Leder du efter en software, der ikke kun kan give dig et callcenter, men også flere muligheder for at kommunikere med dine kunder?
Prøv LiveAgent. LiveAgent er den ultimative kundesupportløsning til din virksomhed. Tag din helpdesk til det næste niveau med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase alt sammen i én software.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at installere!
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis!Intet kreditkort påkrævet.
|
Lucep
|
---|---|---|
Billetsalg
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billetsalg.
|
Lucep tilbyder ikke billetsalg.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Lucep tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Lucep tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Lucep tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Lucep tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Lucep tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Lucep tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Lucep tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder en
WhatsApp integration.
|
Lucep tilbyder ikke en
WhatsApp integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Lucep tilbyder ikke videnbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Lucep tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Lucep tilbyder ikke automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Lucep tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Lucep tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Lucep tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Lucep tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Lucep tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Lucep tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Lucep tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Lucep tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Lucep tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Det er vigtigt at give dine kunder mulighed for at komme i kontakt med dig via flere kanaler. Dæk alle vigtige kommunikationskanaler med én software. Med LiveAgent kan du vælge mellem e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase.
LiveAgent har desuden mere end 175 funktioner og over 40 integrationer for at lette din arbejdsgang.
Du må ikke give op på opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at supportere dit eget callcenter hurtigt og nemt. Opretningen tager kun et par minutter, og du kan oprette forbindelse via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.
Der er ikke behov for 3. parts udbydere, LiveAgent klarer det hele for dig.
Alle de fantastiske værktøjer og funktioner fås til en fantastisk pris. LiveAgent tilbyder tre betalte abonnementer, der er fyldt med alt, hvad du har brug for, og som ikke tømmer bankkontoen.
Du skal bare vælge den, der passer dig bedst. Se vores planer, og lær mere.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi lever op til de andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Leder du efter et HelpCrunch alternativ?
Opdag det bedste HelpCrunch-alternativ: LiveAgent. Ingen opsætningsgebyrer, 24/7 support, og ingen kreditkort påkrævet. Prøv gratis nu!
Har du brug for et Collab Alternativ?
Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.
Leder du efter et Olark alternativ?
Leder du efter et Olark-alternativ? Prøv LiveAgent - den mest anmeldte helpdesk-software til SMB. Med 24/7 kundeservice, ingen opsætningsgebyr og en gratis 14-dages prøveperiode uden kreditkort, tilbyder LiveAgent omfattende funktioner som billettering, call center, sociale medieintegrationer og meget mere. Spar penge og forbedr kundetilfredsheden med LiveAgent i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.