Forbind dine sociale mediekanaler med LiveAgent og organiser alle kundeserviceanmodninger i én pålidelig løsning. LiveAgent-billetsystemet giver dig mulighed for at administrere billetter fra Facebook, Instagram, Twitter, Viber og WhatsApp på ét praktisk sted. Med en fuldt udstyret kommunikationsplatform og help desk-værktøj i ét kan du holde dine sociale interaktioner højt.
Social support
Den største fordel ved et omnichannel helpdesk-system er, at det giver dig mulighed for at se kundeinteraktioner fra andre kundesupportkanaler i et enkelt dashboard. Derudover samles hver besked i en universel indbakke og omdannes derefter til samlede billetter med den hybride billetstrøm.
Bedste løsninger
Det vigtigste er at overveje alle dine krav og forventninger. Det første trin er at tjekke, om du vil tilføje andre kommunikationskanaler til dit kommunikationssystem, og om du vil samle al din kommunikation på ét sted. For det andet skal du kontrollere, om du har brug for live chat, e-mail, telefonsupport eller en kundeportal. Den næste du skal overveje er funktioner og integrationer. Sammenlign endelig priser for at finde den bedste værdi.
Forbind konti fra alle populære sociale medieplatforme, og lad LiveAgent håndtere dine konti
Publikstyring
Tilslut dine Facebook-konti og overvåg alt uden at skifte mellem faner eller konti. LiveAgent kan hjælpe dig med at administrere kundesupport på sociale medier fra din universelle indbakke. Integrationen er nem. Du skal blot forbinde dine Facebook-sider til din LiveAgent-indbakke i konfigurationen og komme i gang. Eventuelle kommentarer og likes til dine sociale indlæg samt kundeforespørgsler vil automatisk blive omdannet til billetter. Byg et publikum og giv en god kundeoplevelse med en populær social medieplatform.
Effektiv messaging
Besvar enhver privat Facebook-besked med Messenger inkluderet i din indbakke. LiveAgent kan samle alle beskeder og hjælpe dig igennem ethvert kundeproblem med lethed. Det er kompatibelt med vores produktivitetsfunktioner, så at svare med LiveAgent er meget mere organiseret, pålideligt og hurtigere end før. Kig igennem dine beskeder og nemt svare fra vores universelle indbakke. Udnyt en bred vifte af let tilgængelige billetfunktioner, der nemt omdannes til Messenger-billetter.
00:00/03:02
00:00/06:38
Følg tweets
LiveAgents Twitter integrationTwitter-integration giver dig mulighed for at overvåge alle @mentions af din side eller #hashtags efter eget valg
Du skal blot forbinde din Twitter-konto med dit LiveAgent-dashboard og vælge, hvilke hashtags og mentions du vil overvåge. Alle overvågede hashtags og mentions bliver automatisk omdannet til billetter og kan automatisk tildeles den afdeling, du vælger. LiveAgent henter automatisk alle tweets med dine overvågede søgeord, og du kan begynde at besvare dem fra dit dashboard.
Administrer followers
Din kundeservicestrategi kan fungere godt sammen med din Instagram-strategi for sociale medier. Aktiver Instagram i LiveAgent og svar på ethvert opslag, omtale, kommentar du får. Fremskynd din svartid med et dedikeret billetsystem og bemyndige dit kundeserviceteam med de rigtige funktioner. Instagram kan blive en af de bedste sociale platforme, du kan bruge til at håndtere kundeforespørgsler. Glem ikke at bruge det til at promovere dit brand, mens du yder support.
00:00/04:03
00:00/01:45
Indbakke teksting
Agenter kan også løse kundeserviceproblemer via Viber, en af nutidens mest populære meddelelsesplatforme. LiveAgent vil strømline alle beskeder fra denne platform til dit billetsystem, hvor de omdannes til kundebilletter. Du kan nemt svare dem fra den universelle indbakke. Viber fungerer godt som en tilføjelse til dine sociale kanaler for kunder, der foretrækker meddelelsesplatforme. Besvarelse af Viber-beskeder fungerer problemfrit med andre kommunikationskanaler i dine billetter.
Slack beskeder
Hvis du bruger Slack til at socialisere med dine kolleger, så drag fordel af vores integration. Hold dig underrettet om nye kundebilletter eller ændringer i billetstatus. Vi har et indbygget Slack-plugin inde i LiveAgent, så du ikke går glip af noget vigtigt. Du skal blot trykke på kontakten i indstillingerne og modtage LiveAgent-meddelelser i en dedikeret Slack-kanal. Denne integration er meget tilpasselig – du kan angive, hvilken type information du vil have, og vælge regler for at sende meddelelser til bestemte kontakter eller kanaler.
WhatsApp support
WhatsApp er den mest populære sociale meddelelsesservice i verden. Vores integration giver kundeserviceagenter mulighed for at bruge en anden vigtig kundekommunikationskanal. Omdan dine beskeder til billetter til en nem løsning, og forbliv populær hos din kundebase med deres foretrukne beskedtjeneste. Du skal bare tilføje din WhatsApp-konto til LiveAgent, og så kan du begynde at svare på beskeder fra dine kunder. WhatsApp-integrationen fungerer godt sammen med vores billetfunktioner, så du kan give hurtigere og mere pålidelig support.
