Key takeaways
Pros
- Gratis prøveperioder for alle abonnementer
- Integration med forskellige apps
Cons
- Det tager tid at lære at navigere i softwaren
- Det kan blive nødvendigt at få hjælp fra deres kundesupportteam
I denne anmeldelse vil vi fokusere på Freshworks ‘Freshchat’, fordi den har de fleste funktioner, der kan hjælpe dig med din e-mailhåndtering. Freshchat er ret nem at konfigurere, du skal blot indtaste din e-mailadresse og ikke noget andet. Du kan starte med at tilpasse udseendet af dit system og din profil.
Du kan uploade dit virksomheds logo, oprette et webstedsnavn og tilpasse farverne, så de passer til dit brand. Denne proces er ret enkel og kræver ikke meget.
Når du har oprettet udseendet og er tilfreds med resultaterne, bliver du transporteret til hovedsystemet. Denne del kan tage tid at vænne sig til og se alle de forskellige muligheder, som Freshchat byder på.
Det kan endda være en smule vanskeligere sammenlignet med andre e-mail-management systemer på markedet, fordi Freshdesk tilbyder en løsning, der ikke kun er fokuseret på et e-mail-management værktøj. Det er en mere kompleks løsning, der kan hjælpe din virksomhed med at håndtere kundeforespørgsler ved at omdanne dem til billetter og gemme dem ét centraliseret sted.
Freshdesk funktioner
Opret Journey (rejse) e-mails
Freshdesk tilbyder en række forskellige e-mail-skabeloner, som du kan sende til dine kunder. Du kan også oprette din egen e-mail-skabelon, der vil være specifik for et øjeblik i et specifikt punkt på kunderejsen.
Disse skabeloner kan også kundetilpasses, så de passer til dit brand.
Dåsesvar
Denne funktion giver brugerne mulighed for at gemme forudskrevne svar på almindelige kundeforespørgsler, som hurtigt kan indsættes i e-mails. Dette kan hjælpe dig med at spare tid og kræfter, da brugerne ikke behøver at omskrive de samme svar igen og igen. Dåsesvar hjælper også med at give en ensartet kundeservice.
Freshdesk’s dåsesvarsfunktion giver brugerne mulighed for at oprette et bibliotek med svar, der kan deles med andre medlemmer af teamet. Dette hjælper dem med at give konsistente og præcise svar til kunderne, uanset hvem der håndterer forespørgslen.
Planlægge møder
Med denne funktion kan brugere nemt planlægge og organisere møder med kunder eller andre teammedlemmer direkte fra deres indbakke. Det hjælper med at fjerne behovet for at e-maile frem og tilbage for at forsøge at koordinere tidsplaner. Brugere kan sende en mødeindkaldelse gennem Freshdesk, og modtagere kan acceptere eller afslå invitationen.
Derudover integreres den også med andre populære kalenderapps som Google Calendar, Outlook, eller iCalendar.
Automatisering af arbejdsgange
Denne funktion kan hjælpe dig med at automatisere gentagne opgaver, der kan blive tidskrævende. For eksempel kan du automatisere processen med at tildele e-mails for at sikre, at dine agenter opretholder hurtige respons- og løsningstider, når det kommer til kundeforespørgsler.
Freshdesk tilbyder også et samarbejdsarbejdsområde for dit team for at forbedre effektiviteten, ved at sikre, at to agenter ikke ender med at arbejde på det samme problem.
Ydeevne og brugeroplevelse
Freshdesk e-mail management software tilbyder en bred vifte af funktioner, der gør det til en fantastisk mulighed for virksomheder, der ønsker at forbedre deres kundeservice drift.
Generelt er det en pålidelig og responsiv software. Den indlæses ret hurtigt og kører problemfrit, hvilket gør det nemt at administrere en stor mængde e-mails.
Søgefunktionen gør det også nemt at finde specifikke e-mails eller kundehenvendelser.
På den anden side kan nye brugere måske synes, at Freshdesks brugergrænseflade er lidt overvældende i starten. Selvom softwaren tilbyder mange tilpasningsmuligheder og funktioner, kan det tage lidt tid at vænne sig til alle dens funktioner. Men når du først er blevet fortrolig med dens grænseflade, bliver den mere brugervenlig og intuitiv.
Priser
Freshworks tilbyder forskellige prisplaner baseret på den type løsning, du gerne vil implementere i din virksomhed. Du kan vælge Freshdesk, Freshchat, Freshsales, Freshservice og Freshmarketer. Alle disse muligheder tilbyder et andet sæt funktioner, hvor du kan vælge den bedste mulighed for din virksomhed baseret på dine unikke behov, mål, og krav. Du kan også drage fordel af de gratis prøveversioner til at teste forskellige funktioner, før du beslutter dig for at forpligte dig til det pågældende abonnement.
Freshdesk priser
Free
Den gratis version koster intet, og den kan bruges af op til 10 agenter. Free option tilbyder det mindste antal funktioner, selvom det kan være en god mulighed for små virksomheder og startups, der endnu ikke har brug for mange avancerede funktioner. Nogle af funktionerne inkluderet i dette abonnement er integreret billettering på tværs af e-mail og sociale medier, billetafsendelse, vidensbase, analyser og rapportering, teamsamarbejde og 24/7 kundesupport.
