Leder du efter et effektivt alternativ til Qonvo, der giver dig flere muligheder for at kommunikere med dine kunder? LiveAgent er det rigtige valg for din virksomhed.
Et fantastisk billetsystem, dækning af de vigtigste kommunikationskanaler og brugervenlighed gør LiveAgent til den ultimative helpdesk-løsning til din kundesupport.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at konfigurere!
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
LiveAgent har en gennemslagskraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis!Intet kreditkort påkrævet.
|
Qonvo
|
---|---|---|
Billetsalg
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billetsalg.
|
Qonvo tilbyder ikke billetsalg.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Qonvo tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Qonvo tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Qonvo tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder en WhatsApp integration.
|
Qonvo tilbyder ikke en WhatsApp integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Qonvo tilbyder ikke videnbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Qonvo tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Qonvo tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Qonvo tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Qonvo tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Qonvo tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Qonvo tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Qonvo tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Qonvo tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
LiveAgent giver dig alt, så du kan yde bedre støtte og fokusere på vigtige ting.
Giv support med kraftfulde værktøjer til din rådighed. Det betyder e-mail, live chat, sociale medier (Facebook, Instagram og Twitter), callcenter og vidensbase. Alt styres via et pålideligt billetsystem, så du ikke skal bekymre dig om kaotisk kommunikation.
Livechat er et vigtigt og et af de mest nyttige værktøjer til at kommunikere med dine kunder. Det handler om øjeblikkelig kommunikation, og derfor skal det være hurtigt.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Med det kan du virkelig yde hurtig support.
Betal ikke for software, der ikke kan det hele. Skift over til en software, der tilbyder dig en række værktøjer til en god pris.
LiveAgent har tre fantastiske betalte planer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer lavet for at lette din arbejdsgang. Du skal vælge den, der passer dig bedst. Se vores betalte planer og find ud af mere.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Leder du efter et LiveCall-alternativ?
Vil du have bedre call support? Prøv LiveAgent, der kan meget mere end blot telefonopkald. Find ud af om fordelene og nøglefunktionerne hos LiveAgent helpdesk.
Leder du efter et bedre LivePerson alternativ?
Forbedr kundeservice med LiveAgent—det bedste LivePerson-alternativ. Start din gratis prøveperiode i dag, ingen kreditkort nødvendig!
Leder du efter et LiveChat-alternativ?
LiveAgent: Det bedste LiveChat-alternativ! Ingen opsætningsgebyrer, gratis prøveperiode, 24/7 support og ingen kreditkort påkrævet.
Leder du efter et LiveHelpNow alternative?
LiveAgent er mere omkostningseffektiv sammenlignet med andre helpdesk-løsninger, og der er mere end 175 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer. Se mere.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team