Key takeaways
Pros
- Super hurtige og nemme integrationer med sociale kanaler
- Fantastisk interface
- Fantastiske billetorganiseringsmuligheder
- Ingen fejl, ingen problemer
Cons
- Billetter afspejler ikke nødvendigvis funktionaliteten af hver social kanal
- Ikke den billigste løsning
Kom godt i gang med Re:amaze sociale mediefunktioner
Re:amaze lader dig komme i gang med en gratis prøveperiode, så du ikke behøver at vælge en plan med det samme. Når du har indtastet dine oplysninger i registreringsformularen, hjælper Re:amaze dig med at konfigurere det, du har brug for. Det gav mig muligheder for at opsætte chat, e-mail, SMS/MMS, ofte stillede spørgsmål eller sociale medier. Jeg valgte muligheden for sociale medier, da det er det, vi vil fokusere på i denne anmeldelse. Der er også mulighed for at springe denne del af opsætningen helt over.
I det næste trin, efter at du har valgt opsætning af sociale medier, kan du integrere din Facebook, Instagram og Twitter. Alle tre integrationer er meget nemme at færdiggøre. Facebook-kontointegrationen er ret standard, såvel som Twitter-integrationen. Instagram-integrationen gav mig nogle smarte muligheder for at importere beskeder og notifikationer. Alle tre integrationer tager bogstaveligt talt sekunder at fuldføre, og jeg oplevede ingen problemer under processen.
Når du er færdig og fortsætter til næste trin, vil Re:amaze give en påmindelse om, at alle funktionsindstillinger er tilgængelige for justering i applikationsindstillingerne. Derefter vil du blive ført direkte til det sociale medie billetsystem, og du kan begynde at blive fortrolig med det. Re:amaze henter automatisk dine beskeder, hvilket er en fantastisk ting. De fleste andre sociale medier kundeservicesoftwareløsninger tilbyder denne mulighed, men det fungerer ikke altid helt gnidningsløst.
Billetorganisationen i Re:amaze er fremragende, og den går meget i dybden. Du kan ikke kun kategorisere billetter efter deres kanaler, men hver af kanalerne har sine egne underkategorier for nem organisering. På denne måde kan du nemt sortere billetter til sociale medier og kun se dem, du ønsker. Billetorganisationsunderkategorier omfatter afventende, abonneret, uløst, ikke-tildelt, løst, arkiveret, deltagende og mere.
Re:amaze sociale medier funktioner og egenskaber
Re:amaze tilbyder integration af sociale medier i alle planerne samt anden funktionalitet relateret til kundekommunikation. De sociale medier integrationer er direkte forbundet til Re:amaze billetsystemet, som tilbyder fantastiske organisationsmuligheder og nem kategorisering af billetter baseret på både kanaler og billetstatus. De fleste funktioner til kommunikation over sociale medier overføres fra billetsystemet, og du kan bruge dem i billetter til sociale medier. Disse inkluderer billetstyringsfunktioner eller også kontaktfunktioner.
Udover sociale medie-billetfunktioner, kan du også regne med andre ting. En af disse er automatiseringsfunktioner, som inkluderer svarskabeloner, arbejdsgange, kundehensigtsfunktioner og en række bots. Re:amaze tilbyder også rapporteringsfunktioner til samtaler og beskeder samt arbejdsgange, tags og personalepræstationer. De tre sidstnævnte er kun tilgængelige i dyrere planer.
Re:amaze sociale medier med brugeroplevelse
At arbejde med Re:amaze virker umiddelbart som en blandet fornøjelse. Det er et flot system, som ser ud til at gøre alt perfekt. Det første problem, jeg bemærkede var, at jeg ikke modtog nogen meddelelse om en indgående Messenger-besked. Jeg var nødt til at opdatere systemet og manuelt lede efter eventuelle meddelelser i indbakken. Da jeg fandt det, blev tingene bedre igen med grænsefladen inde i billetten. Senere fandt jeg ud af, at du skal aktivere notifikationer manuelt, hvilket synes at være et mærkeligt valg. Denne funktionalitet burde efter min mening fungere lige med det samme.
Svaroplevelsen er ganske behagelig. Jeg kunne klikke for at tilføje filer og vedhæftede filer eller trække og slippe dem direkte til beskeden. Jeg havde også mulighed for at indsætte svarskabeloner, emojis og vælge en statusændring, der gælder, når jeg svarer på en besked. Det er ikke det rigeste sæt funktioner, jeg nogensinde har set i et billetsystem til kundeservice på sociale medier, men det tilbyder stort set alt, hvad du kunne kræve for effektivt at kunne kommunikere.
Funktionaliteten forbliver den samme på tværs af billetter, uanset om de er fra Facebook, Instagram eller Twitter. Dette er, på den ene side godt, fordi det fjerner enhver forvirring fra at svare, og giver dig mulighed for at blive fortrolig med den samme arbejdsgang på tværs af hver sociale mediebillet uanset kilden. På den anden side ser det ud til, at Re:amaze glemmer, at hvert socialt medie-netværk tilbyder et andet sæt funktioner, som kunne klare sig godt, hvis de placeres i Re:amazes billetsystem til sociale medier.
