Key takeaways
Pros
- Fantastisk grænseflade med fejlfri funktionalitet
- Problemfri opkaldsfunktion
- Nem navigation
- Fantastisk brugeroplevelse
Cons
- Kan blive dyrt
Kom godt i gang med CloudTalk call center-funktionen
CloudTalk gav mig mulighed for at komme i gang med en gratis prøveperiode takket være prøveformularen tilgængelig på deres officielle hjemmeside. Det eneste, der krævedes, var mine kontaktoplysninger, og heldigvis behøvede jeg ikke at indtaste nogen kreditkortoplysninger for at afslutte det. Derefter oprettede CloudTalk et gratis nummer til min gratis prøveperiode, så jeg ikke behøvede at bekymre mig om VoIP-udbydere og skulle finde ud af, hvordan man får et nummer et andet sted.
CloudTalk klarer det hele fint lige fra starten. Den gav mig ikke kun et testtelefonnummer, men den forklarede også på en omhyggelig og enkel måde, de forskellige dele af softwaren. Det gav mig også mulighed for at besvare et testopkald for at hjælpe med at få en idé om, hvordan man bruger opkaldsfunktionen. Det er simpelthen fantastisk, og jeg ville sætte pris på denne type guide i enhver type software, uanset hvad den gør. CloudTalk vil også bede dig om at downloade CloudTalk-telefonapplikationen. Når du er færdig med opsætningen, kan du begynde at se på grænsefladen.
CloudTalk har en meget flot grænseflade med en moderne følelse. Navigationen virker let lige fra starten, så du burde ikke have problemer med at finde de muligheder, du måske leder efter. Hoved-dashboardet viser statistik for en valgt periode, såsom ubesvarede opkald, gennemsnitlige ventetider og gennemsnitlige opkaldsvarigheder. Alle navigationsmuligheder er i venstre menulinje. CloudTalk giver også en kredit på $5 for at hjælpe dig med at komme i gang med opkald. Brugeroplevelsen er lige så god i CloudTalk Phone-applikationen.
Da jeg ikke behøvede at bekymre mig med oprettelse eller integration af et VoIP-telefonnummer, kunne jeg begynde at udforske call center-funktionaliteten næsten øjeblikkeligt. Det er nemt at blive fortrolig i brugergrænsefladen. Før jeg kommer ind på testdelen af anmeldelsen, vil vi først tage et kig på, hvilken slags call center-funktioner du kan forvente at få, hvis du vælger CloudTalk.
CloudTalk call center funktioner
CloudTalk tilbyder fokuseret og ligetil call center-funktionalitet, som forbedres af en række forskellige funktioner. Disse funktioner inkluderer muligheden for at justere grundlæggende indstillinger såsom aktivering eller deaktivering af voicemail, tilføjelse af optagelser som e-mail-vedhæftede filer som standard, SMART dialer og et par andre. CloudTalk tilbyder også opkaldstagging, som kommer med sit eget sæt indstillinger og tilpasningsmuligheder, der kan justeres til enhver tid.
Jeg kunne også justere indstillingerne for opkaldssynlighed for indgående og udgående opkald separat. CloudTalks funktioner inkluderer også en enkel, men kraftfuld kontaktliste til nem kontakthåndtering. Opkaldsmuligheder omfatter kampagner og undersøgelser samt opkaldsscripts. Disse funktioner er en meget god tilføjelse til CloudTalk-funktionssættet. Jeg kan også administrere individuelle opkaldsagenter, oprette og administrere grupper, samt se omfattende statistikker og analyser.
Ydeevne og anvendelighed
Da jeg fik et telefonnummer i CloudTalk lige fra starten, behøvede jeg ikke at håndtere nogen vanskelige opsætninger. Jeg kunne begynde at ringe med det samme. Jeg foretog et par testopkald for at se, hvordan CloudTalk klarer sig og jeg kan med glæde sige, at det fungerer meget godt. Når du har downloadet CloudTalk Phone-applikationen, kan du begynde at foretage opkald. Applikationen er meget enkel at bruge, da den giver meget få muligheder og derfor meget små chancer for at blive forvirret. Du får et stort opkaldstastatur med yderligere funktioner såsom Power dialer, Smart dialer, opkaldshistorik, kontakter, beskeder og bruger-profilindstillinger.
