Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Tjen flere penge ved at få loyale brand-kunder.
Fang din klients opmærksomhed ved dramatisk at reducere deres driftsopgaver med LiveAgent, den mest gennemgåede og bedst bedømte helpdesk-software til SMB’er i 2021. Hold dig i tættere kontakt med dine virksomhedskunder og hjælp dem med at vokse hurtigere med LiveAgent.
Marketing-, HR- eller webudviklingsbureauer er normalt dem, der er mest udbredte på internettet. Derfor er det meget let at beregne ROI fra strømlinet softwareløsning til kundeservice. LiveAgent bruges ofte af agenturer til deres egen forretningsudvikling, hvilket gør det meget let og hurtigt at besvare forslag. De bruger det også til deres kunder, og ud fra vores erfaring er de glade for, hvor hurtigt LiveAgent kan implementeres.
Live chat blev ofte anset for kun at være egnet til virksomheder med mange anmodninger. Sådan er det ikke mere. Vi lever i en æra, hvor alle kræver svar med det samme og det er her implementering af live chat-software kan gøre din virksomhed succesrig.
Ræk hånden op, hvis du kan lide Gmail. Hva, er alle hænderne op? Gør plads til universel indbakke fra LiveAgent og oplev kraften i centraliseret hub til din kommunikation. Alt er sorteret pænt efter prioritet med eget ID og yderligere kundedetaljer. Så hvem kan lide universel indbakke?
Organiser din universelle indbakke ved automatisk at dirigere kundeforespørgsler til relevante afdelinger og medarbejdere.
Spar tid og penge ved at minimere antallet af værktøjer, du bruger til at levere fremragende kundeservice.
Sørg for, at dine kunder er tilfredse med din service ved regelmæssigt at analysere medarbejder-præstationsratings.
LiveAgent bruges ofte af agenturvirksomheder, der administrerer deres kunder med indbyggede afdelinger, og de elsker også at bruge løsningen til kunderne. Implementering af multi-channel løsning hjælper klienter med at reducere spredning på internettet, hvilket gør det til øjnene at holde sig øverst på alle anmodninger & tidligere samtale med deres kunder og kundeemner.
Ikke mere manuelt arbejde og adskilte kommunikationskanaler, der gør det svært at holde styr på anmodninger og daglige administrative opgaver. Uanset om du vil bruge LiveAgent til egen kommunikation med klienter eller til at implementere det for dem, slipper du for det sædvanlige problem med operationel overbelastning forårsaget af rutinemæssige driftsopgaver. Løs disse problemer ved at bruge kompleks help desk-løsning med live chat, kundeportal, fora eller med avancerede billetsekvenser.
Forestil dig, hvis du kunne tilbyde mere tilgængelighed med mindre brugt tid. Det er alt sammen muligt nu med implementeringen af LiveAgent i dine kunders processer. Optimer arbejdsgangen ved at udnytte kraften i den universelle indbakke, kombinere flere kommunikationskanaler og implementere avancerede automatiseringer. Multi-channel help desk-software giver dig i gennemsnit 15 timer mere om ugen, som du kan bruge til at fokusere på nye kunder og deres behov.
LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.
Most Popular
Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Helpdesk software til modeindustrien
Boost din modeforretning med LiveAgent's helpdesk-software. Tilbyd proaktiv kundesupport på tværs af kanaler. Prøv gratis nu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team