Er du træt af kedelig software til billettering? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-mails, chats, opkald, sociale medieomtaler og andre kanaler ende i én universel indbakke, og ved hjælp af avancerede automatiseringsregler og integrationer, vil dit kundeservicemareridt ende med et enkelt klik på “Tilmeld” knap.
Software til billettering demo
00:00/03:20
Billetsystemet konverterer kundeanmodninger til billetter, der nemt kan distribueres blandt et kundesupportteam. Dette kan i høj grad forbedre billethåndteringen, fordi helpdesk-agenter kan få adgang til og løse kundeforespørgsler effektivt fra ét sted.
LiveAgent Produkt Tur
00:00/02:24
LiveAgent billetsoftware sporer og omdanner automatisk alle dine kundeproblemer til billetter. Enhver indkommende form for kommunikation omdannes til billetter for nemmere opgavestyring. Brugergrænsefladen er tilpasselig og intuitiv.
Forbedre din helpdesk-kapacitet med den rigtige billetløsning. Styrk dit kundesupportteam med en række værktøjer og funktioner. Tag et kig på, hvad dine helpdesk-medarbejdere får med LiveAgent.
Din kundeservice får det følgende:
Gør dine kunder gladere og giv dem flere kommunikationsmuligheder, mere komfort og mere bekvemmelighed i enhver henseende. Se, hvordan dine kunder drager fordel, når du vælger LiveAgent-billetsoftware.
Bare noget af det, dine kunder får:
LiveAgent er et IT-billetsoftware, der kombinerer flere kanaler såsom kunde e-mails, chats, opkald og sociale medier for at levere holistisk kundeservice til dine klienter. Men det ender ikke der. LiveAgent tilbyder en kundeportal med support til flere vidensbaser, forum og kundefeedback & forslag. Se, hvad det mest avancerede helpdesk-billetsystem har byde på til dit firma.
Alt-i-én-løsning
Hybrid billettering
En indgående billet kan komme fra enhver kanal, hver gang en kunde kontakter support. LiveAgents support billetteringssystem organiserer al kommunikation, så omfattende søgninger ikke behøver at være en del af dine daglige opgaver. Behold ethvert kundebehov i én helpdesk-billettråd, uanset om det kommer fra e-mail, livechat eller sociale medier.
Teamkommunikation
Effektiv arbejdsgang
Brug dåsesvar til at besvare ofte stillede spørgsmål i kundesupport billet og reducere agenternes svartider. Et helpdesk-team kan løse almindelige problemer betydeligt hurtigere og fokusere på mere omfattende kundeforespørgsler. Fokuser på det, der kræver din opmærksomhed.
Vidensstyring
Få flere oplysninger om vidensbase i billetsoftware
Se, hvordan billettering kan hjælpe dig med at håndtere kundeanmodninger, øge kundefastholdelsen eller forbedre kundetilfredsheden
Glæde kunder
Tilfredsstille kundebehov med et billetsystem, der kan hjælpe dig med at give hurtigere og mere vidende svar. Tilbyd brugervenlighed for dine kunder og svar på tværs af flere kanaler, mens du holder styr på alt.
80%
af forbrugerne forventer hastighed og brugervenlighed
Størstedelen af kunderne betragter hurtighed, kyndig hjælp, brugervenlighed og venlighed som vigtige elementer i kundeservice.
Forøg ROI
Kunder sætter pris på god kundeservice i enhver virksomhed. Forøg din indtjening med hurtigere og pålidelig support, mens du reducerer omkostningerne i kundeserviceafdelingen med ét dedikeret helpdesk-billetsystem.
86%
er villige til at betale for god service
Reducer dine omkostninger, mens du tjener mere. Kunder er altid villige til at betale mere for en fantastisk kundeserviceoplevelse.
Opnå loyalitet
Taknemmelige kunder sætter altid pris på god service og kyndig hjælp fra kundesupportagenter. Forbedre din kundeservice mens du har mange billetter, og opbyg stærk kundeloyalitet med gode interaktioner.
73%
Højere tilfredshedsrater
Tilbyd personaliserede samtaler og gør dine kunder glade. Vores fuldt udstyrede live chat-software kan hjælpe dig med kundetilfredshed og fantastisk agentoplevelse.
Forbedre din kundeservicestyring til en overkommelig pris. Få de rigtige funktioner til kundeinteraktion og spar penge på din billetløsning.
Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Fuldt gennemsigtige priser, faktureres kun for reelt brug hver måned. Vælg den rigtige plan, og begynd at yde den bedste kundesupport.
Most Popular
Giv den bedste kundepleje og organiser dine forespørgsler med billettering
Priserne for billettering af helpdesk-software kan variere fra gratis til meget dyrt. Dette afhænger af mange faktorer. Du skal altid overveje et par ting, før du beslutter dig for at vælge et system. Omkostningerne kan variere på grund af funktioner og deres kvalitet, antallet af tilpassede integrationer, det valgte mærkes popularitet brugbarhed i forskellige scenarier, skalerbarhed og mange andre faktorer. Der er et par prismodeller, der skal overvejes for at sikre, at et helpdesk-system er det værd og passer til din forretningsmodel.
