At holde øje med flere e-mailkonti for kundeforespørgsler er udmattende og ofte kontraproduktivt. Forespørgsler forsvinder, glemmes eller forbliver ubesvarede, da de er spredt ud over flere e-mail-konti hos forskellige serviceagenter.
For at få et komplet overblik over dine e-mail-forespørgsler fra kundeservice skal flere personer have adgang til én e-mail og det er her, en delt postkasse er praktisk.
Forbind alle dine e-mails fra tjenester som Microsoft Outlook, Office 365, Gmail eller en tilpasset e-mail-server og drag fordel af en delt postkasse.
En delt postkasse er en del af vores helpdesk og billetløsning. Tænk på det som en smartere version af din Gmail.
Hver af dine supportmedarbejdere har deres eget unikke login, men når de først logger ind på postkassen, har alle adgang til det samme dashboard. Alle kan se alle indgående billetter, hvem der svarer hvad og hvad der skal løses med det samme.
Indbakken organiserer automatisk alle forespørgsler ind i afdelinger, prioriterer billetter og tildeler ansvar til individuelle agenter.
Kundetilfredshed hænger tæt sammen med kundeengagement, konverteringsrater og omsætning. Jo mere tilfredse dine kunder er, desto bedre for din virksomhed. Ved at give dine kunder hurtig, personlig og kyndig service, forbedrer du kundernes engagement, indtjening og konverteringsrater.
Gør det muligt for dine supportmedarbejdere at samarbejde på komplicerede forespørgsler. En agent kan fortsætte, hvor en anden slap, da alle fremskridt gemmes og agenter kan lægge interne beskeder til hinanden, chats eller endda foretage interne opkald.
Fordi dine agenter ikke behøver at spilde deres dyrebare tid på at overvåge forskellige konti og skifte mellem enheder, kan de bruge mere tid på at levere personlig og kyndig service til dine kunder.
Fordi hver agent har deres eget unikke login, og behovet for at overvåge flere konti er fjernet er en delt indbakke den mest sikre løsning for din virksomhed og dine kunder.
Efterhånden som din virksomhed vokser, skaber den mere overskud, men også flere supportanmodninger, produktspørgsmål og generelle forespørgsler. Det plejede at være sådan, at én person var ansvarlig for at besvare e-mails for din organisation og når de tog på ferie, blev loginoplysningerne simpelthen delt med den agent, der dækkede dem. Det førte dog til forvirring og misforståelser på grund af mangel på kontekst og gennemsigtighed.
Lyder det bekendt? Vi har løsningen!
LiveAgent tilbyder avancerede indbyggede funktioner, der hjælper dig med at administrere kundeanmodninger fra ét dashboard på en hurtig og effektiv måde.
LiveAgent giver dig adgang til en ubegrænset historie med strømlinet kommunikation og vores indbyggede CRM gør det meget nemt, at dele supportbilletter og deres statusopdateringer med dine kolleger.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2024. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
LiveAgent har været den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til små virksomheder i 2019-2020.
Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.
Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og uendelige muligheder for tilpasning, tilpasser værktøjet sig nemt til dine forretningskrav.
Helt ud cloudbaseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.
Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 30-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner.
Hvad venter du på? Prøv vores delte postkasse i dag!
Most Popular
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!
Sociale medie helpdesk funktioner
LiveAgent leverer helpdesk på sociale medier. Forbedre din service med Instagram, Facebook, Twitter og Viber integrationer i LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team