Støt dine kunder proaktivt ved at kontakte dem med udgående callcenter-software- forbedre kunderelationer, optimere udgående kundeinteraktioner og generere flere salgsmuligheder. Med LiveAgents callcenter-software kan udgående kundekommunikation håndteres let og effektivt direkte fra din helpdesk.
En undersøgelse af inContact afslørede, at størstedelen af forbrugerne rent faktisk er åbne for at blive kontaktet proaktivt af virksomheder. Faktisk rapporterede 73% af dem, der har haft en positiv oplevelse med et indgående opkald fra en virksomhed/tjenesteudbyder, at de havde en positiv ændring i deres opfattelse af, at organisationen ringer til dem.
I modsætning til indgående callcenter-software, der bruges af virksomheder til at håndtere indgående kundeopkald, giver udgående callcenter-software dig mulighed for at foretage udgående opkald til salgsmuligheder, kundeemner eller nuværende kunder. Udgående opkald kan foretages af forskellige årsager som f.eks. Proaktivt at støtte kunder, krydssalg eller op-salg til eksisterende kunder, foretage undersøgelser osv.
Størstedelen af nutidens callcenter -softwareløsninger kombinerer både udgående og indgående callcenter-funktionalitet. At vælge den bedste udgående callcenter-software handler typisk om at vælge værktøjet med det mest passende sæt funktioner.
Giv proaktiv support, og kontakt dine kunder, før de overhovedet skal bede om hjælp.
Når det kommer til fornyelser, kan et rettidig telefonopkald hjælpe virksomheder med at forhindre tab af kunder.
Udvid dine tilbud til eksisterende kunder ved at sælge relevante produkter på tværs eller tværs.
Med robuste indgående og udgående callcenter-softwarefunktioner kan LiveAgent hjælpe dig med at forbedre kundekommunikation, forbedre effektiviteten og produktiviteten af dine kundesupportteams og øge kundetilfredsheden. Tilslut enhver VOIP -udbyder, konfigurer smart call-routing, opret brugerdefinerede IVR-træer, håndter ubesvarede opkald let, gem ubegrænsede opkaldsoptagelser, modtag opkald fra dit websted og aktiver videoopkald med chat – alt sammen i LiveAgent.
Vores callcenter-software er blot en del af vores multikanal help desk-platform, der er spækket med 180+ funktioner, 40+ integrationer og uendelige tilpasningsmuligheder. LiveAgent indeholder et kraftfuldt billetsystem med automatisering, lokal live chat, sociale medier integrationer og selvbetjeningsfunktioner. Lad dine kunder kontakte dig fra den kanal, de ønsker, samtidig med at dine agenter effektivt kan håndtere al kommunikation fra et enkelt sted.
Med over 40+ integrationer kan du forenkle og forbedre din udgående kundekommunikation i miles. Få besked om nye billetter, mens du tager dig af forretninger på Slack, registrer nye PipeDrive -tilbud, fakturer brugere med ChargeDesk – alt fra dit LiveAgent -billetpanel.
Start udgående opkald eller e-mails til dine potentielle kunder med bare et par klik – lige fra dit LiveAgent-instrumentbræt, mens du besøger dit prospekts websteder. Når den er aktiveret, kan funktionen være til stor hjælp, især for B2B salgs hold, der giver salgsagenter mulighed for at håndtere udgående interaktioner hurtigt og bekvemt.
Med LiveAgents udgående callcenter CRM -software får du øjeblikkelig adgang til omfattende kundeindsigt, herunder hver kundes personlige oplysninger, tidligere køb og servicehistorik – alt i en hybrid billetstrøm. Bevæbnet med denne viden kan agenter proaktivt nå ud til eksisterende kunder og effektivt op-sælge eller krydssælge dine produkter, når det er passende.
Med ubegrænset opkaldsoptagelsesfunktionalitet kan du gemme alle dine kundeopkald og telefonsvarerbeskeder sikkert og bekvemt lige inde i din LiveAgent -konto. Denne funktion sikrer, at ingen kundeopkald går tabt, og gør det muligt for agenter let at få adgang til og afspille opkaldsoptagelser, hvis de har brug for en påmindelse om, hvad der skete i tidligere meddelelser for at henvende sig til kunder med relevante tilbud.
Engager potentielle kunder på dit websted ved at bruge proaktive chatinvitationer, der er en del af LiveAgents multikanals helpdesk-løsning. Indstil automatiske chatinvitationer til tilpassede webadresser på din hjemmeside (f.eks. Din prisside), eller inviter besøgende til at chatte med dine agenter under kassen for at opbygge deres købetillid, forbedre deres shoppingoplevelse og konvertere dem til betalende kunder.
Hold styr på dine engagementer på sociale medier med LiveAgent. Softwaren integreres problemfrit med de mest populære sociale mediekanaler som Facebook, Twitter og Instagram. Overvåg let og besvar øjeblikkeligt alle dine sociale mediebeskeder, kommentarer og mærkeomtaler fra et enkelt instrumentbræt. Giv rettidig assistance og konverter flere kundeemner til salg.
LiveAgent callcenter-software leveres med indbygget analyse- og rapporteringsfunktioner. Få værdifuld indsigt fra næsten uendelige rapporteringsmuligheder, der sporer forskellige callcenter-metrics og KPI’er. Generer forskellige slags rapporter, kend til, hvordan dit callcenter fungerer, og identificer forbedringsområder.
LiveAgent er skybaseret og let at konfigurere og bruge. Start med at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dit IT -personale.
LiveAgent kombinerer både udgående og indgående callcenter softwarefunktioner. Modtag ubegrænsede indgående opkald, eller kontakt proaktivt til kunderne.
Få den bedste værdi for pengene med en enkel og gennemsigtig prismodel, uden langsigtede kontrakter og uden ekstra gebyrer for brug pr. Minut.
Callcenteret er blot en del af en mere kompleks løsning, der giver dig mulighed for nemt at administrere billetter, e-mails, chats, stemmekommunikation og sociale medie-beskeder.
Få en professionel udgående og indgående callcentersoftware indbygget i en kraftfuld helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 30-dages gratis prøveperiodefor at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner.
Most Popular
Professionel software til optagelse af opkald
Oplev krystalklar opkaldsoptagelse med LiveAgent, din one-stop-shop for kundeservice i 2024. Få ubegrænsede optagelser, 24/7 support, og en 30-dages gratis prøveperiode uden kreditkort. Perfekt til kvalitetssikring, agenttræning og retsbeskyttelse. Start din gratis prøve nu!
Din software til håndtering af kundekommunikation vedførste øjekast.
Oplev den bedste software til håndtering af kundekommunikation i 2024 med LiveAgent. Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét dashboard, uden installationsgebyr og med 24/7 kundeservice. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort, og oplev, hvordan innovative kommunikationsløsninger kan styrke din virksomhed. Besøg vores side og se, hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger os.
Den bedste gratis callcenter-software
Prøv LiveAgents gratis callcenter-software med ubegrænsede opkaldsoptagelser, tilbagekald, og IVR. Ingen installationsgebyrer, ingen kreditkort nødvendig, og 24/7 kundeservice. Øg produktiviteten og kundetilfredsheden ved at håndtere alle kundeanmodninger ét sted. Start din gratis prøveperiode i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team