Key takeaways
Pros
- Nem opsætning og implementering
- Fantastisk brugergrænseflade
- IVR-simuleringsfunktion
Cons
- Ingen visuel repræsentation af IVR
- Multi-level IVR har dyrere planer
Selvom IVR builder kunne forbedres ved at tilføje en visuel repræsentation af niveauer, er den stadig nem at bruge for stort set alle, uanset deres baggrundsviden. JustCall er også ekstremt overkommelig, hvilket betyder, at du ikke vil sprænge banken med denne velafrundede IVR-løsning.
Kom godt i gang med JustCall IVR-funktionen
For det første er JustCall yderst enkel: med en hurtig og nem prøveregistrering. Du skal angive dine kreditkortoplysninger for rent faktisk at få adgang til alle de tilgængelige funktioner. Brugergrænsefladen er designet meget godt. Det er beskedent, rent og meget nemt at navigere. Det betyder også, at du nemt kan finde IVR-funktionen uden at gå igennem komplicerede menuer og valg. De er her > Incoming Calls > IVR (Call menu).
IVR er normalt deaktiveret, så det skal aktiveres først. Når du gør det, får du adgang til IVR-builder. IVR builder er ikke kompliceret i sig selv, men den giver ikke en visuel repræsentation af IVR-niveauer, så det er en god idé at have noget planlagt på forhånd. Du kan vælge et tal på et tastatur og vælge en handling for hver af dem. Det er ret ligetil, og du får standard IVR-tilpasningsmulighederne med hvert niveau. Dette inkluderer viderestilling til interne og eksterne numre. Du har også mulighed for at vælge, hvad der skal ske, når nummeret ikke er tilgængeligt.
JustCall IVR har både en tekst-til-tale lydindstilling, samt en mulighed for brugerdefinerede optagelser, som nemt kan uploades til systemet. Overordnet set er IVR-byggeprocessen let på trods af, at den ikke har nogen visuel repræsentation af hvert niveau. En meget interessant tilføjelse er muligheden for at simulere indstillingerne. Dette er i bund og grund en testknap, der giver dig mulighed for at prøve IVR og afgøre, om alt fungerer.
Hvordan fungerer IVR?
JustCall IVR fungerer godt, som forventet fra de fleste IVR-løsninger. Den ekstra mulighed for at simulere dine IVR-indstillinger er en stor fordel, og det kan hjælpe dig med at undgå ikke-funktionelle IVR’er, der måske er blevet dårligt planlagt eller implementeret. Hvis din IVR ikke fungerede som forventet, er muligheden for at omstrukturere den og teste den så ofte som du har brug for, for at bringe det op på det forventede niveau, en yderst nyttig funktion. Du kan forvente en fantastisk ydeevne og en velfungerende IVR med JustCall. Jeg stødte ikke på nogen problemer under mine test af IVR.
Priser
JustCall har tre prisplaner med IVR inkluderet i hver af dem. Bemærk, at den billigste Standard-plan kun tilbyder væsentlig IVR-funktionalitet, mens Premium-planen tilbyder IVR på flere niveauer. Før du vælger en plan, bør du overveje, om din IVR skal have flere niveauer, og om du har brug for et bredere funktionssæt eller ej. Vær dog opmærksom på, at selv den billigste JustCall-plan tilbyder en masse fleksibilitet. Lad os tage et kig på planerne og se, hvad hver af dem tilbyder.
Standard
Den billigste JustCall-plan starter ved $24 pr. måned pr. bruger, med minimum to brugere. Det tilbyder IVR og andre væsentlige funktioner, herunder et lokalt nummer, ubegrænsede ubundne minutter, viderestilling, SMS & MMS, tilbagekaldsautomatisering, åbningstider, noter og vurderinger og mere.
Premium
Premium-planen tilbyder et avanceret funktionssæt, der starter ved $48 pr. måned pr. bruger, med minimum to brugere. Ud over funktioner fra standardplanen tilføjer Premium-planen live overvågning af opkald, SMS-automatisering og masse-SMS, multi-level IVR, brugerdefinerede arbejdsgange, prioriteret support og mere.
Custom
Custom plan kommer med et tilpasset tilbud skræddersyet til din virksomhed. Du får alt fra de to tidligere planer, samt en tilføjelse af SLA, brugerdefinerede analyser & rapporter, dedikeret account manager og teknisk support, og stemningsanalyse, blandt andet.
Konklusion
JustCall IVR-funktionen er en meget god konkurrent, der tilbyder en samlet fantastisk funktionalitet med minimale kompromiser. Det er bestemt en af de bedste og nemmeste IVR-funktioner. Det, der gør det endnu bedre, er den rimelige pris og et godt udvalg af andre tilgængelige callcenter-funktioner. JustCall IVR-funktionen er velegnet til enhver form for virksomhed og vil helt sikkert fungere godt for dig, ligesom den gjorde under mine tests.
Frequently Asked Questions
Min Justcall IVR virker ikke
Tjek dit IVR-flow for eventuelle fejl, og brug simuleringsfunktionen til at teste det. De fleste problemer med IVR’er skyldes normalt designfejl.
Jeg kan ikke finde IVR-funktionen i Justcall
Justcall IVR builder skal være aktiveret fra indstillingerne for opkaldsnummer. Når du trykker på aktiveringsknappen, bør du være i stand til at få adgang til IVR-funktionen.