Satur
  • Brugscenarier
  • Satur

Satur

Med Satur ubekymret på vej rundt i verden i 100 år.

Tradition og stabilitet

Tradition og stabilitet
Vi har givet dig uforglemmelige rejseoplevelser i 100 år. Ophold- og sightseeingture i Europa og eksotiske oplevelser, krydstogter, skiløb og wellness har allerede glædet 5 generationer af vores tilfredse kunder.

90000 klienter

Præcis så mange tilfredse kunder vælger fra vores brede udvalg af ferier og rejser med os for at slappe af eller udforske hvert år.

150 medlemmer af gruppen

En stor gruppe professionelle delegerede, guider, animatorer og rejsekonsulenter tager sig af din afslappede ferie.

7 dage om ugen

Det største netværk med 43 filialer, 600 kontraktpartnere, infoline, live chat og hjemmeside giver os mulighed for at være med dig, når dine rejseplaner begynder.

Satur børn

Et hold af nøje udvalgte og professionelt uddannede animatorer vinder børnenes hjerter hver sæson. Kundetilfredsheden med Planet Fun familieklubben når 96 %.

… alt det med hjælp og fremragende samarbejde med LiveAgent.

Omfattende kommunikation ét sted.

Tidligere brugte vi LiveAgent primært som et chatværktøj til onlinekommunikation med kunder via en hjemmeside. Senere begyndte vi aktivt at bruge denne applikation til kommunikation til udvalgte mailadresser, hvor vi skulle have overblik over krav og deres løsninger. Vores virksomhed SATUR har det største eget salgsnetværk af alle rejsebureauer i Slovakiet, og derfor var det kun et spørgsmål om tid, før vi får fat i sælgere fra hele Slovakiet med deres e-mailadresser ét sted.

I øjeblikket kan vi nemt spore den komplette historie med kommunikation med hver kunde. Dette giver vores salgsteam vigtig information om alle henvendelser og spørgsmål, som kunden tidligere er stødt på hos os, og hjælper os også med at overvåge, hvor effektivt vores sælgere håndterer disse henvendelser.

… vores interne kommunikation har også regler

Vores organisationsstruktur er ret omfattende og vi har flere afdelinger, med behov for daglig kommunikation. Derfor har vi besluttet at gøre den interne kommunikation så effektiv som muligt, og vi har lavet kontoer for hver enkelt kollega indenfor de enkelte afdelinger. Intern chat er blandt andet også meget populært.

LiveAgent også som vidensbase for vores kollegaer

På tidspunktet for coronakrisen var vi tvunget til at ændre måden intern træning og deling af dynamisk skiftende information skete for vores medarbejderes daglige arbejde. Vi valgte flere muligheder, såsom et intranet, delte filer, elektronisk manual og meget mere. I sidste ende blev beslutningen taget om at bruge “videnbasen” i LiveAgent-applikationen, og vores operatører kan ikke rose denne metode nok. Al information er tilgængelig ét sted med mulighed for fuldtekstsøgning, ligesom metoden til opdatering af disse data er meget enkel, og vi kan dagligt give vores kollegaer i hele Slovakiet ajourførte oplysninger.

Jozef Granec, SATUR

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x