Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste Tidio-alternativ på markedet.
Skift til vores multi-channel kundekommunikationssoftware, og lad dine kunder nå dig bekvemt via deres foretrukne kanaler. Forbedre dine kundeinteraktioner med e-mail billetter, live chat, sociale medier, callcenter eller vidensbase.
Alt er tilgængeligt i ét samlet system, der er designet til praktisk brug. Start din gratis prøveperiode i dag, og forbedre kundetilfredsheden yderligere med LiveAgent.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste alternativ til kundesupport gratis! Intet kreditkort kræves.
|
Tidio
|
---|---|---|
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Tidio tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat -plan for $29/agent/måned.
|
Tidio tilbyder Live Chat i plan for $46/måned.
|
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder Callcenter.
|
Tidio tilbyder ikke Callcenter.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Tidio tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i All-inclusive-plan uden ekstra gebyrer.
|
Tidio tilbyder en Facebook -integration i plan for $46/måned.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Tidio tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Tidio tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Tidio tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Tidio tilbyder ikke vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder ikke kundeforum.
|
Tidio tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Workflows, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
Tidio tilbyder ikke automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API -funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Tidio tilbyder planlagte API -funktioner til $46/måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Tidio tilbyder ikke IVR -funktioner.
|
Video Calls
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Tidio tilbyder ikke videoopkald.
|
Unlimited History
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplan for $15/agent/måned.
|
Tidio tilbyder ubegrænset historie i planen for $46/måned.
|
Unlimited Websites
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
|
Tidio tilbyder ubegrænsede websteder for $46/måned.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dit websteds.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
Tidio tilbyder ubegrænsede chatknapper i planen for $46/måned.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Unlimited Call Recording
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
Tidio tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Tidio tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $46/måned.
|
Chat service er en hurtig og pålidelig mulighed for kundekommunikation. LiveAgents live chat er den hurtigste på markedet med chathastigheder på 2,5 sekunder. Det understøttes også af fantastiske funktioner, der kan forbedre kundeengagement og agentproduktivitet.
Real-time skrivevisning giver dig mulighed for at se, hvad dine kunder skriver, inden de rammer send, mens proaktive chatinvitationer opfordrer kunderne til at kontakte dig. Se hele listen over funktioner, eller prøv dem.
LiveAgent bakkes op af avancerede funktioner til alle værktøjer og kommunikationskanaler, du har til rådighed i din plan. Administrer dine kontakter, og brug avanceret filtering til at sortere indgående meddelelser fra dine kunder. Opret brugerdefinerede IVR-træer til dit callcenter.
Lav tilpassede chat– og opkaldsknapper, eller juster din branding og artikelstil i din kundeportal. Se på den fulde liste over funktioner for at se, hvad du kan gøre med LiveAgent.
Banebrydende software
LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2023 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.
Vi forstår, at det kan være et svært job at levere kundesupport, når der ikke er nogen, der kan hjælpe dig. Derfor er vores kundesupport tilgængelig 24/7 for alle, der ønsker at lære noget nyt eller har brug for hjælp til at løse et problem.
LiveAgent har mange glade kunder, og du kan også blive det. Start din gratis prøveperiode i dag og se, hvordan vi gør det, eller se vores anmeldelser, og læs, hvorfor kunder skiftede til LiveAgent.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der tillader os yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Forbedre dine samtaler med kunder i dag, og start din gratis 14-dages prøveperiode. Ingen bindinger knyttet til og ingen kreditkortoplysninger er nødvendige for at gøre det. Vil du gerne lære mere? Tag et kig på vores hjemmeside og gennemse for at få mere information om LiveAgent. Sørg for at se vores tourvideo for at se LiveAgent i aktion.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Opdag LiveAgent som det ultimative 3CX-alternativ med 24/7 kundeservice, ingen installationsgebyrer, og en gratis 14-dages prøveperiode uden kreditkort. Forbedr din virksomhedskommunikation med e-mail-billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer. Skift i dag og oplev et samlet kommunikationscenter for din virksomhed!
Tidio social media kundeservice software anmeldelse
Læs vores anmeldelse af Tidio, en dedikeret social media kundeservicesoftware, der tilbyder integrationer med Facebook og Instagram, men mangler nøglefunktionaliteter. Oplev fordelene og udfordringerne, og find ud af, om det passer til din virksomheds behov.
Leder efter et Gist alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Gist-alternativ med avanceret funktionalitet, over 175 integrationer, og ubegrænset 24/7 kundesupport. Start din 14-dages gratis prøveperiode uden kreditkortkrav og oplev, hvordan LiveAgent kan forbedre din kundesupport.
Tidio chatbot er en pålidelig og hurtig løsning til kundesupport med nem integration og fremragende ydeevne. Med en gennemsnitlig vurdering på 4.7 fra over 1800 anmeldelser, tilbyder Tidio nem opsætning og en gratis version for at komme i gang. Udforsk dens konfigurations- og planlægningsfunktioner, der gør det til et ideelt valg for virksomheder. Læs hele anmeldelsen for at se, hvordan Tidio kan forbedre din kundekommunikation.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team