Prismodeller per billet giver dig mulighed for at betale for det, du har brug for. Denne prismodel er ideel til helpdesks med et lavt antal kundebilletter. Den største ulempe kan være mangel på motivation for agenter til at håndtere support, da hver håndteret billet svarer til et større beløb, der betales til tjenesteudbyderen.
Licensprismodeller kan omfatte licenser til en eller flere brugere. Alle, der har det, kan bruge softwaren på ubestemt tid, så længe det er betalt. Prisen for en licens kan være et engangsbeløb eller på abonnementsbasis.
Lig med licensprismodellen kan du betale et engangsbeløb eller et abonnementsgebyr, der giver dig mulighed for at bruge billetsoftware på flere enheder. Den endelige sum er for hver enhed, der bruges i en helpdesk.
Den agentbaserede model er den mest almindelige og mest foretrukne, da den giver dig rimelige betingelser. Din pris afhænger af antallet af softwarebrugere. De kan bruge softwaren med alle betalte funktioner uden begrænsninger fastsat af billettering eller kørselstid.
Bliv fortrolig med billetteringssystemer og lær om softwareforpligtelserne. Disse omfatter basispriser, software- eller hardwarekrav, indbyggede funktioner, integrationer, understøttede kundekommunikationskanaler og endda kundesupport til helpdesk-brugere. Når du har fået alle de krævede oplysninger, kan du træffe en informeret beslutning om, hvilken software der er bedst til din situation.
De mest almindelige problemer med at vælge den bedste billetsoftware til din virksomhed inkluderer prismuligheder. Billetsoftwarepriser afhænger af nogle få faktorer, såsom grundlæggende funktioner, tilpasset integrations-pålidelighed og mere. Sørg for at overveje alle disse muligheder og sammenlign prisniveauer for at sikre, at du får den software, du har brug for, uden at betale for meget.
Enhver helpdesk-software bør give fremragende support til sine brugere. Derfor er brugervenlig selvbetjeningsmuligheder og direkte kontaktmuligheder en nødvendighed. LiveAgent-kunder kan til enhver tid kontakte vores 24/7 supportlinje via e-mail, live chat eller telefon. Du kan også gennemse vores eksterne videnkundebase for selvbetjeningsmuligheder.
Giv en fremragende kundeservice med et udvalg af værktøjer, der hjælper dig med at nå alle vigtige kundekanaler. Giv for eksempel dine kunder muligheder for at kontakte dig via e-mail, live chat, opkald, og endda sociale medier. Med tilføjelse af en kundeportal og ekstern vidensbase, kan du sikre, at dine kunder kan finde deres foretrukne valgmulighed.
Føler du dig overvældet af indkommende forespørgsler? Enhver god billetsoftware kan hjælpe dig med at skalere op, når det er nødvendigt, og hjælpe dig med at skabe plads til mere kundesupportagenter. Det gælder også den anden vej rundt. Du er velkommen til at nedgradere, når du føler, at du betaler for meget for funktioner, du ikke bruger.
Dit kundesupportteam bør have alt det nødvendige for at yde support. Softwarebegrænsninger behøver ikke nødvendigvis at være en dårlig ting, især for helpdesks help desks, der ikke kræver alle de værktøjer og funktioner, software kan tilbyde. Overvej alt hvad du har brug for og vælg de bedste muligheder til en rimelig pris.
Kundeservicemedarbejdere bør arbejde som en enhed. Udnyt helpdesk samarbejdsværktøjer, dele kundeprofiler og nemt samarbejde om kundespørgsmål. Alle kan hjælpe til. LiveAgent kan hjælpe dig med noter, tags, kontakt information, og opdeling af kundebilletter når det er nødvendigt.
I 2006 startede, LiveAgent, fordi grundlæggerne ikke kunne finde et fantastisk kundesupportværktøj , der tillod live chat, så de lavede selv en. I 2011 udvidede de softwarens funktioner til at omfatte et helpdesk-billetsystem. Nu har LiveAgent mere end 45 billetfunktioner og over 200 integrationer samt understøttelse af tredjepartsintegrationer og er nem at bruge og konfigurere. Dens helpdesk-billetfunktioner forbedrer produktiviteten, mens de øger kundefastholdelse og konverteringer. En valgfri mobilapp er inkluderet i enhver plan. Du kan også kontakte dem for at få konfigureret tilpassede integrationer.
LiveAgent er en meget skalerbar mulighed med et robust niveau af tilpasning og muligheder for integration på en enkelt platform. Med sin betydelige vifte af funktioner og tæt integrering kan den tilpasses til behovene hos både små og store virksomheder, der spænder over en bred vifte af brancher.
LiveAgent er et stærkt valg for dem med et budget, da det er rimeligt prissat, selv på det højeste niveau. Det understøtter dog ikke SAML single sign-on for virksomheder med hundredvis af ansatte.
