Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Tjen mere ved at have loyale brand kunder.
Kom med i LiveAgents brede vifte af succesrige enteprise-virksomheder, og stol på den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hurtige hjælpe dem LiveAgent.
Vi er klar over, at implementering af en så kompleks løsning som LiveAgent kræver, at specifikke procedurer og regler opfyldes for de fleste virksomheder. Med vores løsning er du i stand til at tilføje og fjerne medarbejdere baseret på den nødvendige supportbelastning, sæsonbetingelser eller interne strukturændringer. Lad dine bedste medarbejdere blive belønnet på det rigtige tidspunkt og lad andre hvile, når der er færre anmodninger.
LiveAgent fungerer i et separat dashboard og strømliner data fra flere kilder til virksomheden til en enkelt universel indbakke. Uanset om det er websted, sociale medier, kundeportal, e-mail eller callcenter support, gør LiveAgent det let at implementere hver kanal i en specifik virksomhedsafdeling. Du kan også selv gøre det med avancerede funktioner, f.eks dåsebeskeder for at spare tid.
Virksomheden har en tendens til at have specifikke krav til funktioner og tilpasning baseret på deres interne politikker og processer. Vi har udviklet vores helpdesk-software med det i tankerne, og vi tilbyder en løsning, der kan tilpasses, der opfylder din foretrukne arbejdsgang, ikke omvendt. Desuden får store virksomheder ofte deres ROI fra LiveAgent hurtigt med skrivefunktion i realtid, som gør det muligt for dem at forberede svaret hurtigere.
Strømlin kommunikation med en onlinemeddelelsestjeneste i live chat-software. Giv dine supportmedarbejdere mulighed for at kontakte kunder på flere enheder med proaktive chatinvitationer. Forretningsaftaler gennemføres ikke længere på et lokalt plan. Bliv global, tilpas dine widgets, og byd internationale kunder velkommen på deres foretrukne sprog.
Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.
Giv dine kunder frihed til at kontakte dig på enhver kanal, de kan lide – uanset om det er live chat, e-mail, telefon eller sociale medier.
Giv hurtigere kundesupport via live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.
Korrekt fordeling og forvaltning af ressourcer er afgørende for enhver virksomheds overordnede velbefindende. LiveAgent giver dig fleksibiliteten til at tilføje eller fjerne kundesupportmedarbejdere baseret på dine behov, aktuelle sæson eller årets periode. Bind aldrig din virksomhed til strenge regler. LiveAgent giver dig mulighed for at bestemme, hvor du vil investere din tid og økonomi. ROI’et for implementering af helpdesk til virksomhedsvirksomheder kan hurtigt ses i form af øget kundeglæde og loyalitet.
Gentagne opgaver og aktiviteter bliver hurtigt kedelige og tids & amp; ressourceforbrugende. Dine supportmedabejdere bør fokusere på interaktionen mellem mennesker og den nødvendige støtte der. Disse små, men utroligt nødvendige job kan udføres via kraftfulde automatiseringsfunktioner såsom dåsebeskeder, tidsregler, foruddefinerede svar eller endda SLA’er. Gør din hverdag lettere med den rigtige helpdesk til virksomheder.
Kunderne forventer, at deres problemer bliver løst med det samme og uden forhindringer, uanset hvilken platform de har brugt til at komme i kontakt med virksomhederne. At give dem problemfri oplevelse på tværs af alle dine digitale kanaler har en positiv indvirkning på dit brand og din forretning generelt. Lad vores helpdesk-software kombinere alle dine kontaktpunkter til en universel indbakke og fokusere på de vigtige ting. Start samtalen i live chat, fortsæt med en e-mail-opfølgning og afslut problemet via opkald, alt sammen fra det samme sted.
LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.
Most Popular
Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.
Helpdesk software til bilindustrien
Få et forspring i bilindustrien med LiveAgent, den bedste helpdesk- og livechat-software. Tilbyd skræddersyet kundesupport via flere kanaler og opnå realtidsreaktioner. Start din gratis prøveperiode i dag og oplev, hvordan du kan forbedre kundeservice og øge salgseffektiviteten. Besøg for mere information og book en gratis demo!
Giv fremragende kunde service.
Alt-i-en helpdesk-software: 24/7 support, ingen kreditkortkrav, og 30 dages gratis prøve. Forbedr kundeservice med LiveAgent i dag!
Discover LiveAgent's Enterprise plan, offering comprehensive business solutions with exclusive support and services. Benefit from all Large plan features plus dedicated account management, priority support, and custom integrations. Save up to 20% with annual billing and enjoy 2 months free. Join satisfied clients like Forbes and Airbus. Start your 14 or 30-day free trial today with no credit card required!
Helpdesk software til modeindustrien
Boost din modeforretning med LiveAgent's helpdesk-software. Tilbyd proaktiv kundesupport på tværs af kanaler. Prøv gratis nu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.