Agenter kan nemt besvare kundespørgsmål med vores fuldt udstyret universelle indbakke. Forbind dine sociale mediekonti fra Facebook, Twitter, Instagram og Viber for at levere kvalitets kundebehandlingstjenester med bedre effektivitet.
Finjuster kunderejsen med:
Sociale medier er fremragende til kundeserviceformål. Opbyg kundeloyalitet, løs problemer, eller giv købsrådgivning til dit publikum. LiveAgent kan hjælpe dig med at administrere kundesamtaler med masser af funktioner og organiseret arbejdsgang.
Finjuster kunderejsen med:
Du skal blot tilføje alle vigtige sociale kanaler til kundeservice. Forbind dine sociale konti, administrer dine sociale profiler, og opret en loyal kundebase på deres yndlingsplatform.
Udforsk alle nøglefunktioner, der hjælper dig med at yde fremragende kundeservice og forbedre dine sociale fællesskabsadministrationsmuligheder
Organiseret kommunikation
Enhver privat besked fra enhver social medieplatform bliver organiseret i den universelle indbakke. Det bedste er, at den universelle indbakke strømliner kommunikationen fra alle kommunikationskanaler og hjælper dig med at samle kundekommunikation i billet-tråde. Alle kundesupportprocesser bliver nemmere, når informationen er på det rigtige sted.
Effektiv arbejdsgang
Effektiv kundeservice kan forbedres yderligere med tilpassede regler for automatisering. Disse kan hjælpe dig med at yde hurtigere og mere effektive kundeinteraktioner, mens de hjælper dig med gentagne og trivielle opgaver. Regler kan tilpasses og anvendes på forskellige situationer og opgaver for at hjælpe dig med at skabe en bedre arbejdsgang og sortere kundernes beskeder hurtigere.
Kategorisering
Kundesupportteams kommer med forskellige specialiseringer. Opdel dine kundeservicemedarbejdere ind i afdelinger og få dine kunder hen til de rigtige eksperter hver gang. Du kan også bruge tags til at markere kundehenvendelser eller kundekommentarer. Tags fungerer som kategorier for din indbakke, så du altid ved, hvilken type problem du skal håndtere.
Få flere oplysninger om afdelinger
Billetfunktioner
Reducer svartider og forbedre kundeservice med standardbeskeder og foruddefinerede svar. LiveAgent understøtter forskellige typer vedhæftede filer, når du svarer på en billet. Du er velkommen til at efterlade noter til dine medagenter i billetterne og informere dem om kundernes bekymringer eller positive interaktioner, når du har brug for det.
Prøv alt, hvad vi har at tilbyde med en gratis 30-dages prøveperiode
Find ud af, hvorfor virksomheder begyndte at bruge sociale medier som en af deres vigtigste kundeservicekanaler.
Ved du ikke, hvad din tidligere samtale med en kunde handlede om, fordi den var på en anden kanal? LiveAgent holder styr på det.
Skifter du ofte mellem forskellige typer software? Lad LiveAgent klare det for dig.
Administrerer du flere profiler på forskellige sociale netværk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ét dashboard.
Tag et kig på nogle af de vigtigste statistikker om kundesupport på sociale medier, og find ud af, hvorfor du skal bruge sociale medier til kundesupport
Social tilstedeværelse
Kundebehandling på sociale medier er ved at blive en nødvendighed i erhvervslivet. Kontakt både eksisterende og potentielle kunder med dine sociale sider. Giv købsrådgivning og social kundeservice til dit publikum.
63%
af kunderne forventer sociale medier
Sociale medier er blevet afgørende for kundeservice. Forbedre din tilstedeværelse på sociale medier, og vær der for dit publikum.
Kundetilfredshed
Research viser, at håndtering af kundeklager og forespørgsler via sociale medier har en høj tilfredshedsgrad. Forbedre kundetilfredsheden med LiveAgent og opgrader dit kunde supportspil.
70 %
tilfredshedsrate
En stor procentdel af kunderne er tilfredse med den måde, deres problemer løses på via sociale medier. Lad være med at skære hjørner med hensyn til social kundepleje af høj kvalitet og forbedre den i dag.
Skab loyalitet
Håndter interaktioner med kunder meget hurtigere med LiveAgent som din sociale medieløsning. Svar hurtigt og giv indsigtsfulde råd og svar på regelmæssig basis på tværs af dine sociale kanaler.
79 %
af kunder forventer et svar inden for 24 timer
Få de bedste resultater på kundetilfredshedsundersøgelser og lever hurtig kundeserviceaktivitet på sociale medier.
Find en support til sociale medier software, der giver dig mest værdi og sparer dit budget. Start sammenligningen og find de rigtige funktioner til den rigtige pris.
Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at sprænge banken.
Most Popular
Oplev LiveAgents ansvarsfunktion, der effektivt tildeler supportbilletter til ansvarlige medarbejdere, forbedrer produktiviteten og øger kundetilfredsheden. Prøv gratis og oplev smidig billetoverdragelse, hurtigere svartider og en følelse af ejerskab. Få besked via e-mail, app og Slack, når du får billetansvar. Perfekt til teams, der ønsker gennemsigtighed og forbedrede arbejdsgange.
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team