LiveAgent har tusindvis af kunder fra forskellige forretningsområder og brancher verden over. Kunder er enkeltpersoner og virksomheder i alle størrelser. LiveAgent er en multi-kanal helpdesk, der lader dig yde support via alle vigtige kundekanaler. Vores billetsystemsoftware kan hjælpe dig med at håndtere e-mails, live chat, opkald, sociale medier og en kundeportal med en vidensbase. Alt understøttes af mere end 130 funktioner, og du kan oprette over 195 integrationer med anden software. LiveAgent tilbyder også 24/7 kundesupport til hver klient.
De lancerede et helpdesk-billetsystem i 2016, der integreres med mange apps udviklet af Zoho. I alt, mellem dens mangfoldighed af apps til alle niveauer af forretninger, som stadig kommer med få måneders mellemrum, har de nu over 60 millioner brugere. Desuden har de omfattende og rimeligt prissat cloud-baseret software.
Gratis
Standard – $20/agent/måned ($14/agent/årligt)
Professionel – $35 /agent/måned ($23/agent/årligt)
Enterprise – $50/agent/måned ($40/agent/årligt)
Den gratis plan inkluderer tre agenter og tilbyder billetfunktioner og understøttende funktioner, såsom SLA’er, en privat vidensbase, et hjælpecenter og mobilapps.
Standard $14/månedInkluderer avanceret nøglefunktion til billettering, social & fællesskabskanaler og adgang til integrationer. Det har også mange ekstra funktioner, der forbedrer helpdesk-support.
Professional $23/månedDen professionelle plan omfatter billettering til flere afdelinger, telefoni, tidsregistrering, agentkollisionsdetektion og andre værdifulde funktioner, der yderligere forbedrer din Zoho Desk.
Enterprise $40/månedDen dyreste plan inkluderer en live chat og støtte fra Zia - kunstig intelligens. Denne plan består af alle tilgængelige Zoho Desk-funktioner såsom multi-level IVR, brugerdefinerede funktioner, flere arbejdstider og meget mere.
Zoho Desk er en af de mest brugte helpdeske i verden. Det hjælper tusindvis af helpdeske med at yde fantastisk support. Zoho Desk er velegnet til virksomheder i de fleste størrelser, og det tilbyder en fremragende løsning til de fleste helpdeske. Planerne inkluderer en række nyttige funktioner og separate kundekanaler, som virksomheder kan bruge afhængigt af, hvad de har brug for. Derudover tilbyder Zoho Desk fair priser og pålidelighed.
LiveAgent vs Zoho Desk sammenligning
HappyFox er en hurtig at sætte op, webbaseret helpdesk, og tilbyder enorme tilpasningsmuligheder, administrationsstyring og sikkerhedsfunktioner, som vil gavne en stor virksomhed. Derudover er den nem at bruge og byder på mange funktioner, der gør det muligt for kundernes selvbetjening at lette arbejdsbyrden for dine agenter.
Fordi der ikke er nogen gratis mulighed, og deres prismuligheder starter ved $29 pr. agent pr. måned, er det ikke let at sælge det til dem, der har et budget. Fordelen er, at de tilbyder ubegrænset agentservice, men begrænser billetter om året for mere omfattende operationer. Virksomheden leverer single sign-on og værktøjer til at opretholde styring og sikkerhed for store virksomheder.
Der er et krav om 5 agenter for alle planer, men det er svært at vurdere, om dette er en god eller dårlig ting uden at kende prisstrukturen.
Priserne er ikke umiddelbart tilgængelige, men de tilbyder fire niveauer af agentbaserede priser, der starter ved $29/agent/måned. Der er også fire niveauer af ubegrænsede agenter med billet- og brugerdefinerede feltgrænser. Grænserne begynder ved 10.000 billetter om året og ti brugerdefinerede felter, og det højeste niveau har 250.000 billetter om året og 200 brugerdefinerede felter.
HappyFox har en hurtig opsætning, med webbaseret helpdesk, og tilbyder enorme tilpasningsmuligheder, administrationsstyring og sikkerhedsfunktioner, som vil gavne en stor virksomhed. Derudover er den nem at bruge og byder på mange funktioner, der gør det muligt for kundernes selvbetjening at lette arbejdsbyrden for dine agenter.
Fordi der ikke er nogen gratis mulighed, og deres prismuligheder starter ved $29 pr. agent pr. måned, er det ikke let at sælge for dem, der har et budget. Fordelen er, at de tilbyder ubegrænset agentservice, men begrænser billetter om året for mere omfattende operationer. Virksomheden leverer single sign-on og værktøjer til at opretholde styring og sikkerhed for store virksomheder.
Help Scout som er betroet af mere end 12.000 virksomheder i 140 lande, er en kundesupportplatform bygget med vækstvirksomheder i tankerne. Som et resultat af Help Scouts fokus på kunderne, letter det også samarbejdet mellem teammedlemmer, noget der er etableret gennem ti års erfaring.
Help Scout er designet til at vokse med din virksomhed og understøtter alle størrelser. De laveste niveauer starter med en bred vifte af funktioner. Tjenesten inkluderer mere avanceret sikkerhed som HIPAA-kompatible funktioner og single sign-on-funktioner med den mellemste og højeste plan.