Jeg oplevede et par korte forsinkelser i applikationen, men det var noget, der ville standse min arbejdsgang i nævneværdig grad. Jeg lavede et testopkald med det samme, og oplevelsen var behagelig. Jeg oplevede overhovedet ingen problemer med opkaldene. Lyden var klar begge veje, ingen afbrydelser, ingen problemer. CloudTalk gør også sit arbejde meget godt i andre henseender. Da der ikke var nogen større problemer, og der ikke var noget usædvanligt med opkaldene, besluttede jeg at teste den anden funktionalitet i CloudTalk Phone-applikationen.
CloudTalk Phone-applikationens kontaktfunktionalitet fungerer lige så godt som i webapplikationen. Det giver dig mulighed for at tilføje masser af kontaktoplysninger. Der er ikke meget at sige om opkaldshistorik-delen af appen, bortset fra, at den fungerer rigtig godt, og du kan foretage callbacks med det samme. Jeg fik ikke afprøvet beskedfunktionen, da den ikke var tilgængelig i min gratis prøveperiode. Endelig giver profilindstillingerne og applikationsindstillingerne dig mulighed for at tilpasse dit sprog, genveje, app-adfærd samt justere dine lydindstillinger.
CloudTalk priser
CloudTalk tilbyder fire prisplaner. Hver dyrere plan udvider funktionssættet fra den forrige. Alle planer tilbyder call center-funktionalitet, så din beslutningstagning vil højst sandsynligt dreje sig om, hvilke typer funktioner du har brug for for at håndtere din arbejdsbyrde. Lad os se på hver plan og se, hvad du får.
Starter
Starter planen koster $25 per måned per bruger årligt. Det giver dig adgang til ubegrænsede indgående og interne opkald, klik for at ringe-funktionalitet, automatisk opkaldsdistribution, mobilapp, ubegrænset opkaldskø, internationale numre, tilgængelighed for 160+ lande og mere.
Essential
Essential-planen koster $30 per måned per bruger årligt. Det giver dig alle funktionerne fra Starter-planen og tilføjer avancerede analyser med ubegrænset historik, klientdashboard i realtid, integrationer til andre systemer, Open API, færdighedsbaseret routing, smart kødannelse, SMS/tekstbeskeder, automatisering af arbejdsgange og mere.
Expert
Ekspertplanen koster $50 per måned per bruger årligt. Det giver dig alle funktionerne fra de to foregående planer, såvel som Salesforce-integration, Power Dialer og Smart Dialer, opkaldsovervågning, wallboards, tale til tekst, single sign-on, SQL exporter, ubegrænsede samtidige opkald og mere.
Custom
Custom plan tilbyder skræddersyede priser. Det tilbyder alle funktioner fra alle tidligere planer og tilføjer tilpasset onboarding, ubegrænsede udgående opkald, enterprise level security, developer support, tilpasset rapportering, SLA’er og mere.
Konklusion
CloudTalk laver fantastisk call center-software, og du vil bestemt ikke blive skuffet, hvis du beslutter dig for at vælge det. Det tilbyder alt, hvad du måtte kræve af en standard call center-software, og endnu vigtigere, alt er implementeret i en meget veldesignet grænseflade, der tilbyder nem navigation. Alle tilgængelige funktioner vil uden tvivl gavne dig. Den vigtigste beslutning, du skal tage, er, hvor meget du er villig til at betale for en software af denne klasse. Planerne kan blive ret dyre, så vælg med omtanke.
Frequently Asked Questions
CloudTalk Phone-appen kører ikke korrekt
Selvom CloudTalk Phone-appen er designet til at køre uden problemer, er et af de mest almindelige problemer, at den muligvis ikke fungerer korrekt på grund af antivirussoftware. Hvis du kører nogen form for antivirussoftware på din computerenhed, skal du kontrollere, om din antivirussoftware ikke blokerer nogen eller alle CloudTalk-funktioner. Hvis det gør, så sørg for at oprette en undtagelse for CloudTalk i din antivirussoftware, så den kan fungere efter hensigten. CloudTalk Phone er et sikkert program, så du behøver ikke bekymre dig om, at det skader din computer.
CloudTalk-webappen siger, at jeg er offline, selvom den er slået til
Hvis du har downloadet CloudTalk Phone-applikationen, men den ikke er slået til, anser CloudTalk dig for at være offline fra callcenteret. Tænd appen og se, om problemet fortsætter. CloudTalk ændrer status automatisk, så hvis problemet ikke er forsvundet, skal du sørge for at indstille dig selv som online i CloudTalk Phone-applikationen.