Vil du gerne skifte over til en anden helpdesk-software?
LiveAgent tilbyder dig flere muligheder, når det kommer til at yde kundesupport. Det er den ultimative løsning til din virksomhed. Med dækning af de vigtigste kommunikationskanaler, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer, kan du også tage din support til det næste nivea.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Funktion | LiveAgent | Vision |
---|---|---|
Billettering | ✅Ja | ✅Ja |
Live Chat | ✅Ja | ✅Ja |
✅Ja | ❌Nej | |
Selvbetjening | ✅Ja | ✅Ja |
✅Ja | ✅Ja | |
✅Ja | ✅ Ja | |
✅Ja | ❌Nej | Viber | ✅Ja | ❌Nej |
✅Ja | ❌Nej | |
Vidensbase | ✅Ja | ✅Ja |
Kundeforum | ✅Ja | ✅Ja |
Automatisering og regler | ✅Ja | ✅Ja |
API | ✅Ja | ✅Ja |
Interactive Voice Response (IVR) | ✅Ja | ❌Nej |
Video Opkald | ✅Ja | ❌Nej |
Ubegrænset historik | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede websteder | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede chatknapper | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset antal billetter/mails | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler | ✅Ja | ❌Nej |
Ubegrænset 24/7 support | ✅Ja | ✅Ja |
Skift over til en helpdesk-software, der giver dig mere, og tag din kundesupport til næste niveau.
LiveAgent understøtter alle relevante kommunikationskanaler såsom e-mail, live chat, callcenter, vidensbase og endda sociale medier som Instagram, Twitter og Facebook. Viber-integration er på vej. Med alt dette kommer et fantastisk billetteringssystem, der styrer al din kommunikation og organiserer den for dig. Du behøver ikke bekymre dig om rod i kommunikationen.
Vi lever i en verden med online socialt samvær, så det er vigtigt ikke kun at yde støtte via traditionelle kanaler, men også via sociale medier.
LiveAgent er en af få helpdesk-løsninger, der ikke kun dækker Facebook og Twitter, men også Instagram-kommunikation. Viber-integration er på vej. LiveAgent dækker en lang række kanaler, så du kan yde bedre support til dine kunder.
Livechat er et vigtigt og meget nyttigt værktøj for kundesupportagenter. Det giver dine kunder mulighed for at kontakte dig direkte fra din hjemmeside og chatte med det samme. Derfor skal det være hurtigt.
Det behøver ikke at være så dyrt at give din virksomhed en fantastisk supportsoftware. LiveAgent tilbyder dig tre fantastiske betalte planer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at give dig alt, hvad du har brug for, for at yde den bedste support.
Se vores planer og find ud af mere. Vi lover, at de ikke ødelægger dit budget.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team