De tilbyder en 15-dages prøveversion af deres to lavere niveauer, men det højeste niveau, (selvom det viser robuste funktioner, som enhver virksomhed ville være på udkig efter) ikke viser en. Help Scout er en mulighed, der giver virksomheder mulighed for at opgradere deres plan, efterhånden som deres virksomhed skalerer. Den tilbyder ikke en gratis version .
Standard – $25/agent/måned ($20/agent/årligt)
Plus – $50/agent/måned ($40/agent/årligt)
Enterprise – Efter anmodning (kun årligt)
LiveAgent vs Help Scout sammenligning
Selvom det ikke er så almindeligt som andre helpdesk-billetsystemer på denne liste, fokuserer KB Support på at være det bedste supportværktøj-plugin til WordPress og e-handelswebsteder.
Dette produkt er gearet til at starte virksomheder på nettet med plugins specifikt til WordPress og e-handelsintegration.
Selvom KB-support har lave årlige faktureringsomkostninger, kræver det et års abonnementsbetaling. Der er mulighed for at købe specifikke plugins inkluderet i hvert niveau af planen, så du kan bestemme, hvad du gør og ikke har brug for, selvom pakkerne har en betydelig rabat. Ud over omkostningerne er ulempen, at der ikke er nogen smart tildelingsteknologi; den tildeler bare tilfældigt eller baseret på aktive billetter pr. bruger.
For et enkelt websted, faktureret årligt (prisstigninger pr. websted til et ubegrænset abonnement):
Starter – $74
Professionel – $102
Enterprise – $150
LiveAgent vs Help Scout sammenligning
Som et af de mest kendte helpdesk-billetsystemer, har Zendesk mange muligheder, der starter ved 19 € pr. agent pr. måned med de grundlæggende funktioner, og deres Enterprise-klare plan starter ved 99 € pr. agent pr. måned. Denne avancerede tjeneste er betroet af virksomheder som Uber og Netflix, plus over 160.000 globale virksomheder.
Zendesk tilbyder planer for enhver virksomhedsstørrelse og en gratis prøveperiode for alle niveauer.
Funktionerne i Zendesk er omfattende, med planer, der spænder fra små virksomheder til virksomhedsniveauer. Faktureres årligt eller måned til måned, der er ingen forpligtelse til Zendesk bortset fra disse vilkår (der er ingen refusion for annullering eller nedgradering).
Anmeldelse Zendesk alternativer.
7. Vision Helpdesk
Selvom vi tilbyder mange helpdesk-muligheder, fra kundeservice til IT-support, er Vision Helpdesk et helpdesk-billetsystem, der fokuserer på dine medarbejdere med samarbejds- og gamification-funktioner, der tilskynder til et positivt arbejdsmiljø. Det betyder dog ikke, at de glemmer kunden og de tilbyder en multi-kanal tilgang til kunderne til at interagere med support.
Dette system vil skabe en centraliseret helpdesk for din virksomhed med brugerdefinerbare arbejdsgange. Selvom det er rimeligt prissat, har det ikke det brede udvalg af funktioner, som nogle større virksomheder har brug for.
Selvom Vision Helpdesk er tilgængelig i både SaaS cloud og downloadbare licenser, er SaaS cloud-licensen kun tilgængelig i USA, Storbritannien, EU og Indien. De har dog en 30-dages, uforpligtende software gratis prøveperiode.
Dette system er mere rettet mod fakturerbare kundeservicetimer end almindelig kundeservice, og live chat-funktionen købes separat.
Starter – $12 pr. agent pr. måned, faktureret årligt / $15 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Pro – $20 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $25 pr. agent faktureret måned til måned
Satellite Help Desk – $24 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $30 pr. agent, der faktureres måned til måned
Pro Service Desk – $32 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $40 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Ent Service Desk – $48 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $60 pr. agent faktureret måned til måned
LiveAgent vs Vision Helpdesk sammenligning
Ligesom andre på denne liste er HubSpot Service Hub skabt til at vokse med dig og er et genkendeligt navn, da de tilbyder mange andre produkter. Du kan komme i gang med et gratis abonnement fra et betroet navn på internettet, og du kan bruge fleksibel support og nem onboarding til at forstå dine kunder bedre.
The HubSpot Service-systemet er en mulighed, der vil skalere med din virksomhed med både gratis og betalte versioner afhængigt af din virksomheds behov. De højere niveauer tilbyder væsentlige funktioner for en stor virksomhed, når den vokser.
De tilbyder en gratis version med mange af de væsentlige funktioner, du skal bruge for at komme i gang. Alligevel begynder billetautomatisering ikke før $50 pr. måned planen, som inkluderer to agenter og muligheden for at tilføje yderligere brugere for $25 hver på startniveau. På højeste niveau er det en årlig forpligtelse.
Gratis værktøjer
Starter – Starter ved $50/md. faktureret månedligt (starter ved to betalte brugere)
Professionel – Starter ved $450/md. faktureres månedligt (starter ved fem betalte brugere)
Enterprise – starter ved $1.200/md. faktureret ved $14.400/år (starter ved 10 betalte brugere)
Sammenligning af LiveAgent vs Hubspot
Markedsført som en helpdesk-løsning, der skaber en mere personlig oplevelse for kunderne, fjerner Front billetnumre for at give kunden et personligt svar. Det er nemt og intuitivt, og automatisering holder styr på at tildele forespørgsler til det rigtige supportteammedlem.