Growth
Den anden prismulighed hedder Growth og koster €15 pr. agent pr. måned, hvis den faktureres årligt, og €18 pr. agent pr. måned, hvis den faktureres månedligt. Dette abonnement er bedst egnet til virksomheder i vækst. Den kommer med alle funktionerne fra den gratis plan, plus nogle ekstra. Nogle af de ekstra funktioner inkluderer automatisering, kollisionsdetektion, SLA-administration og åbningstider, brugerdefinerede billetvisninger, brugerdefinerede billetfelter, status og mere.
Pro
Pro er Freshdesks mest populære abonnement, der tilbyder avanceret automatisering for høj ydeevne. Det koster enten €49 pr. agent/måned, faktureret årligt, eller det koster €59 pr. agent/måned, faktureret månedligt. Denne mulighed inkluderer alle funktionerne fra Growth-abonnement, plus nogle yderligere funktioner, såsom brugerdefinerede roller, brugerdefinerede rapporter og dashboards, kunderejse, dåseformularer, fællesskabsforum, flersproget vidensbase, rapportdeling og mange andre.
Enterprise
Den sidste mulighed i Freshdesk-priserne er et fuldt udstyret abonnement til enterprise-level support. Det koster €79 pr. agent/måned, faktureret årligt, eller €95 pr. agent/måned, hvis det faktureres månedligt.
Dette abonnement tilbyder et bredt sæt af avancerede funktioner, der skal opfylde behovene hos mange virksomheder, der er fokuseret på at levere et højt niveau af kundeservice. Nogle af de avancerede funktioner inkluderer e-mail-bot, assist-bot, færdighedsbaseret routing, AI-drevne sociale signaler, brugerdefinerede målinger og mange andre.
Freshchat priser
Free
Free version koster ikke noget, og kan bruges af op til 100 agenter. Den tilbyder en begrænset antal funktioner, men det kan være en god mulighed for mindre virksomheder, der ikke har brug for mange avancerede funktioner. Nogle af funktionerne inkluderet i det gratis abonnement er chatbot, chatbot-analyse, indbakkevisninger, grupper, samtaleetiketter, e-mails, masseaktioner og mange andre.
Growth
Denne mulighed koster €15 pr. agent/måned (faktureres årligt) eller €18 pr. agent/måned (faktureres månedligt). Nogle af de ekstra funktioner, der er inkluderet i Growth-abonnementet, er prioriteret indbakke, private noter, brugerbegivenheder og tidslinje, offline oplevelse, samtaleoversigtsrapport, Instagram DM’er, SMS, Whatsapp business og meget mere.
Pro
Pro-abonnementet starter ved 39 € pr. agent pr. måned (faktureres årligt), eller det kan koste 47 € pr. agent pr. måned, hvis du beslutter dig for at blive faktureret på månedsbasis. Denne plan tilbyder alle de funktioner, der er inkluderet i Growth-planen, plus nogle yderligere, såsom automatisk løsning, live oversættelse, avanceret dashboard, avancerede automatiseringer, roller og tilladelser og andet.
Enterprise
Planen med det mest avancerede sæt funktioner er Pro-prisplanen. For €69 (pr. agent/måned, faktureret årligt) eller €83 (pr. agent/måned, faktureret månedligt), kan du få alle funktionerne inkluderet i Pro-planen, plus få ekstra funktioner såsom op til 5000 botsessioner/måned gratis, 500 kampagnekontakter, tilladte domæner og brugergodkendelse.
Konklusion
Konklusionen er at Freshdesk er et pålideligt e-mail management software, der er designet til at forbedre effektivitet i kundeservice. Det har en enkel opsætningsproces, hurtig indlæsningstid og kører ganske problemfrit, selv når du modtager en stor mængde e-mails på samme tid. Det kræver noget tid at mestre alle dets funktioner og vænne sig til dets brugergrænseflade, men når du først er blevet fortrolig med det, er det meget brugervenligt og intuitivt. Freshdesk tilbyder forskellige prisplaner og gratis prøveversioner, der gør det muligt for virksomheder at vælge og teste forskellige funktioner, før de forpligter sig. Freshdesk er en fantastisk løsning til virksomheder, der har brug for pålidelig customer service management software. Men som vi altid siger, er det værd at tjekke andre alternativer til Freshdesk, for at finde den bedste løsning til dine behov.
Frequently Asked Questions
Du har ikke modtaget en supportaktiverings-e-mail
Tjek først din spam-mappe for at se, om du kan finde bekræftelses-e-mailen der. Hvis du ikke kan finde den i Spam-mappen, så prøv at sende din bekræftelses-e-mail igen. Nogle gange kan der være en forsinkelse i leveringen af bekræftelsesmailen, så vent et par minutter, før du prøver igen. Hvis du stadig ikke har modtaget den, skal du kontakte deres kundesupportteam.
E-mails omdirigeres til spam
Hvis e-mails og/eller svar på billetter fra Freshdesk sendes til Spam-mappen i kundens mailbox, kan du aktivere funktionen kaldet DKIM for at undgå sådanne problemer.