FrëschKëscht
  • Brugscenarier
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

FrëschKëscht begyndte som et skoleprojekt og er nu forvandlet til en rigtig virksomhed takket være den succes, vi havde som minivirksomhed. FrëschKëscht, som på engelsk betyder “FreshBox”, forsyner Luxembourg med udelukkende lokale og sæsonbestemte fødevarer i form af en kasse, der varierer fra uge til uge.

“Der er ingen succes uden god kundeservice.”

FrëschKëscht begyndte at bruge LiveAgent i slutningen af ​​2020. Før det brugte vi en normal e-mailboks, hvor der landede over 100 e-mails hver dag. Det var meget svært at arbejde på en mailboks som et team, fordi der slet ikke var overblik, ingen mails kunne tildeles osv. Vi ville gerne tilbyde vores kunder en god kundeservice, hvilket vi ikke kunne med en normal mailboks. Derfor valgte vi LiveAgent, og vi er meget stolte af det.

Hvad har ændret sig siden I begyndte at bruge LiveAgent?

Meget har ændret sig for os siden vi begyndte at bruge LiveAgent. Vores interne organisation er blevet meget bedre ved blot at tildele e-mails, tilføje team-interne kommentarer til e-mails og et klart overblik over, hvem der har arbejdet på en e-mail indtil videre. LiveAgent sparer os for en masse tid i behandlingen af ​​vores daglige e-mails. Takket være de mange funktioner, som LiveAgent tilbyder, behandler vi billetter dobbelt så hurtigt og kan derfor give vores kunder svar hurtigere. Vores salg er steget markant takket være vores forbedrede kundesupport, hvilket blandt andet er muligt takket være LiveAgent.

Hvad synes jeres medarbejdere om LiveAgent?

At have en helpdesk-applikation er et cool, innovativt og nyttigt værktøj, men medarbejderne skal kunne arbejde med det og være tilfredse. Vores agenter hos FrëschKëscht elsker at arbejde med LiveAgent. Indtil videre har vi ikke modtaget en eneste negativ kommentar om softwaren. Det er software, der er meget let at lære sammenlignet med mange andre helpdesk-software. Det er efter vores mening en meget vigtig pointe, at agenterne, som arbejder med det, også skal være tilfredse med. Hver dag behandler vores medarbejdere gerne e-mails med LiveAgent i stedet for at håndtere den standard ustrukturerede og tidskrævende mailboks.

Gilles HEINESCH- medstifter @FrëschKëscht

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x