Front er et meget skalerbart system med op til ti team-medlemmer på det nederste niveau, 50 på den anden og ubegrænset i toppen .
Der er ikke noget billetsystem, men det fungerer ved at organisere support gennem delte indbakker og tildele dem gennem automatisk belastningsbalancering. Selvom billetsystemet ikke automatiserer tildelingerne, kan du opbygge regler, der gør det (brugerdefinerede regler er kun tilgængelige på niveauet for $49.
Der er også et års forpligtigelse.
Starter – 19 USD pr. person pr. måned, faktureret årligt
Growth – 49 USD pr. person pr. måned, faktureret årligt
Scale – $99 pr. person, pr. måned, faktureret årligt
LiveAgent vs Front sammenligning
Dette system er en overkommelig mulighed for små og mellemstore virksomheder, som søger at forenkle oplevelsen af at bruge et helpdesk-system. Det tilbyder tilpasningsmuligheder og tredjeparts app-integration.
Selvom omkostningerne er høje med Azure-desk, begrænser det faktum, at de kun har én plan, der mangler funktioner på virksomhedsniveau, dens anvendelighed til små og mellemstore virksomheder
En 14-dages gratis prøveperiode er tilgængelig; dog er der kun én plan mulighed. Planen har mange funktioner, men omfanget af skalerbarhed er begrænset. Der er ingen avancerede funktioner til virksomheder, såsom sikkerhed eller styring .
One plan – $33 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt (50 USD pr. bruger pr. måned, der faktureres månedligt).
SupportBee er et helpdesk-billetsystem, der har til formål at opbygge et samarbejdende arbejdsmiljø, så medlemmer af kundesupportteamet kan hjælpe hinanden med at løse kundeproblemer. Gennem en delt indbakke, der er nem at konfigurere og mobiloptimeret, er SupportBee et fleksibelt teambaseret system.
Dette system tilbyder alt det grundlæggende, du skal bruge for at starte et kundeserviceteam. Det giver dog ikke den støtte, som større virksomheder kan have brug for.
Selv om det er meget overkommeligt, er funktionerne og funktionaliteten i SupportBee ikke så omfattende som dem, der tilbydes af andre virksomheder til samme prisniveau. Desuden er kundeportalsoftwaren kun tilgængelig på det højere niveau. Men overordnet set er det et forenklet billetsystem, der vil fungere godt for mindre virksomheder.
Startup – $15/bruger/måned eller 13 USD/bruger/måned faktureret årligt
Enterprise – $20 bruger/måned eller $17/bruger/måned faktureret årligt
Freshdesk, som er betroet af mere end 40.000 virksomheder, inklusive HP, Pearson og American Express, er en alt-i-én kundeserviceplatform. Med Freshdesks skalerbare platform, native multi-kanal support og samarbejdsfunktioner kan din virksomhed strømline arbejdet og overgå kundernes forventninger.
Dette system er bygget til at skalere med overkommelige muligheder på tværs af forskellige forretningsforhold.
Der er en gratis version med det grundlæggende, som en virksomhed skal bruge for at komme i gang. Derefter har hvert niveau alle de funktioner, du skal bruge, efterhånden som du vokser. Men færdighedsbaseret routing begynder ikke før det højeste niveau.
Detaljeret sammenligning
LiveAgent vs Freshdesk sammenligning
Se nærmere på Freshdesk-alternativer.
Som et supportplugin til WordPress er Awesome Support enkel, nem at konfigurere og har mange tilføjelser inkluderet i hvert kombinerede niveau. De tilbyder den “mest fantastiske” helpdesk og supportplugin til WordPress med over 10.000 aktive installationer.
Selvom der er store WordPress-baserede websteder, såsom Microsoft News og BBC America, er dette bedst for en mindre virksomhed, da det skal inkludere flere sikkerheds- og administrationsfunktioner for at være mere nyttige højere oppe. Men selvom disse er unødvendige for en større virksomhed, er ubegrænsede agenter et stort salgsargument.
Selvom de tilbyder ubegrænsede agenter og ubegrænsede billetter, skal du forpligte dig til at bruge produktet i et år. Fordelen er, at hvert niveau er meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, men de har ikke de muligheder, en stor virksomhed ville have brug for.
Standard – $149 pr. år
Pro – $229 pr. år
Enterprise – $289 pr. år
Agency – $409 per year
Betroet af Fujifilm, Comcast og NBA, er TeamSupport et webbaseret business-to-business kundesupportsystem. Den har omnichannel-support, der letter samarbejde og strømliner kundesupportbilletter ved at integrere med software, der allerede er i dit værktøjssæt.
Supporttjenesten for dette system har meget at tilbyde, men startomkostningerne pr. agent pr. måned er høje, hvilket betyder, at det kan være uden for rækkevidde for nogle mindre virksomheder.
Mange funktioner fokuserer på B2B kundeservice og IT-support. Ulempen er, at det laveste niveau koster $49 pr. agent pr. måned som er relativt dyrt sammenlignet med nogle andre helpdesk-billetsystemer med lignende funktioner og billigere.
