Vil du tale med dine kunder på sociale medier, men har du ikke fundet den rigtige løsning endnu? Led ikke længere! LiveAgent er en fuldt udstyret helpdesk-software, der kan integrere alle populære sociale mediekanaler og endda messaging apps i ét praktisk dashboard. Prøv det gratis i dag og se, hvordan du kan forbedre din kommunikation på sociale medier og samle alle kanaler!
Bedste løsninger
Fordi LiveAgent letter kommunikation på sociale medier! Vores særlig sauce er vores avancerede billetteringssystem, der kan integrere hver eneste af dine konti og sider på sociale medier. Det forener den indgående kommunikation til letløselige billetter, og det kan endda håndtere hybrid kommunikation med kunder, der bruger flere konti på forskellige sociale medier. Der er mere: hele din arbejdsgang understøttes også af effektive produktivitetsfunktioner, der gør hvert svar eller kommentar til en meget lettere opgave.
Integrer dine konti og sig farvel til at skifte mellem alle de sociale medier, dine kunder bruger. Tag et kig på, hvilke sociale medier og messaging apps, som LiveAgent kan administrere for dig.
Publikumsstyring
Forbind dine Facebook-sider og begynd at håndtere alt via billetter. Hver agent kan svare på en billet fra den universelle indbakke, så du behøver ikke at være afhængig af applikationen eller browserappen. Alle kommentarer og omtaler af din side vil blive omdannet til billetter, og de vil blive arkiveret i billetsystemet. Du kan bruge de fleste billetfunktioner til svar og endda gemme hele historien. Opbyg et loyalt onlinefællesskab takket være hurtig Facebook-support tilgængelig for alle, når som helst de har brug for det.
Effektiv messaging
Vil du håndtere dine Messenger-samtaler direkte fra dit billetteringssystem? Hold op med at skifte mellem apps med vores Facebook Messenger-integration. Hver samtale bliver omdannet til en billet, og du kan bruge de fleste LiveAgent-billetfunktioner til at forbedre din chatoplevelse.
00:00/03:02
00:00/06:38
Følg tweets
LiveAgents Twitter-integration gør det muligt for dig at overvåge alle @mentions af din side eller eventuelle #hashtags efter eget valg. LiveAgent kan hjælpe dig med at kombinere din Twitter-konto med resten af dit LiveAgent-værktøjssæt. Alle hashtags og omtaler, du beslutter dig for at overvåge, bliver automatisk omdannet til billetter, som kan tildeles afdelinger og agenter.
Administrer følgere
Instagram er et af de mest populære sociale medier lige nu, hvilket gør det perfekt til kundeservice og support. Svar på opslag, hvor folk giver dig tags eller omtaler direkte fra din billettering. Det kan spare dig masser af tid og hjælpe dig med at håndtere meget mere, end hvis du brugte web-app eller smartphone-app.
00:00/04:03
00:00/01:45
Indbakke-sms
Viber er en af de mest populære messaging-platforme, der er tilgængelige i dag, hvilket betyder, at det er det ideelle værktøj til din helpdesk. Svar nemt direkte fra dit billetteringssystem, og administrer kommunikationen med kunder, der foretrækker messaging apps i stedet for sociale medier. Integrationen er nem og fungerer med de fleste LiveAgent-funktioner.
Slack notifikationer
Der er ingen grund til at glemme din arbejdskommunikation, når du chatter med dine kolleger. Vores Slack-integration fungerer også perfekt med LiveAgent-billetter, så du stadig kan følge med dine kunder og deres forespørgsler til enhver tid. Hver billet vil give dig en ny notifikation.
WhatsApp support
Vores nye integration kan hjælpe vores mest værdsatte kunder med at håndtere kundekommunikation via WhatsApp. Som med tidligere kanaler kan WhatsApp blive en integreret del af din billettering og din helpdesk. Gå ikke glip af det, og prøv det!
Vær der, hvor dine kunder bruger mest tid, og begynd at levere fremragende tjenester til enhver bruger af sociale medier. LiveAgent kan integrere din Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber og WhatsApp og hjælpe dig med at forvandle dem til fantastiske og kraftfulde kundeserviceværktøjer.
Forbedre kunderejsen med:
Sociale medier er fremragende til kundeserviceformål. Opbyg kundeloyalitet, løs problemer, eller giv køberåd til dit publikum. Vær der, hvor dine kunder bruger mest tid, og yd praktisk support under alle forhold.