Den sociale mediefunktionalitet i Re:amaze er generelt ret god og tilbyder en stabil og pålidelig arbejdsgang uden problemer. Re:amaze vil dog sandsynligvis ikke overraske dig så meget, som du havde forventet. Integrationerne er super nemme at udføre, men alligevel ser billetoplevelsen på sociale medier ud til at være en smule intetsigende, sammenlignet med nogle andre løsninger. Det betyder ikke, at det ikke er meget funktionelt, tværtimod. Re:amaze ser bare ud til at mangle en slags ‘wow’-faktor.
Re:amaze priser
Re:amaze tilbyder tre hovedprisplaner og yderligere to planer, der er rettet mod startups og virksomheder. Hver plan tilbyder sociale mediefunktioner, hvilket betyder, at du får adgang til Facebook-, Instagram- og Twitter-integrationerne, uanset hvilken du vælger. Det vigtigste, du skal fokusere på under din beslutningsproces, er resten af funktioner, der er forskellige i hver af Re:amaze-prisplanerne. Lad os tage et kig og se, hvad du får.
Basic
Basic-planen koster $29 pr. måned pr. teammedlem med månedlig fakturering, eller $27,55 pr. måned pr. teammedlem med årlig fakturering. Du får ubegrænsede e-mail-indbakker, live chat, sociale mediekanaler, offentlige og interne ofte stillede spørgsmål, workflowautomatisering, svarskabeloner, websiteintegration, chatbots, proaktive beskeder, basisrapporter, kundehensigter og mere.
Pro
Pro-planen koster $49 pr. måned pr. teammedlem med månedlig fakturering, eller $46.55 pr. måned pr. teammedlem med den årlige fakturering. Du får alle funktionerne fra den grundlæggende plan, såvel som flere brandkonti, livevisning af besøgende på webstedet, avanceret rapportering, SMS- og talekanaler, tilpasset hostet domæne, tilpasset e-mail-udseende, statusside og mere.
Plus
Plus-planen koster $69 pr. måned pr. teammedlem med månedlig fakturering, eller $65,55 pr. måned pr. teammedlem med den årlige fakturering. Du får alle funktionerne fra de tidligere planer, såvel som live skærmdeling, afdelinger, rapportering af personalepræstationer, personale-skift og feriedage, personaliserede roller, kundetilfredshedsvurderinger, in-chat videoopkald, valgfri klassisk chattilstand, ofte stillede spørgsmål historik for artikelredigering og mere.
Starter
Startplanen koster $59 pr. måned, med kun en månedlig fakturering tilgængelig. Det tilbyder alle funktioner fra basic plan for ubegrænsede teammedlemmer og til en fast pris. Det kommer dog med en grænse på 500 besvarede samtaler om måneden.
Enterprise
Enterprise-planen tilbyder tilpassede priser, der er skræddersyet til dine behov. Det er rettet mod voksende virksomheder, der kræver skalerbarhed.
Re:amaze tilbyder et godt udvalg af prisplaner til virksomheder i alle størrelser. Udnyt den gratis prøveperiode for selv at prøve softwaren og vurdere, om den lever op til dine forventninger. Det er dog også værd at overveje andre sociale medie-kundeservicesoftware-udbydere for at sikre, at du får den bedste værdi for dine penge.
Konklusion
Re:amaze tilbyder alt, hvad du behøver for at håndtere sociale medier, og det har endda en integration med Twitter, hvilket ikke er så almindeligt, som du måske tror. Integrationsprocessen er ekstremt hurtig og enkel at gennemføre, og Re:amaze tilbyder en meget god indbygget guide, der vil hjælpe dig med opsætningen. Billetter til sociale medier er også fantastisk, men jeg kan ikke slippe fornemmelsen af, at det lader noget tilbage at ønske. Det bør dog ikke forhindre dig i at betragte denne meget kompetente løsning som din dedikerede software til kundeservice på sociale medier.
Frequently Asked Questions
Jeg kan ikke forbinde min Facebook-side med Re:amaze
Dette problem er oftest forårsaget af brugerroller angivet på din Facebook Business-side. Du vil kun være i stand til at forbinde din side, hvis du har fuld administratoradgang. Dette er den mest sandsynlige årsag til, at du ikke kan se din Facebook Business-side i Re:amaze-integrationen. Du skal tjekke dine sideroller og sørge for, at du giver Re:amaze alle nødvendige tilladelser til at håndtere din side.
Re:amaze henter ikke Instagram-kommentarer eller direkte beskeder
Dette problem kan have noget at gøre med din Instagram-konto. Sørg for, at den er indstillet til en Business-konto, ellers vil Re:amaze ikke være i stand til at oprette forbindelse til din konto. Dobbelttjek dine kontoindstillinger i din Instagram-applikation. Åbn settings og gå til Accounts Center for at se, om din konto er en virksomhedskonto.