flere kunder og øge kundefastholdelse, takket være nyttige og kyndige råd
Vælg en fantastisk software med chatfunktioner til den rigtige pris. Spar penge med vores prisberegner og få den bedste
værdi for chatfunktionalitet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team