Essential Support – $49 pr. agent pr. måned
Enterprise Support – $69 pr. agent pr. måned
Complete Customer Support Suite – $119 pr. agent pr. måned
LiveAgent vs TeamSupport sammenligning
Freshservice er en cloud-baseret IT-tjenestestyringsløsning. Ligesom sin helpdesk-modstykke er det et letanvendeligt, altomfattende system med en række seriøse funktioner.
Skalerbarheden af denne platform giver den mulighed for at arbejde for enhver størrelse virksomhed, efterhånden som de vokser.
De tilbyder en 21-dages gratis prøveperiode med alle funktionerne aktiveret. De tilskynder til samarbejde inden for deres funktioner. De leverer sikkerhedsfunktioner, der beskytter data i cloud med adgangsstyring og kryptering af data i transit. Desværre er der ingen gratis version.
Starter: €15 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Growth: €40 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Pro: €80 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Enterprise: €405 agent pr. måned, der faktureres årligt.
Mere end 100,000 organisationer som Disney og Honda stoler på ManageEngine til at administrere deres IT. Deres Service desk Plus- system er en cloud-baseret IT-løsning, der har gjort både IT-professionelle og kunder glade i over ti år.
Selvom ManageEngine Service Desk Plus har en bred vifte af funktioner, er det svært at anbefale det til virksomheder i en bestemt størrelse, uden at kende omkostningsdetaljerne. Prisplaner ser ud til at skalere godt med hvert forretningsniveau. De arbejder også sammen med Zoho om at bruge deres Zia AI-assistent som et potentielt første kontaktpunkt for kunder.
Der er ingen gratis version. Der er en prøveperiode på 30 dage for hver servicedesk, samt en demo tilgængelig.
Dette er en altomfattende IT-service med kraftfulde funktioner til at forbedre din organisations service, herunder aktiv- og problemforvaltning.
Standard – $12 pr. tekniker pr. måned faktureret månedligt ($10 pr. tekniker pr. måned årligt)
Professional – $23 pr. tekniker pr. måned, der faktureres månedligt ($21 pr. tekniker pr. måned årligt)
Enterprise – $58 pr. tekniker pr. måned faktureret månedligt ($50 pr. tekniker pr. måned årligt)
Over 131.000 agenter yder support ved hjælp af Kayako, fra Sega til MTV til Acer. Systemet er bygget til at være personligt og ligetil. Det er hurtigt at implementere, nemt at bruge og har unikke funktioner som SingleView, som de implementerer for at personliggøre en rejse for den relevante kunde.
Dette er et system, der kan bruges af alle niveauer i virksomheden, da dets funktioner giver dig mulighed for at få en bedre forståelse af din kundebase, som er unik for Kayako. Det er også meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, fra $12,50 pr. agent pr. måned.
SingleView-systemet, som sporer en kundes rejse gennem dit websted, giver din agent mulighed for at levere kundeservice inden for rammerne af din kundeoplevelse. Omnichannel-indbakken og SingleView er tilgængelige i det laveste niveau af prisplanerne.
Der er ingen gratis version, men der er en 14-dages gratis prøveperiode og en demo. Desværre mangler den enkeltlogon.
Gold Support Plan – $12,50 pr. agent pr. måned
Platinum Support Plan – $25 pr. agent pr. måned
LiveAgent vs Kayako sammenligning
SolarWinds er en moderne IT service management (IT-servicestyringsløsning (ITSM)), der inkluderer alle funktionerne i en helpdesk-billetservice, som er unik for dette system.
Dette system har prisstrukturer for hvert forretningsniveau og er let at skalere, efterhånden som du vokser.
30 dages gratis prøveperiode. Demoer på forespørgsel. Rimelige priser. Dette system har automatiseringsværktøjer, der hjælper med at give den rigtige billet til det rigtige teammedlem. Der er dog ingen gratis version.
Team – €19 pr. agent pr. måned, yderligere €0,10 pr. enhed pr. måned
Business – €39 pr. agent pr. måned, yderligere €0,30 pr. enhed pr. måned
Professional – €69 pr. agent pr. måned, yderligere €0,50 pr. enhed pr. måned
Enterprise – €89 pr. agent pr. måned, yderligere €0,70 pr. enhed pr. måned.
LiveAgent vs SolarWinds sammenligning
Med deres software, der bruges hos Adobe og Microsoft er JitBit helpdesk en SaaS cloud-baseret tjeneste med en enkelt login og GDPR og HIPAA overholdelse. Med automatiseringsregler hjælper JitBit med at organisere dine billetter og spare tid for team.
Med dette systems skalerbarhed og sikkerhed kan du udvide og få de tjenester, du har brug for, efterhånden som din virksomhed vokser.
Den 21-dages gratis prøveperiode kan forlænges, hvis det er nødvendigt. Det tager kun et par sekunder at oprette et websted, som du kan arbejde med og teste. Det har den samme pris pr. måned, men begrænser antallet af agenter på hvert niveau, undtagen det højeste.
