Nutricia
  • Brugscenarier
  • Nutricia

Nutricia

Uanset hvor stor eller lille din virksomhed er, bør kundetilfredshed være din første prioritet. For at levere ekspertise har du brug for det rigtige værktøj til rådighed. Fordi de har et bredt udvalg af produkter og fremragende ydeevne/pris, kan LiveAgent være lige den løsning, du har ledt efter. Med vores helpdesk-løsning kan du forbedre dig og ende i en særklasse inden for områder som kundetilfredshed, effektivitet af dine supportmedarbejdere og endda spare driftsomkostninger.

Du behøver ikke ansætte snesevis af agenter for at være bedst til det, du laver. Implementering af den rigtige løsning kunne være game changer, men du skal ikke bare tage vores ord for det. Vi vil vise dig, hvordan LiveAgent kan ændre din virksomhed ved at bruge et eksempel fra det virkelige liv. Læs med og se, hvordan en virksomhed, der hedder Nutricia viser andre, hvad fremragende support egentlig betyder.

About Nutricia

Kommunikation på støttelinje varetages af ernæringsterapeuter, laktationsvejledere, sygeplejersker og andre eksperter fra børnepasningsområdet. Vi er stolte over, at de stoler på LiveAgent som deres foretrukne helpdesk. I øjeblikket bruger Nutricia LiveAgent til at yde sofistikeret og uddannelsesmæssig støtte i 2 lande til brugere af deres hjemmesider Nutriklub og Klub maminek.

Tiderne ændrer sig

Nutricia har brugt LiveAgent siden foråret 2014. Før det satte de deres lid til intern e-mail-løsning og et af de gratis live chat-softwaretilbud. Virksomheden indså hurtigt, at dette ikke er måden at komme videre på, og at de var nødt til at forbedre sig.

“Det software, vi brugte før LiveAgent, er ikke længere egnet. Vi havde brug for funktioner som chatopgaver, automatisk routing og komplekse analyser. Vores gratis løsning var ikke klar til omfanget af vores arbejde og mængden af ​​forespørgsler, vi modtog”, sagde Lukas Mitas fra Nutricia. Vi ledte efter værktøj med en rimelig pris/ydelsesrate og skaleringsmuligheder, der ville være i stand til at håndtere vores wokload,” tilføjede Lukas Mitas.

“Valget af LiveAgent hjalp virksomheden med at komme videre på områder som effektivitet og primært kundetilfredshed.”

Hvad der også er vigtigt er, at bruge online support, som hjælper med omkostningsbesparelser, fordi de effektivt reducerede arbejdsmængderne i deres callcenter, hvilket er langt dyrere sammenlignet med online supportløsninger.

Nutricia bruger i øjeblikket LiveAgent i 2 lande. De beskæftiger “kun” 5 eksperter på topniveau fra ernæringsområdet på deres live support.

At øge effektiviteten betyder ikke nødvendigvis, at kvaliteten af ​​servicen kikser. Nutricias kundetilfredshed er uden tvivl blevet øget. Husk på, at deres støtteservice er meget specifik – vores børns sundhed er på spil, så der er absolut ikke plads til kompromiser.

Indlæringskurve? Hvilken indlæringskurve?

På trods af et komplekst sæt funktioner er LiveAgent stadig nem at bruge.

“At vænne sig til LiveAgent har været været en barneleg”.

Vores agenter har lært at bruge softwaren rigtig hurtigt. At undervise andre mennesker, der har adgang til LiveAgent, har også været helt problemfrit,” sagde Lukas Mitas. Da jeg arbejder som administrator, er jeg nødt til at påpege de fremragende og omfattende analytiske funktioner, som LiveAgent tilbyder,” tilføjede han.

Lukas Mitas – Digital Specialist @ Nutricia

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x