Skift over til en dedikeret helpdesk-software og forbedre din kundeservicedesk. LiveAgent tilbyder dig et avanceret, men brugervenligt billetteringssystem , der samler al din kundekommunikation på ét sted.
Yd support via e-mail, live chat, telefon, kundeportal, Viber, WhatsApp eller relevante sociale medier og dæk alle de kanaler, din kunde bruger. Læs videre for at finde ud af mere om LiveAgent eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent offers ticketing.tilbyder billettering./span>
|
SpiceWorks tilbyder billettering..
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
SpiceWorks tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
SpiceWorks tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
SpiceWorks tilbyder selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
SpiceWorks tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
SpiceWorks tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
SpiceWorks tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
SpiceWorks tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
|
SpiceWorks tilbyder ikke WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase
|
SpiceWorks tilbyder en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
SpiceWorks tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
SpiceWorks tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
SpiceWorks tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
SpiceWorks tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
SpiceWorks tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
SpiceWorks tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
SpiceWorks tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
SpiceWorks tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Vælg billetadministrationsfunktioner, du har brug for, og yd kundesupport, hvor som helst det er nødvendigt. Sender dine kunder dig e-mails, eller foretrækker de først at ringe til dig? LiveAgent kan håndtere alle aspekter af kundekommunikation, så du kan fokusere på at give svar.
Multikanaladministrationsfunktioner omfatter e-mail billettering, live chat, call center med Viber, WhatsApp, kundeportal and sociale medier – Facebook, Twitter and Instagram.
Livechat er et ideelt værktøj for at levere hurtig og fremragende service til kunderne. Vores live chat-widget er den hurtigste på markedet, hvilket betyder, at du ikke vil lade dine kunder vente. Du skal blot placere widget på dit websted og håndtere indgående anmodninger fra LiveAgent.
Funktioner som indtastningsvisning i realtid eller proaktive chatinvitationer støtter dig undervejs. Prøv det gratis nu og se, hvordan det fungerer i praksis.
Hver kommunikationskanal er understøttet af avancerede funktioner, der gør dine arbejdsgange gnidningsløse og effektive. Brug filtering, tags eller noter for at sørge for, at dit billetteringssystem forbliver organiseret. Udnyt fordelene ved gamification-funktioner, netværksovervågning eller forbind din helpdesk med andre apps, du bruger på daglig basis.
LiveAgent lader dig bestemme, hvordan du bruger det, og giver dig mulighed for tilpasse dine arbejdsgange stort set uendeligt, når du har brug for det. Se hele listen over funktioner here.
Banebrydende software
LiveAgent, som blev etableret i 2006, var den første løsning på markedet, der tilbød live chat og helpdesk-funktioner. Her i 2023 er LiveAgent den bedst vurderede og mest anmeldte helpdesk-løsning på markedet og betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder på verdensplan.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Skab mere salg ved at sørge for, at dine kunder er loyale over for dit brand.
Vi forstår, at for at give den bedste support, skal du have den bedste support, når det er nødvendigt. LiveAgent bakker dig op, hver gang du har brug for det. Vores 24/7 kundesupport vil sikre fremragende serviceydelse når som helst. Kontakt os via email, live chat eller ring til os når du har brug for hjælp eller vil lære noget nyt.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for atyde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Tag et kig på vores overkommelige prisplaner og vælg den, der passer dig bedst. Hvis du vil se LiveAgent i aktion, så tag et kig på vores tour video eller giv det en chance og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og der er ikke nogen forpligtelser.
Leder du efter et Olark alternativ?
Leder du efter et Olark-alternativ? Prøv LiveAgent - den mest anmeldte helpdesk-software til SMB. Med 24/7 kundeservice, ingen opsætningsgebyr og en gratis 14-dages prøveperiode uden kreditkort, tilbyder LiveAgent omfattende funktioner som billettering, call center, sociale medieintegrationer og meget mere. Spar penge og forbedr kundetilfredsheden med LiveAgent i dag!
Migrer fra SpiceWorks til LiveAgent for forbedret kundesupport med nem overførsel af dine helpdeskbilletter. Nyd en gratis 14-dages prøveperiode og oplev fordele som livechat, callcenter, sociale medieintegrationer og ubegrænset support døgnet rundt. Få hjælp til migration og lever enestående kundeservice uden at sprænge budgettet. Besøg vores side for at starte din gratis prøveperiode i dag!
Leder du efter <span class="highlight-gradient"et SpiceWorks-alternativ??
Oplev, hvorfor LiveAgent er det ideelle alternativ til SpiceWorks! Med et brugervenligt billetsystem, 24/7 kundesupport, og ingen installationsgebyrer, kan du forbedre din kundeserviceoplevelse. Start din gratis prøveperiode nu – intet kreditkort kræves!
Spiceworks billettering anmeldelse
Overvejer du Spiceworks til dine billetbehov? Tag et kig på vores anmeldelse og find ud af, hvordan den fungerede under vores generelle test.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team