“Powered by Jitbit” er ikke skjult før det højeste niveau. Ingen gratis version.
Freelancer: koster $29 og kun 1 agent.
Startup: koster $69 for op til 4 agenter.
Company strong>: koster $129 for op til 7 agenter.
Enterprise: koster $249 for op til 9 agenter, med $29 pr. ekstra agent.
Ligesom Zoho er Jira en del af et netværk af applikationer, hvilket betyder, at den kan integreres med alle applikationer under den kategori. Jira-produktet i denne branche er bygget til hurtighed for at hjælpe dig med at besvare spørgsmål hurtigere og øge kundetilfredsheden. Deres service bruges af Domino, Square og Twitter, for at nævne nogle få.
Free – Op til 3 agenter
Standard – $21 pr. agent (gennemsnit) pr. måned
Premium – $47 pr. agent (gennemsnit) pr. måned
Enterprise – Faktureres årligt, tilgængelig med 201 agenter eller mere
LiveAgent vs Jira Service Desk sammenligning
En prøveversion er altid nyttig, når du skal vælge mellem helpdesk-billetsystemer. Før du forpligter dig til en tjeneste, bør du opleve, hvordan det vil være at bruge den hver dag. Tjenesten kan have alle de funktioner, du leder efter, og stadig ikke være egnet til dig. Nogle gange er følelsen af et system ikke rigtig, og du skal prøve det for at se. Det er ligesom et par jeans, det kan se godt ud på mannequinen, men ikke passer til dig.
Det samme gælder for enhver af dine kunder. De valgte dit brand, fordi det fungerer for dem. Derfor bør du prøve det, før du køber det.
Lige nu er LiveAgent tilgængelig for en 14-dages prøveperiode på deres altomfattende abonnement uden behov for kreditkort. Det vil tage mindre end et minut at tilmelde sig og starte din prøvetur.
Medmindre du kun vil fokusere på dåsesvar, bør dit personale være uddannet i både grundlæggende og avancerede sider af billettering og kundesupport. Derfor skal billetsoftware være let for alle at lære, selv i komplekse begivenhedsscenarier, og hjælpe dine agenter med at lære, hvordan man bruger fuldt udstyret helpdesk-software. LiveAgent-systemet tilbyder en praktisk opstartsguide, der vil vise enhver, hvordan man opsætter alt og kommer i gang Academy er fyldt med artikler, der dækker hele spektret af helpdesk-systemer såsom billettering, live chat, callcenter og mere. Desuden kan det hjælpe dine agenter med at lære at blive fuldtuddannede helpdesk-eksperter og pålidelige kundeservicemedarbejdere.
Kundeinteraktion kræver ikke altid at have alle værktøjer, servicekanaler eller avancerede funktioner til rådighed. Forskellige virksomheder kræver forskellige løsninger med hensyn til billetudfordringer. Overbetaling for funktioner, du aldrig vil bruge, kan forringe agentens ydeevne og føre til komplikationer med din kundeserviceplatform. Sørg for at drage fuld fordel af gratis prøveperioder for at finde ud af, hvad der virker for dig, og hvad der ikke gør.
Prøver er vigtige, fordi de giver os mulighed for at prøve systemet og dets grænseflade med funktioner. Spring ikke en gratis prøveperiode over på grund af de smart ord, du læser på et websted. Gratis prøveperioder giver dig mulighed for at prøve grundlæggende funktioner og viser dig, hvordan du håndterer komplekse begivenheder og situationer i den daglige kundesupport.
Helpdesk-grænsefladen med funktioner, du i øjeblikket betaler for, kan være nok, men har du overvejet, hvad der vil ske, når du opgraderer? De fleste robuste billetsystemer tilbyder forskellige betalte planer, der kommer med eller uden nogle funktioner. Sørg for at vælge en løsning, der giver dig mulighed for at opgradere og imødekomme dine behov, når det er nødvendigt.
Der er et par vigtige ting, som hundredvis af organisationer spørger om på demo calls. Først og fremmest skal du finde ud af, hvad du skal betale for. Spørg om understøttet kundekommunikationshub eller -kanalmuligheder, hvilke funktioner der er inkluderet i abonnementer og understøttede tredjepartsintegrationer med anden software. Så kommer prismulighederne. De samlede ejeromkostninger er en af hovedprioriteterne.
Implementeringen af billetsoftware er generelt en nem proces, der kan variere i nogle få henseender. Den største forskel er mellem webbaseret og applikationsbaseret software. Generelt springer du installationsprocessen over med web-baserede løsninger og begynder at bruge dem med det samme. Du skal bare angive din e-mailadresse og tilmelde dig en gratis prøveperiode. Når du har bekræftet din e-mail, kan du logge ind og blive fortrolig med helpdesk-platformen. Som et eksempel tilbyder LiveAgent en praktisk startvejledning lige fra starten. Det leder hver ny bruger gennem et par enkle trin, der hjælper dem med at opsætte deres nye løsning.
Det bedste helpdesk-billetsystem er et, der gør din drift mere effektiv og giver kunderne mulighed for selvbetjening til at reducere din medarbejders arbejdsbyrde. Løsninger som LiveAgent har robuste tilpasningsmuligheder for at skabe arbejdsgange, der er specifikke for din virksomhed. Det bedste system er det, der passer bedst til dine unikke krav.
