Har du brug for et Zendesk Alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Zendesk-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Aflyse til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af dit helpdesk-software?

Hvis du leder efter et enkelt, billigere og funktionsrigt Zendesk-alternativ, kan LiveAgent være det rigtige valg.

Migrer fra Zendesk til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Zendesk-migrering, der importerer alle dine data fra Zendesk til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spar mere med LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Se, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Forbedret tilfredshed

LiveAgent’s kundesupportløsning hjælper med at øge kundetilfredsheden & forbedre konverteringsraterne.

Øget agentproduktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler.

Funktionsrig

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være pærelet.

Zendesk vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Zendesk
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Zendesk tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Zendesk tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Zendesk tilbyder Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Zendesk tilbyder selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Zendesk tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Zendesk tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Zendesk tilbyder en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Zendesk tilbyder en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
Zendesk tilbyder WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
Zendesk tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Zendesk tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Zendesk tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Zendesk tilbyder API-funktioners.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Zendesk tilbyder IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Zendesk tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Zendesk tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Zendesk tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Zendesk tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Zendesk tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Zendesk tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Zendesk tilbyder ubegrænset 24/7 support.
LiveAgent Is Competitive Advantage

Stærkt Zendesk Alternativ

Boost din kundesupport og tiltræk nye kunder. Udnyt potentialet i de 175+ tilgængelige helpdesk-funktioner, herunder et kraftfuldt billetsystem med automatisering, live chat, sociale netværk, callcenter og kundeportal. 

Hvorfor betale for 3 forskellige produkter, når du kan få alt i én for 39 USD/måned?

Hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et Zendesk-alternativ, og hastighed er en metrik, der er vigtig for dig, er LiveAgent måske det, du søger. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget – på markedet – den vises på kun 2,5 sekunder.

En hurtig chat-widget er vejen frem, hvis du vil omdanne en besøgende på et websted til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35 % flere mennesker et køb online efter at have brugt live chat. Dette skyldes, at kunderne kan få deres spørgsmål besvaret med det samme inden købet.

Watch the website loading time
connected world map

Vi er flersprogede

Vores kundeservice software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig på 43 forskellige oversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.

Stærke integrationer

LiveAgent tilbyder mere end 180 problemfrie integrationer, så du kan forbinde alle de apps, du har brug for, til én platform. Ved at forbinde alle de apps, dit kundeserviceteam bruger hver dag, kan det forbedre kundekommunikationen, responstiden og den overordnede kundeoplevelse. Ingen yderligere omkostninger pålægges.

girl sitting on beanbag browsing social media on tablet
phone puzzle piece-illustration

Hvorfor LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software, så vi synes, det er et perfekt alternativ til Zendesk.

Få 3 produkter – betal for ét – help desk, live chat og telefonsupport er alle inkluderet.

LiveAgent vil hjælpe dig med at yde fremragende kundesupport på alle supportkanaler. Med kraftfuld arbejdsgangsautomatisering og regler vil dit kundesupportteam spare tid og være mere produktive, når de løser kunders forespørgsler.

Prøv LiveAgent gratis og se, om det passer dig bedre end Zendesks helpdesk-løsning.

LiveAgents kraftfulde universelle indbakke

Universal indbakke sikrer, at alle dine kundeforespørgsler er på en enkelt platform. Således bliver alle dine live chats, mails, opkald, sociale medier, vidensbase, kundefeedback omdannet til såkaldte helpdesk-billetter i en delt indbakke. LiveAgent tilbyder solide funktioner til håndtering af billetter, såsom dåsesvar og private noter.   

Dit kundesuccesteam kan bruge dåsesvar for at besvare gentagne spørgsmål/kundeproblemer og interne noter for at kommunikere i billetterne (kundeforespørgsler) privat. På den måde er kundeinteraktioner hurtige og effektive.     

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

LiveAgent vs Zendesk sammenligning

Gå over til Capterra for at sammenligne LiveAgent og Zendesk’s kundeserviceplatform vurderinger baseret på kundeanmeldelser

LiveAgent vs Zendesk Capterra comparison
Correct as of 12/12/2019

Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne Zendesk-alternativ

Du er velkommen til at tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som f.eks. Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Sammenlign os med forskellige helpdesks

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

Related Articles to Zendesk Alternativ
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!

Kundekontakt software er et program, der øger effektiviteten af et kontaktcenter. Lær mere ved at udforske LiveAgent-ordforklaringen.

Kundekontakt software

Opdag, hvordan kundekontakt software kan revolutionere din kundeservice! LiveAgent samler alle kommunikationskanaler i en enkelt indbakke, hvilket gør det nemt for kundeservicemedarbejdere at håndtere kontakter sikkert og effektivt. Prøv vores gratis prøveversion uden forpligtelser og oplev, hvordan forbedret kundekommunikation kan øge din produktivitet og servicekvalitet. Besøg os nu for at lære mere!

Kundesupport Ordliste - Helpdesk Portal

Helpdesk portal

Oplev LiveAgent's helpdesk-portal: en alt-i-en løsning til effektiv kundesupport, der samler alle kommunikationskanaler i ét dashboard. Med muligheder for cloud-baseret, open-source og enterprise software, tilpasser vi os dine virksomhedsbehov. Start din gratis konto i dag og opdag, hvordan vores billetværktøj kan strømline din supportproces og sikre hurtige løsninger. Besøg os nu!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x