Tak for din interesse i at bidrage til vores blog. Vi elsker gæsteindlæg, men vi er meget kritiske med hensyn til kvaliteten. Vi sigter efter at levere informativt og unikt indhold til vores publikum: SaaS-virksomhedsejere, professionelle marketingfolk og kundeserviceeksperter. Da vi foretrækker kvalitet > kvantitet, poster vi ikke generisk indhold, der kan findes andre steder på internettet.

Gennemgå venligst den følgende trin-for-trin-vejledning, før du sender os dine emneideer. Hvis vi ikke svarer dig inden for 4-5 dage, har vi ikke accepteret dit gæsteindlæg.

Gæstepostlogistik:

  • foreslå emneidéer og send dem til os
  • når vi godkender et emne, giver vi dig besked i en e-mail og sender dig et gæsteindlæg, du skal udfylde
  • deadline og nøjagtige posting dato vil blive planlagt, når gæsteindlægget er blevet gennemgået
  • gennemgå tjeklisterne her: emneidé, kortfattet, indhold, visuelt indhold, linkplacering, generelt for endeligt udkast her

Tjekliste for emneideer:

  • læs vores blog for at finde ud af, hvilke emner vi tidligere har dækket, og hvilke typer indhold der er relevante for vores læsere – undlad venligst at sende allerede offentliggjort eller irrelevant indhold
  • foreslå 3-5 fængende emneideer, som du føler du har kundskab om og er relevante for vores branche, som omfatter kundeservice/support/succes, helpdesk-løsninger (live chat, kundeportal, callcenter), digital markedsføring, SaaS mv.
  • del nogle af dine tidligere offentliggørelser med os i din e-mail
  • send dit pitch i e-mail til hello@liveagent.com med “ice cream” tilføjet til emnelinjen

Kort tjekliste for gæsteindlæg:

  • når emnet er godkendt, vil du modtage et e-mailsvar fra os
  • udfyld vores gæsteindlæg, som vi sender dig
  • husk, at målet med gæsteindlægget ikke kun er at give eksponering og links, men også at øge den organiske trafik. Undersøg derfor også potentielle søgeord med begrænset konkurrence med høj søgevolumen, før du indsender det færdige indlæg

Tjekliste for indhold af gæsteindlæg:

  • LiveAgent skrives altid i ét ord.
  • mindst 2000 ord, gerne mere
  • SEO optimer din artikel som beskrevet i gæsteindlægget
  • skriv i anden-persons synspunkt (dig/din), samtaletone og amerikansk engelsk
  • fat dig i korthed og det skal være nemt at forstå (ikke noget show)!
  • begrænse dine afsnit til max. 5 sætninger (fantastisk gratis værktøj – Hemingway Editor)
  • brug forskellige formateringsmuligheder: stærk tekst, punkttegn, nummereret tekst
  • opretholde en ensartet skrifttype og størrelse i artiklen
  • alle overskrifter skal være små, undtagen det første ord i overskriften og eventuelle egennavne eller akronymer (angiv alle akronymer)
  • kun det første bogstav i en ny sætning skal skrives med stort
  • skrive handlingsrettede tips, statistikker og andre interessante fakta, der er værdifulde for læseren
  • køre en grammatik-, læsbarheds- og plagiatkontrol
  • korrekturlæsning og dobbelttjek, inden du indsender det endelige udkast

Tjekliste for visuelt indhold:

  • omfatter: videoer, præsentationer, infografik og gifs; diskussioner, citater, tweets, (prissætnings) tabeller, grafer, tips, statistik
  • emnerelaterede produkter kan nævnes
  • 5+ billeder i artiklen – copyright-fri billeder, screenshots med links, egne billeder (hvert billede skal være op til 100kb med et korrekt filnavn. egenskaber og alt tag), screenshots med pile er OK
  • undgå standardbilleder og billeder af lav kvalitet
  • send billedmateriale som vedhæftede filer til e-mailen, når du sender den færdige kladde
  • relevans og informationsværdi af backlinket (helst ikke-promoverende links)
  • placeringen af ​​linket skal se naturligt ud
  • ingen betalte eller sponsorerede links
  • for at opretholde et højt kvalitetsniveau, accepterer vi ikke linkanmodninger fra websteder uden for vores niche. Det inkluderer søgeord, vi allerede målretter mod organisk.
  • salgsfremmende links har nofollow-attributter til søgemaskiner
  • tjek ankerteksten og nøgleordene (relaterede sætninger, nøgleord, synonymer), for eksempel billetsoftware (billetsystemværktøj, billetværktøj…). Undgå ord som “klik her”, “her er”, “tjek her” osv.
  • eksterne links bør ikke inkluderes i det indledende afsnit, sidehoved, sidefod, sidebjælke eller konklusion
  • det foretrukne er organisk trafik med mere end1K, men linkaccepten afhænger af webstedets overordnede kvalitet
  • 2-5 dofollow eksterne links (til autoritative/aktuelt relaterede websteder) og helst nyt indhold (ikke ældre end 3 år, og brug flere kilder, ikke kun én)
  • 2-5 interne links til LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit, eller hvor som helst hvor vores brand er nævnt i teksten
  • undgå at linke til vores konkurrenter som kildeindhold (vi ville fjerne linket og finde en ny kilde at linke til)
  • backlink indsættelser accepteres kun på blogindlæg tagget med “growth”, “support”, “live chat” og “help desk”.
  • ingen udgående links er tilladt fra disse sider /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ and /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/
  • max. 2 udgående links til 1 domæne
  • links i forfatterens biografi understøttes ikke
  • for .com domæner, min. DR50+ (Ahrefs)
  • for internationale domæner, min. DR30+ (Ahrefs)

Generel tjekliste for endeligt udkast:

  • inkludere din biografi (maks. 300 tegn) og portræt
  • hvis du ønsker at få dit stykke promoveret på vores sociale medier, skal du angive links til dine profiler på sociale medier
  • det færdige udkast skal sendes som et Google-dokument, med deletilladelserne opdateret til kommentarer og feedback
  • send det til hello@liveagent.com
  • den endelige artikel kan afvises af følgende grunde:
    • duplikeret eller plagieret indhold
    • indhold er udelukkende skrevet til linkbuildings-formål
    • indhold partisk, stødende eller lever ikke op til vore standarder
    • sendes efter den aftalte frist

bemærk: LiveAgent-teamet forbeholder sig retten til at redigere dit indhold, så det passer til vores blogstil

Relaterede artikler
Effektivt samarbejde afhænger af tydelig branding og kommunikation. Vi har udarbejdet vores standarder her, så sørg for at tjekke dem ud.

Branding

Explore LiveAgent's branding guidelines, featuring our mission for clean, functional, and innovative software. Discover our color palette, logo usage, editorial style, and buyer personas to enhance collaboration and communication. Visit now to streamline your brand's integration with LiveAgent's aesthetic and standards.

Kontaktpunkt er et tidspunkt, hvor en kunde er i kontakt med din virksomhed af forskellige årsager. En kunde søger og finder oplysninger om produkter eller tjenester.

Kontaktpunkter

Forstå vigtigheden af kontaktpunkter i kunderejsen med vores dybdegående guide. Lær hvordan LiveAgent-software kan optimere din kundekommunikation og support via flere kanaler for at forbedre kundeoplevelsen. Opret en gratis konto og oplev fordelene ved effektiv helpdesk-management.

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

Vores kunder

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

LiveAgent hjælper med at forbedre kundeservicen i forskellige slags virksomheder. Se vores kundesucceshistorie fra FrëschKëscht og bedøm selv.

FrëschKëscht

FrëschKëscht transformed from a school project to a thriving business with LiveAgent, enhancing customer service and boosting sales.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x