Når du er en lille virksomhed, bør målet med dit valg være ROI, værdi og skalerbarhed. Derfor er det ideelle scenarie at finde et system, der opfylder dine behov til en overkommelig pris.
Udbydere af enkle billetsystemer tilbyder en gratis version af deres software med begrænsede muligheder. LiveAgent tilbyder en gratis plan, som giver dig det grundlæggende til at det du skal bruge for at komme i gang, såsom en chatknap, grundlæggende rapportering og kundeportalen. En anden rimeligt prissat mulighed er Zoho Desk, som også tilbyder en gratis version. Derfra kan du vælge at opgradere til en betalt plan.
Efterhånden som din virksomhed fortsætter med at vokse, er der flere muligheder på mid-markedet for helpdesk-billetsystemer, da flere penge betyder flere funktioner. På dette tidspunkt har du sandsynligvis et voksende team af helpdesk-agenter. Du bør fokusere på at trække dem sammen med systemer, der fremmer samarbejde og kan integreres med de forskellige applikationer, du allerede har, og dem, som du planlægger skal vokse. Der bør dog stadig være fokus på værdi, da du nok vil tømme bankkontoen for for mange funktioner.
LiveAgent kan integrere over 190 programmer på dette niveau, inklusive sociale medier. Sociale medier er værdifulde for dine marketingkampagner, især hvis du er et up-and-coming brand. At besvare spørgsmål og bekymringer på sociale medier vil hjælpe med at udvide dit brand og skabe mindeværdige kundeinteraktioner. Ligesom andre helpdesk-billetsystemer, integreres det også med Slack for at hjælpe med at opretholde problemfri kommunikation mellem teammedlemmer. En anden god mulighed er Jira Service Desk, fordi den også kan prale af et enormt udvalg af integrationsmuligheder.
Store virksomheder kan bruge flere penge. Nu hvor du har råd til hele pivtøjet, er det tid til at se på alle de funktioner, du ønsker og har brug for. Men at lede efter værdi er stadig altid den bedste fremgangsmåde, uanset hvor mange penge du kan bruge.
Storspillerne, LiveAgent, Zendesk og Jira Service Desk, tilbyder nogle kvaliteter, andre ikke har, såsom samarbejdsfunktioner, automatiseringer og enkeltlogon. enkeltlogongiver brugere adgang til softwaren ved hjælp af eksisterende brugeroplysninger, som f.eks. at logge ind med en Google-konto.
Dette betyder ikke, at de er de eneste muligheder. Afhængigt af hvad du har brug for som en stor virksomhed i form af kundesupport, kan du være bedre stillet med en mere omkostningseffektiv løsning, der har det, du har brug for. For eksempel har LiveAgent et væld af funktioner, mens dets højeste serviceniveau er rimeligt prissat, og tilbyder en værdi, der svarer til nogle helpdesk-systemer, der koster meget mere.
Vi har diskuteret de mange fordele ved et helpdesk-billetsystem, og hvordan det gælder for din virksomhed. Billetsoftware er blevet et af de mest essentielle værktøjer til håndtering af kundesupport. Med et stigende antal onlinebrugere forventer de alle kundeservice og support af høj kvalitet. Dette aspekt er den vigtigste forskel mellem at beholde og miste en kunde. Et helpdesk-billetsystem hjælper dig og din virksomhed med at skabe den bedste kundeserviceoplevelse ved at forbedre dine arbejdsgange med automatisering. Det skaber også handlingsrettede data fra hver logget kundetransaktion og mindsker din tid pr. billet ved at give dem til dem, der er bedst egnede til jobbet.
Ved at stole på de rigtige kommunikationskanaler og have veluddannede kundesupportmedarbejdere kan et helpdesk-billetsystem være en værdifuld tilføjelse til din kundeservicestrategi. Få den rigtige billetsoftware til din helpdesk, og svar på serviceanmodninger med lethed.
Prøv alt, hvad vi har at byde på med en gratis 30-dages prøveperiode
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Leder du efter et ConnectWise-alternativ?
Opdag LiveAgent som det bedste ConnectWise-alternativ! Få adgang til et avanceret billetsystem, 24/7 kundesupport, og ingen kreditkort kræves. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag og oplev problemfri kundeanmodningshåndtering via e-mail, live chat, call center, sociale medier og meget mere. Oplev, hvorfor topmærker som Forbes og Airbus vælger LiveAgent.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
Få den bedste kundesupport til din startup med LiveAgent's multi-kanal helpdesk software. Nyd 6 måneder gratis af vores Large-plan og 50% rabat derefter. Perfekt til startups i finansieringsstadier med op til 40 ansatte og $1M ARR. Ingen opsætningsgebyrer eller kreditkort påkrævet. Øg kundetilfredshed og effektivitet med LiveAgent's omfattende funktioner og integrationer.
Leder du efter det rigtige SysAid alternativ?
LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Læs mere om vores helpdesk, og start din gratis prøveperiode i dag.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team