Leder du efter et ZenDesk Talk alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste ZenDesk Talk-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Ikke tilfreds med ZenDesk Talk? Leder du efter en anden løsning til dit callcenter? 

LiveAgent er den ultimative helpdesk-løsning til din virksomhed. Giv support via e-mail, live chat, sociale medier, vidensbase og callcenter til én fantastisk pris.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner støtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der letter arbejdsgangen og gør det mere behageligt. 

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Spar mere med LiveAgent

Zendesk Talk vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Zendesk Talk
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Zendesk Talk tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Zendesk Talk tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Zendesk Talk tilbyder Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Zendesk Talk tilbyder selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Zendesk Talk tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Zendesk Talk tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Zendesk Talk tilbyder en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Zendesk Talk tilbyder en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
Zendesk Talk tilbyder WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
Zendesk Talk tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Zendesk Talk tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Zendesk Talk tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Zendesk Talk tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Zendesk Talk tilbyder IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Zendesk Talk tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Zendesk Talk tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Zendesk Talk tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Zendesk Talk tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Zendesk Talk tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Zendesk Talk tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Zendesk Talk tilbyder ubegrænset 24/7 support.
smart phone calling

Stærkt ZenDesk Talk alternativ

Hvis du leder efter en pålidelig og billigere løsning til din nuværende software, er din søgning forbi. 

LiveAgent er en af ​​de mest anmeldte kundesupportløsninger, med rimelige priser og er spækket med kraftfulde værktøjer. LiveAgent har over 175 funktioner og mere end 40 integrationer for at hjælpe dig med at lette din arbejdsgang og give dig bedre support. 

Call center support

Du må ikke miste troen på et call center. LiveAgent giver dig mulighed for at sætte det op hurtigt og uden besvær. Efter opsætningen kan du yde support via browser, telefon eller et andet udstyr, du vælger.

Der er ikke behov for tredjemandsudbydere, LiveAgent klarer det hele. Du skal bare oprette forbindelsen og yde dit bedste.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Få det, du har brug for, for mindre

Det behøver ikke at ødelægge dit budget at give din virksomhed, hvad den har brug for, for at yde den bedste kundepleje. LiveAgents prisplaner er spækket med nyttige værktøjer, funktioner og integrationer til en rimelig pris.

Betal ikke for meget for software, du kan få billigere. Se vores prisplaner, og få flere oplysninger.

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Leder du efter en anden slags helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Tag et kig på andre helpdesk-sammenligninger

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x