Leder du efter det rigtige SysAid alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste SysAid-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Træt af din helpdesk-software?

LiveAgent leverer en intuitiv grænseflade fuld af nyttige værktøjer til at hjælpe dig med at løse kundeproblemer hurtigere. Skift over til vores kundeservice og forbedre din billetadministration med vores multikanals billetsystem, der forener al din kommunikation.

Udnyt automatiseringer og integrationer for at forbedre dine arbejdsgange.Få flere oplysninger om LiveAgent eller start den gratis 30-dages prøveperiode i dag for at få LiveAgent-oplevelsen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

SysAid vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
SysAid
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering..
SysAid tilbyder billettering..
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
SysAid tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
SysAid tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
SysAid tilbyder selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
SysAid tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
SysAid tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
SysAid tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
SysAid tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
SysAid tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
SysAid tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
SysAid tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
SysAid tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
SysAid tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
SysAid tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
SysAid tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
SysAid tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
SysAid tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
SysAid tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
SysAid tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
SysAid tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Forbedre din kundeservicestyring

LiveAgent tilbyder support af en række kommunikationskanaler understøttet af yderligere funktioner. Du kan bruge dem til at nå ud til flere kunder og løse deres problemer meget hurtigere. Drag fordel af e-mail billettering, live chat, call center, kundeportal, eller sociale medierFacebook, Twitter, og Instagram. Vær overalt takket være én samlet platform og giv den bedst mulige kundeservice.

En effektiv løsning lavet til agentproduktivitet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Den hurtigste live chat på markedet

Tag din kundeservice til næste niveau med den hurtigste live chat-widget til rådighed. Med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder, kan du løse problemer hurtigere og derigennem få bedre kunde- og brugeranmeldelser. Den brugervenlige grænseflade gør det nemt for alle at kontakte dig, og additional features giver dig fuldstændig synlighed over de online besøgende.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Giv den bedste brugeroplevelse med live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Avancerede arbejdsgange og netværksovervågning

Kundeservicestyring bliver nemmere, når du understøttes af analyser, overvågning, tilfredsstillende arbejdsgange og integrationer. LiveAgent lader dig forbedre din arbejdsgang, skabe automatiseringer, overvåge din succes, og integrere de apps, du bruger dagligt, for at samle dem under ét tag. Tag et kig på vores features og integrations-sider for at finde ud af mere. 

Banebrydende software

Vidste du?

Etableret i 2006, LiveAgent var den første løsning på markedet, der tilbød live chat og helpdesk-funktioner. Fra 2023 er LiveAgent den bedst vurderede og mest anmeldte helpdesk-løsning på markedet og betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder over hele verden.

30%

Generere flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Boost kundeværdien

Sælg mere ved at sørge for, at dine kunder forbliver loyale over for dit brand.

Spare mere med LiveAgent

Bliv en tilfreds kunde

Du kan til enhver tid spørge os om hvad som helst takket være vores 24/7 kundesupport. Vi er her for dig, hvis du har problemer, søger information eller ønsker at lære noget nyt. Kontakt os via chatbesked, e-mail eller ring til os og så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Er du parat til at prøve det?

Tilmeld dig LiveAgent og bliv en tilfreds kunde i dag. Tag et kig på vores overkommelige prisplaner egnet til virksomheder i forskellige størrelser og brancher. Eller begynd med vores gratis 30-dages prøveperiode. Ingen betingelser og ingen kreditkortoplysninger påkrævet.

Related Articles to SysAid alternativ
Et help center (også kaldet vidensbase/kundeportal) er et websted, der er designet af virksomheden for at hjælpe kunder med de problemer, de står over for.

Help center

Et help center (også kaldet vidensbase/kundeportal) er et websted, der er designet af virksomheden for at hjælpe kunder med de problemer, de står over for.

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Læs mere om vores helpdesk, og start din gratis prøveperiode i dag.

Leder du efter det rigtige SysAid alternativ?

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Læs mere om vores helpdesk, og start din gratis prøveperiode i dag.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x