Forbedre kunderejsen med:
Tag et kig på, hvor nemt det er at tilføje alle vigtige sociale kanaler til kundeservice. Tilknyt dine sociale konti, administrer dine profiler, og skab en loyal kundebase.
LiveAgent er langt mere end blot software til sociale medier. Se vores andre vigtige værktøjer og funktioner, og se, hvordan du kan bruge dem til at opnå en konkurrencefordel for din virksomhed.
Organiseret kommunikation
Få mere ud af din sociale medieløsning, og foren din kommunikation. LiveAgent kan håndtere kundebeskeder eller opkald fra enhver slags kanal og opbevare dem sikkert for dig i den universelle indbakke med hybrid billettering. Alle kundesupportprocesser bliver nemmere, når informationen er det rigtige sted.
Få flere oplysninger om universel indbakke
Effektiv arbejdsgang
Sociale medieapps er fantastiske, men de kan ikke klare det hele. Heldigvis kan LiveAgent hjælpe dig med en række automatiseringsregler, der kan udføre mange trivielle opgaver automatisk. Fokuser på det vigtige, og spild ikke tid på gentagne opgaver, der forhindrer dig i at hjælpe dine kunder.
Kategorisering
Ikke alle kundeforespørgsler er ens og derfor er det vigtigt, at opdele dem i kategorier. LiveAgent kan hjælpe dig med dette med afdelinger og tags-funktionerne. Organiser din kommunikation ordentligt og send altid kundehenvendelser til de eksperter, der kan give det bedste svar.
Få flere oplysninger om afdelinger
Billetfunktioner
Reducer svartider og forbedre kundeservice med dåsesvar og foruddefinerede svar. LiveAgent understøtter forskellige typer vedhæftede filer, når du svarer på en billet. Du er velkommen til at lægge en besked til dine medagenter i billetter og informere dem om kundernes bekymringer eller positive interaktioner, nå du har brug for det.
Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode
Sociale medier er en vigtig del af enhver moderne helpdesk. Tag et kig på statistikken og se, hvordan du kan bruge sociale medier til at forbedre din kundesupport og din virksomhed.
Social tilstedeværelse
Kunder foretrækker at interagere med brands og virksomheder på sociale medier, hvilket betyder, at de forventer ordentlig service og support. Yd købsrådgivning og kundeservice på sociale medier til dit publikum med LiveAgent, og vær lige der, hvor dine kunder bruger deres tid.
63%
af kunderne forventer sociale medier service
Sociale medier er blevet afgørende for kundeservice. Forbedre din tilstedeværelse på sociale medier og vær der for dit publikum.
Kundetilfredshed
Forbedre kundetilfredshedsraten og håndter kundeklager mere effektivt. Kundeservice på sociale medier kan hjælpe din kundesupport og forbedre den generelle tilfredshed og kundeglæde.
70%
tilfredshedsrate
En høj procentdel af kunderne er tilfredse med den måde, deres problemer løses på via sociale medier. Lad være med at springe over, hvor gærdet er lavest når det kommer til social kundeservice af høj kvalitet og forbedre den i dag.
Skab loyalitet
Skab kundeloyalitet med bedre kundeservice. Dine kunder vil være mere tilbøjelige til at interagere med dine sociale konti, samt købe fra dig oftere, når de modtager bedre kundeservice.
79%
af kunder forventer et svar inden for 24 timer
Få de bedste resultater på kundetilfredshedsundersøgelser og lever hurtig kundeserviceaktivitet på sociale medier.
LiveAgent vil ikke ruinere dit budget. Se, hvor meget du kan spare på kundeservice på sociale medier og hele din helpdesk.
“Kontakt hver kunde med henblik på at hjælpe ham eller hende med at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Salgschef
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!
Opdag, hvordan kundekontakt software kan revolutionere din kundeservice! LiveAgent samler alle kommunikationskanaler i en enkelt indbakke, hvilket gør det nemt for kundeservicemedarbejdere at håndtere kontakter sikkert og effektivt. Prøv vores gratis prøveversion uden forpligtelser og oplev, hvordan forbedret kundekommunikation kan øge din produktivitet og servicekvalitet. Besøg os nu for at lære mere!
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team