Leder du efter en bedre live chat-software til din virksomhed? LiveAgent er den ultimative kundeserviceløsning med dækning af alle relevante kanaler, pålideligt billetteringssystem og en god pris.
Uanset om det er e-mail, sociale medier, callcenter, vidensbase eller live chat, så har LiveAgent din ryg hver dag 24/7.
Over 175 funktioner, der letter din arbejdsgang og gør det mere behageligt.
LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Zopim
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Zopim tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Zopim tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Zopim tilbyder Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres forrige billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
Zopim tilbyder selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder Facebook-integration.
|
Zopim tilbyder Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter integration.
|
Zopim tilbyder en Twitter integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram integration.
|
Zopim tilbyder en Instagram integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber integration.
|
Zopim tilbyder en Viber integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
Zopim tilbyder en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Zopim tilbyder kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Zopim tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Zopim tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Zopim tilbyder IVR-funktioner
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Zopim tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Zopim tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Zopim tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Zopim tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Zopim tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Zopim tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Zopim tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Få én kraftfuld løsning til din helpdesk med LiveAgent.
Udover en kraftfuld livechat tilbyder LiveAgent dig andre fantastiske værktøjer, over 175 funktioner og mere end 40 integrationer for at hjælpe dig med at yde den bedst mulige kundesupport. Alt dette til en pris, der ikke ødelægger dit budget.
Livechat er et af de mest nyttige værktøjer for kundesupportagenter. Det giver en hurtig forbindelse til kunderne, direkte fra din hjemmeside. Ved livechat handler det om øjeblikkelig kommunikation, og derfor skal det være så hurtigt som muligt.
LiveAgent er stolte over at have den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder.
En fantastisk kundesupportsoftware behøver ikke at koste dig meget. LiveAgent har tre gode betalte planer, der ikke vil ødelægge dit budget. De er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at give dig alt, hvad du behøver for at støtte dine kunder.
Se vores prisplaner, og få yderligere oplysninger.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Søger du et alternativ til HelpSpot?
LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Oplev vores utrolige multi-kanal billetteringssystem og start din gratis prøveperiode.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.