Forbedre din responstid med LiveAgents hurtige livechat-widget og omnichannel-billetteringssystem. Skift til vores helpdesk og få adgang til vores billetteringssystem, der håndterer e-mails, live chat, call center, kundeportal, Viber, WhatsApp og sociale medier – Facebook, Twitter and Instagram.
Læs videre for høre mere om LiveAgents funktioner, eller tilmeld dig vores gratis 30-dages prøveperiode.
Funktioner | LiveAgent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Rocket.chat
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Rocket.chat tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Rocket.chat tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et call center, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Rocket.chat tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Rocket.chat tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Rocket.chat tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Rocket.chat tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Rocket.chat tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Rocket.chat tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
|
Rocket.chat tilbyder WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
Rocket.chat tilbyder ikke en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Rocket.chat tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Rocket.chat tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Rocket.chat tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Rocket.chat tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Rocket.chat tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Rocket.chat tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Rocket.chat tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Rocket.chat tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Rocket.chat tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Rocket.chat tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Rocket.chat tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Få adgang til den hurtigste livechatapplikation med funktioner, der gør det pærelet at føre kundesamtaler. Du skal blot tilføje en chatknap på dit websted og lade kunderne kontakte dig, når de har brug for det.
Dine agenter kan se, hvad dine kunder skriver, før de trykker på send. Proaktive chatinvitationer øger kundernes engagement. Spor dine online besøgende, distribuer chats og få adgang til hele din chathistorik.
Forbedre din kunde- og teamkommunikation med adgang til alle nødvendige kommunikationskanaler. Tage hånd om dine kunder via e-mail-billetter, live chat, kundeportal, call center, Viber, WhatsApp og sociale medier – Facebook, Twitter og Instagram.
Alt er pænt organiseret i ét billetteringssystem, så du kan yde den bedste kundeoplevelse hvor som helst og når som helst.
Oplev billetfunktioner og integrationer med de værktøjer, du elsker.
Grundlæggende kommunikationsfunktioner er kun begyndelsen, hvert værktøj og enhver kommunikationskanal er understøttet af avancerede funktioner, der hjælper dig med at løse kundeproblemer.
LiveAgent understøtter også over 70 integrationer med en populær software, som du kan bruge for at samle din arbejdsgang ét sted. Tag et kig på hele listen over funktioner for hvert værktøj som LiveAgent har, og se, hvordan de kan gøre dine arbejdsgange smartere.
Banebrydende software
LiveAgent, som blev etableret i 2006, var den første løsning på markedet, der tilbød live chat og helpdesk-funktioner. Siden 2021, har LiveAgent været den bedst vurderede og mest anmeldte helpdesk-løsning på markedet og betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder på verdensplan.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Skab mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.
Vi sigter efter at give alle dine kunder den samme slags gode oplevelse, som du gør. Derfor er vores kundesupportteam tilgængeligt 24/7. Kontakt os via email, chat, telefon eller kig på vores kundeportal, hver gang du har brug for at løse et problem eller få oplysninger.
Desuden sørger vi for rimelige priser , så du ikke behøver at ødelægge dit budget med en dyr kundesupportløsning. Prøv det og se, hvorfor vores kunder skiftede over fra forskellige platforme til LiveAgent.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Se vores video og se, hvordan LiveAgent kan forbedre din helpdesk. Du kan også tage et kig på en af vores overkommelige prisplaner eller starte din gratis 30-dages prøveperiode for at få LiveAgent-oplevelsen. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og uden nogen forpligtelser.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Leder du efter et HelpCrunch alternativ?
Opdag det bedste HelpCrunch-alternativ: LiveAgent. Ingen opsætningsgebyrer, 24/7 support, og ingen kreditkort påkrævet. Prøv gratis nu!
Har du brug for et Collab Alternativ?
Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.
Leder du efter et Pure Chat alternativ?
Leder du efter et Pure Chat-alternativ? LiveAgent er det bedste valg med 24/7 kundeservice, intet opsætningsgebyr og en gratis prøveversion uden kreditkort. Oplev en funktionsrig platform med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og mere. Spar penge og forbedr kundetilfredsheden. Prøv LiveAgent gratis i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team